De klantgerichte monteur

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Vakwijs Opleidingen
Opleiderscore: starstarstarstar_borderstar_border 6,3 Vakwijs Opleidingen heeft een gemiddelde beoordeling van 6,3 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeApeldoorn
12 mrt. 2021 tot 4 jun. 2021
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 12 maart 2021, 08:00-16:00, ., Dag 1
event 4 juni 2021, 08:00-16:00, ., Dag 2
placeStein
18 mrt. 2021 tot 15 apr. 2021
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 18 maart 2021, 08:00-16:00, ., Dag 1
event 15 april 2021, 08:00-16:00, ., Dag 2
placeGoes
19 mrt. 2021 tot 23 apr. 2021
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam (data ntb)
apr. 2021 tot mei. 2021
placeDen Bosch (data ntb)
apr. 2021 tot mei. 2021
placeGoes (data ntb)
apr. 2021 tot mei. 2021
placeSchiedam (data ntb)
apr. 2021 tot mei. 2021
placeStein
11 mei. 2021 tot 18 jun. 2021
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 11 mei 2021, 08:00-16:00, ., Dag 1
event 18 juni 2021, 08:00-16:00, ., Dag 2

Beschrijving

Vakwijs Training: Soft Skills Module - De klantgerichte monteur

Bij de monteur is een perfecte omgang met de klant erg belangrijk. Het optimaal functioneren van deze professionals is een must voor ieder bedrijf. Het vertrouwen dat zij bij klanten hebben gewekt is een goede basis om daar commercieel voordeel uit te halen voor een organisatie. Voor alle monteurs die het in zich hebben is deze training een mooie stap hogerop.

Voor wie

Je hebt al enige ervaring opgedaan als (aankomend) monteur en wilt leren hoe je beter in kunt spelen op het gedrag van anderen, zoals collega's opdrachtgevers en eindgebruikers.

Inhoud Training

Tijdens deze training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Kennisma…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Monteur, Klantgerichtheid, Installatietechniek, Flensmonteur en Fietsenmaker.

Vakwijs Training: Soft Skills Module - De klantgerichte monteur

Bij de monteur is een perfecte omgang met de klant erg belangrijk. Het optimaal functioneren van deze professionals is een must voor ieder bedrijf. Het vertrouwen dat zij bij klanten hebben gewekt is een goede basis om daar commercieel voordeel uit te halen voor een organisatie. Voor alle monteurs die het in zich hebben is deze training een mooie stap hogerop.

Voor wie

Je hebt al enige ervaring opgedaan als (aankomend) monteur en wilt leren hoe je beter in kunt spelen op het gedrag van anderen, zoals collega's opdrachtgevers en eindgebruikers.

Inhoud Training

Tijdens deze training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Kennismaken
  • Een goede indruk achterlaten
  • Inzicht in klantgedrag
  • Inzicht in eigen kwaliteiten, eigenschappen en valkuilen
  • Het initiatief houden in het gesprek
  • De klant centraal stellen en inleven in de klant
  • Omgaan met klachten (ook als de klant boos is)
  • Storingsgesprek, Opleveringsgesprek
  • Vertrouwen wekken
  • Interesse wekken en het geven van advies
  • Kansen creëren bij bezwaren/tegenwerpingen
  • Koopsignalen oppikken/leads genereren

De deelnemer kan zich beter inleven in de klant, doordat hij of zij nu de juiste vragen kan stellen. Dat betekent ook dat de deelnemer beter in staat is op zoek te gaan naar oplossingen voor de klant en daar commercieel beter op in kan spelen. Coaching door bv. leidinggevenden om het nieuw aangeleerde gedrag te borgen en uit te bouwen is van belang.

Aandachtspunten

  • Geen vooropleiding noodzakelijk.
  • Na het afronden van de training krijgt de deelnemer een certificaat waarin de behandelde onderwerpen worden vermeld.
Training code: KLM

Vakwijs biedt als technisch praktijktrainingscentrum diverse trainingen en opleidingen aan particulieren, bedrijven en instellingen. Waar veel aanbieders werken vanuit een theoretisch oogpunt heeft Vakwijs een praktische benadering. Bedrijven en cursusten zien hierdoor direct rendement in de vorm van verhoogde productiviteit op de werkplek.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Vakwijs Opleidingen, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.