Facilitair Servicedesk Coördinator

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Possible.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Possible. heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 220 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #2 in Arbo & Veiligheid.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,8
Gemiddeld cijfer voor Facilitair Servicedesk Coördinator
Gebaseerd op 12 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Mariëtte de Bruin
Facilitair servicedesk medewerker
8
Facilitair Servicedesk Coördinator

"Het is een leuke opleiding met enthousiaste opleider. Pieter is een man met veel kennis. Hij kan heel enthousiast uitleggen en doet het met veel passie voor zijn vak. Ook in corona tijden is hij bereidt om op te leiden en zoekt hij naar een gepaste locatie." - 05-06-2020 06:41

"Het is een leuke opleiding met enthousiaste opleider. Pieter is een man met veel kennis. Hij kan heel enthousiast uitleggen en doet het met … alles lezen - 05-06-2020 06:41

Mariëtte, dankjewel voor de ervaring die je hebt geschreven. Het was leuk om bij jullie op locatie de training te geven.

- 05-06-2020 06:41

Startdata en plaatsen

placeBreda
27 nov. 2020 tot 18 dec. 2020
placeRotterdam
27 nov. 2020 tot 18 dec. 2020
placeAssen
5 jan. 2021 tot 26 jan. 2021
placeDeventer
5 jan. 2021 tot 26 jan. 2021
placeAmsterdam
3 feb. 2021 tot 24 feb. 2021
placeUtrecht
3 feb. 2021 tot 24 feb. 2021
placeBreda
5 mrt. 2021 tot 26 mrt. 2021
placeEindhoven
5 mrt. 2021 tot 26 mrt. 2021

Beschrijving

Facilitair Servicedesk Coördinator

Algemeen

Je staat voor de taak om de werkzaamheden van de servicedesk te coördineren. Dit houdt in dat je bezig bent de werkprocessen te verbeteren, nieuwe collega’s inwerkt en coacht, complexe vragen van klanten beantwoordt en goede kennis hebt van het FMIS van jouw organisatie. Je bent de schakel tussen front office en backoffice binnen de facilitaire dienst. 

Je wilt jouw vaardigheden als professioneel dienstverlener verder uitbreiden. Je hebt behoefte aan een ruimer arsenaal van leidinggevende competenties. Je wil jouw inzicht en vaardigheid in het begeleiden en sturen van jouw medewerkers vergroten, maar ook jouw vaardigheid om procesmatig te denken t…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Facilitair Servicedesk Coördinator

Algemeen

Je staat voor de taak om de werkzaamheden van de servicedesk te coördineren. Dit houdt in dat je bezig bent de werkprocessen te verbeteren, nieuwe collega’s inwerkt en coacht, complexe vragen van klanten beantwoordt en goede kennis hebt van het FMIS van jouw organisatie. Je bent de schakel tussen front office en backoffice binnen de facilitaire dienst. 

Je wilt jouw vaardigheden als professioneel dienstverlener verder uitbreiden. Je hebt behoefte aan een ruimer arsenaal van leidinggevende competenties. Je wil jouw inzicht en vaardigheid in het begeleiden en sturen van jouw medewerkers vergroten, maar ook jouw vaardigheid om procesmatig te denken trainen. In deze cursus bouw je jouw vaardigheden door middel van oefeningen verder uit.

Je wilt jouw vaardigheden als professioneel dienstverlener verder uitbreiden. Je hebt behoefte aan een ruimer arsenaal van leidinggevende competenties. Je wil jouw inzicht en vaardigheid in het begeleiden en sturen van jouw medewerkers vergroten, maar ook jouw vaardigheid om procesmatig te denken trainen. In deze cursus bouw je jouw vaardigheden door middel van oefeningen verder uit.

