Feedback geven

Startdatum en plaats
Logo van Pure Talent
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,8 Pure Talent heeft een gemiddelde beoordeling van 9,8 (uit 335 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Persoonlijke Effectiviteit, #2 beste kleine opleider en #3 in Communicatie.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 overall en #1 in Persoonlijke Effectiviteit.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

place Utrecht
9 apr. 2020 tot 8 mei. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 9 april 2020, 09:30-16:30
event 10 april 2020, 09:30-16:30
event 8 mei 2020, 09:30-16:30
place Utrecht
11 mei. 2020 tot 26 mei. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 11 mei 2020, 09:30-16:30
event 12 mei 2020, 09:30-16:30
event 26 mei 2020, 09:30-16:30
place Utrecht
27 aug. 2020 tot 17 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 27 augustus 2020, 09:30-16:30
event 28 augustus 2020, 09:30-16:30
event 17 september 2020, 09:30-16:30
place Utrecht
29 okt. 2020 tot 13 nov. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 29 oktober 2020, 09:30-16:30
event 30 oktober 2020, 09:30-16:30
event 13 november 2020, 09:30-16:30

Beschrijving

Alle trainingen hebben een dynamisch karakter, mede door het gebruik van veel eigen inbreng, praktijkgerichte voorbeelden en afwisselende werkvormen. Deze werkwijze betekent dat het onderwerp wordt afgestemd op de dagelijkse praktijk van de deelnemer en het geleerde direct toepasbaar is binnen de functie.

Wil je als organisatie, met je afdeling of een aantal medewerkers een eigen training, met duidelijk geformuleerde doelen afgestemd op de eigen werksituatie dan zal aan de hand van een inspirerend intake gesprek het programma op maat worden ingevuld.

Alle trainingen zijn inclusief materiaal, werkboeken en een certificaat. Duur, kosten en locatie verschillen per training en worden op aanvraag voor je berekend. 

Na de training:

•    Heb je inzicht in je persoonlijke overtuigingen en belemmerende factoren bij feedback geven.
•    Ken je de stappen van feedback geven.
•    Heb je inzicht op welke momenten feedback effectief is.
•    Kun je de verantwoordelijkheden benoemen.
•    Weet je wat voor verschillende vormen van feedback er zijn.
•    Kun je invloed uitoefenen op de keuzes van de ontvanger bij feedback.

Feedback geven en ontvangen is een kunst op zich. Vaak wordt het als lastig ervaren, terwijl je door gerichte feedback juist zorgt voor meer bewustwording. Ook creëer je, mits goed uitgevoerd, een prettigere, meer gestroomlijnde werkomgeving voor iedereen. Je kunt een mening hebben, je storen a…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Feedback geven en ontvangen, Assertiviteit, Communicatieve vaardigheden, Zelfvertrouwen en Notuleren.

Alle trainingen hebben een dynamisch karakter, mede door het gebruik van veel eigen inbreng, praktijkgerichte voorbeelden en afwisselende werkvormen. Deze werkwijze betekent dat het onderwerp wordt afgestemd op de dagelijkse praktijk van de deelnemer en het geleerde direct toepasbaar is binnen de functie.

Wil je als organisatie, met je afdeling of een aantal medewerkers een eigen training, met duidelijk geformuleerde doelen afgestemd op de eigen werksituatie dan zal aan de hand van een inspirerend intake gesprek het programma op maat worden ingevuld.

Alle trainingen zijn inclusief materiaal, werkboeken en een certificaat. Duur, kosten en locatie verschillen per training en worden op aanvraag voor je berekend. 

Na de training:

•    Heb je inzicht in je persoonlijke overtuigingen en belemmerende factoren bij feedback geven.
•    Ken je de stappen van feedback geven.
•    Heb je inzicht op welke momenten feedback effectief is.
•    Kun je de verantwoordelijkheden benoemen.
•    Weet je wat voor verschillende vormen van feedback er zijn.
•    Kun je invloed uitoefenen op de keuzes van de ontvanger bij feedback.

Feedback geven en ontvangen is een kunst op zich. Vaak wordt het als lastig ervaren, terwijl je door gerichte feedback juist zorgt voor meer bewustwording. Ook creëer je, mits goed uitgevoerd, een prettigere, meer gestroomlijnde werkomgeving voor iedereen. Je kunt een mening hebben, je storen aan allerlei gedrag of er zelfs last van ondervinden. Maar werkelijk teruggeven hoe je iemand ervaart zonder dat je daarmee de relatie schaadt, is niet eenvoudig. 

Natuurlijk is het gemakkelijker om een compliment in ontvangst te nemen, maar ook kritische feedback, mits helder en oordeelvrij geformuleerd, kan een belangrijke investering in de samenwerkingsrelatie zijn. Feedback geven, maar ook feedback ontvangen, kun je leren. 

In deze training spitsen we het geven en ontvangen van feedback toe op de functie die je vervult binnen de organisatie. Iedere rol vraagt tenslotte om andere vaardigheden. Waar ligt jouw verantwoordelijkheid als manager? Waar ligt die van je collega? Wat is het verschil tussen aanspreken en feedback geven? Hoe kunnen jullie samen ervoor zorgen dat je naar een hoger plan gaat? Je leert op een constructieve manier feedback te geven en te ontvangen, met behoud van de relatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.