Monteur Chauffeur Technicus als ambassadeur | In-company/Maatwerk

Type product
Tijdsduur
Trainer
Ton Grimm

Monteur Chauffeur Technicus als ambassadeur | In-company/Maatwerk

Re-Move MKB Training en Coaching
Logo van Re-Move MKB Training en Coaching
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 Re-Move MKB Training en Coaching heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 60 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Re-Move, brengt mensen in beweging! training en coaching voor groepen in individuen in heel Nederland

Monteur/Chauffeur/Technicus als ambassadeur

Uw monteur/technicus/chauffeur is een belangrijk visitekaartje van uw bedrijf. Hij vertegenwoordigt de naam van uw bedrijf op de weg, is vaak de persoon met de meeste contactmomenten bij de klant, komt als eerste tevredenheid en ontevredenheid tegen. Helaas worden ze te vaak gezien als mensen die alleen snel producten van A naar B dienen te brengen. Uiteraard is dat van belang, maar het effect kan veel groter zijn. Tijdens deze cursus laten wij zien dat dit onder andere zit in:

· gedrag op de weg;
· aankomst en begroeting bij de klant;
· contact met medewerkers bij de klant en terugkoppeling naar de interne organisatie;
· omgaan met weerstanden en k…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Chauffeur, Monteur, Heftruckcertificaat, Rijbewijs / Rijles en Digitale tachograaf.

Re-Move, brengt mensen in beweging! training en coaching voor groepen in individuen in heel Nederland

Monteur/Chauffeur/Technicus als ambassadeur

Uw monteur/technicus/chauffeur is een belangrijk visitekaartje van uw bedrijf. Hij vertegenwoordigt de naam van uw bedrijf op de weg, is vaak de persoon met de meeste contactmomenten bij de klant, komt als eerste tevredenheid en ontevredenheid tegen. Helaas worden ze te vaak gezien als mensen die alleen snel producten van A naar B dienen te brengen. Uiteraard is dat van belang, maar het effect kan veel groter zijn. Tijdens deze cursus laten wij zien dat dit onder andere zit in:

· gedrag op de weg;
· aankomst en begroeting bij de klant;
· contact met medewerkers bij de klant en terugkoppeling naar de interne organisatie;
· omgaan met weerstanden en klachten;
· omgaan met diverse soorten gedrag;
· taalgebruik;
· basishouding;
· non-verbaal gedrag;
· administratieve afwerking/formulieren;
· omgang met het product;
· signalering verkoopkansen/nevenverkoop.

Minimaal 5 personen, maximaal 12 personen.

Kosten per deelnemer € 249,00 ex BTW
Vanaf minimaal 5 deelnemers.

Opleidingsfonds
De trainingen van Re-Move staan vermeld in de cursuscatalogi van onder andere:

OOM-Fonds (Stichting Opleidings- en Ontwikkelingsfonds voor het Metaalbewerkingsbedrijf)
WIJ-TECHNIEK (Opleidings- en ontwikkelingsfonds voor het Technisch Installatiebedrijf)

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Ton Grimm
Ton Grimm
“rendement is belangrijker dan het instrument “
8,8

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.