Het programma

Dag 1​

  • Facility management, dienstverlening en klanten
  • Doel en plaats servicedesk
  • Rol coördinator
  • Kwaliteit en procesmanagement​

Dag 2​

  • Leiderschap
  • Situationeel leiderschap
  • Kwaliteiten
  • Kernkwadranten
  • Je ideale en lastigste collega of klant​

Dag 3​

  • Professionele facilitaire dienstverlening
  • FMIS
  • Trends en ontwikkelingen
  • Communicatie
  • Joharivenster
  • Feedback geven en ontvangen​

Dag 4​

  • Timemanagement
    • Plannen en prioriteren
    • Inzicht in tijdsbesteding
    • Inzicht in tijdsverspillers
    • Maatregelen en voornemens​

Je bent in staat om

  • De werkzaamheden binnen een servicedesk te organiseren en te plannen
  • Het managen van jouw afdeling en het leidinggeven aan jouw medewerkers professioneler uit te voeren
  • Door effectieve communicatie een adviesrol naar de klant en naar collega’s in te nemen.

De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.

Doelgroep

Je bent medewerker op de frontoffice (servicedesk, bewonersservice, helpdesk of klantenservice) en hebt een leidinggevende rol of wil deze in de toekomst gaan vervullen. Je leert de werkzaamheden binnen de servicedesk te organiseren en te plannen. ​

Niveau MBO

Lesduur 4 dagen

Maximaal aantal deelnemers 8

Incompany

Het is ook mogelijk om een maatwerk/incompany training bij jou op locatie te verzorgen.​We kunnen maatwerk leveren door specifiek in te gaan op jouw situatie en aanwezige kennis.​Bij minimaal 4 deelnemers is maatwerk financieel voordeliger.​

possible.

opleidingen & training

Als praktijkopleider helpt possible vakmensen om zich te blijven ontwikkelen. Ons aanbod richt zich op Facilitaire Vaardigheden, Wonen & Vastgoed, Inkoopvaardigheden en Persoonlijke Vaardigheden. We bieden hands-on vakopleidingen die perfect aansluiten bij de dagelijkse praktijk. In onze opleidingen en trainingen combineren ervaren vakdocenten theorie en actuele ontwikkelingen tot een uitdagend en persoonlijk leertraject. Daarbij is ook voldoende ruimte om eigen vragen en dilemma’s in te brengen en te profiteren van de kennis en ervaring die vakgenoten delen. Op die manier zijn nieuwe inzichten de volgende dag altijd meteen toe te passen. Samen maken we het possible!

8,8
Gemiddeld cijfer voor Facilitair Servicedesk Coördinator
Gebaseerd op 12 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Mariëtte de Bruin
Facilitair servicedesk medewerker
8
Facilitair Servicedesk Coördinator

"Het is een leuke opleiding met enthousiaste opleider. Pieter is een man met veel kennis. Hij kan heel enthousiast uitleggen en doet het met veel passie voor zijn vak. Ook in corona tijden is hij bereidt om op te leiden en zoekt hij naar een gepaste locatie." - 05-06-2020 06:41

"Het is een leuke opleiding met enthousiaste opleider. Pieter is een man met veel kennis. Hij kan heel enthousiast uitleggen en doet het met … alles lezen - 05-06-2020 06:41

Mariëtte, dankjewel voor de ervaring die je hebt geschreven. Het was leuk om bij jullie op locatie de training te geven.

- 05-06-2020 06:41
starstarstarstarstar_border
Mariëtte de Bruin
Facilitair servicedesk medewerker
8
Facilitair Servicedesk Coördinator

"Het is een leuke opleiding met enthousiaste opleider. Pieter is een man met veel kennis. Hij kan heel enthousiast uitleggen en doet het met veel passie voor zijn vak. Ook in corona tijden is hij bereidt om op te leiden en zoekt hij naar een gepaste locatie." - 05-06-2020 06:40

"Het is een leuke opleiding met enthousiaste opleider. Pieter is een man met veel kennis. Hij kan heel enthousiast uitleggen en doet het met … alles lezen - 05-06-2020 06:40

Mariëtte, dankjewel voor de ervaring die je hebt geschreven. Het was leuk om bij jullie op locatie de training te geven.

