Google Analytics 4 Basis - SRM Track - Virtual Classroom
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Deze track is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met online marketing en communicatie en die de mogelijkheden van Google Analytics 4 wil leren benutten, zoals (online) m...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Deze track is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met online marketing en communicatie en die de mogelijkheden van Google Analytics 4 wil leren benutten, zoals (online) m...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst
en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en
interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je
kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan
opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je
veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een
werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies
over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning
mochten er problemen zijn.
Wie komen op je website? En waar komen de bezoekers vandaan? Google
Analytics geeft inzicht in alles wat zich op je site afspeelt. Maar
wat betekenen die cijfers en hoe vertaal je ze naar meer
conversies? In deze SRM Track Google Analytics 4 Basis komen alle
relevante basisaspecten van Google Analytics versie 4 aan bod. Je
krijgt inzicht in de rapportages en je leert effectief in te spelen
op het gedrag van je (potentiële) doelgroep.
Tijdens deze 1-daagse training word je volledig op de hoogte gebracht van de werking van Google Analytics 4. Als je alle belangrijke achtergrondinformatie hebt gekregen, ga je praktisch aan de slag. Je leert hoe je GA4 inricht, rapportages opstelt en data analyseert. Na afloop van deze training ben je klaargestoomd om Google Analytics 4 zelf doeltreffend in te zetten.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Google Analytics 4
Achtergrond Google Analytics 4
o Wat is Google Analytics 4?
o Waarom is versie 4 geïntroduceerd?
o De verschillen tussen
o Universal Analytics en Google Analytics 4
Inrichten Analytics
o Doelstellingen en KPI’s bepalen en inrichten
o Juist inrichten van Google Analytics
o Mogelijke instellingen qua privacy en gebruikerstracking
o Begrijpen hoe Google Analytics 4 meet
Rapportage en analyse
o De juiste (aangepaste) standaardrapportages vinden in Google
Analytics
o Interpreteren en analyseren van data
o Delen van rapportages met stakeholders
1 dagen
Trainingen
SRM-GA4|Google Analytics 4 Basis - SRM Track
Brand Owner
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.