- 05-06-2020 06:40
starstarstarstarstar_half
Marian Corsten
Facilitair medewerker servicedesk
9
Facilitair Servicedesk Coördinator

"coördinator facilitaire servicedesk. Wat een leuke, boeiende en leerzame training gehad van Pieter. Heel veel bekende en onbekende onderdelen kwamen voorbij. Top dat Pieter naar ons toe kwam in deze corona tijd." - 03-06-2020 10:30

"coördinator facilitaire servicedesk. Wat een leuke, boeiende en leerzame training gehad van Pieter. Heel veel bekende en onbekende onderdele… alles lezen - 03-06-2020 10:30

Marian, dankjewel voor jouw ervaring. Ik vond het leuk om de training bij BUCH op locatie te mogen verzorgen.

- 03-06-2020 10:30
starstarstarstarstar_half
Fred Giacomini
9
Facilitair Servicedesk Coördinator

"Locatie, kleine bezetting en de
trainers waren goed.
Een taak/opdracht vooraf aan de training had van mij gemogen.
Het trainingsmateriaal is overzichtelijk en duidelijk ook de locatie en rustige omgeving is ideaal, ik heb er 5 certificaten behaald TOP!" - 18-12-2019 11:48

"Locatie, kleine bezetting en de trainers waren goed. Een taak/opdracht vooraf aan de training had van mij gemogen. Het trainingsmateriaa… alles lezen - 18-12-2019 11:48

starstarstarstarstar_border
Liesbeth Kriek-Bedeke
8
Facilitair Servicedesk Coördinator

"Hallo Pieter, Ik vond het een leerzame cursus. De eerste les, was zeer interesant. Niet gedacht dat dat met communicatie belangrijk was. Lijkt mij voor mijn collega's ook een goede cursus en zal deze dan ook bij hen aanbevelen.
Groet Liesbeth" - 20-05-2019 09:16

"Hallo Pieter, Ik vond het een leerzame cursus. De eerste les, was zeer interesant. Niet gedacht dat dat met communicatie belangrijk was. Lij… alles lezen - 20-05-2019 09:16

starstarstarstarstar
Ron van Zanten
Facilitair coordinator
10
Facilitair Servicedesk Coördinator

"Training was zeer leerzaam, goeie locatie en prettige opleiding waar ik wat aan heb.
Les materiaal prima en top dat wij het digital doorgestuurd krijgen. begeleiding trainer geeft duidelijk les.
zeker aan te raden om een cursus te volgen bij Possible.
" - 17-05-2019 08:42

"Training was zeer leerzaam, goeie locatie en prettige opleiding waar ik wat aan heb. Les materiaal prima en top dat wij het digital doorges… alles lezen - 17-05-2019 08:42

starstarstarstarstar_half
Monique Sprenkeling-Diender
facilitair medewerker servicepunt
9
Facilitair Servicedesk Coördinator

"Het was een interessante en leervolle opleiding waar ik veel van geleerd heb. Trainer was zeer goed op de hoogte van hoe het werkt in een facilitair team dat was erg prettig." - 17-05-2019 08:23

"Het was een interessante en leervolle opleiding waar ik veel van geleerd heb. Trainer was zeer goed op de hoogte van hoe het werkt in een fa… alles lezen - 17-05-2019 08:23

starstarstarstarstar_half
Mike Meijer
9
Facilitair Servicedesk Coördinator

"Het is een goed opgebouwde cursus die de vele facetten van de service desk behandeld. Alles komt uigebreid aan bod en er is alle tijd voor vragen en discussie met docent en mede cursisten.
Het heeft mij veel doen nadenken waarom klanten zich gedragen zoals ze zich gedragen en niet geheel onbelangrijk:zelfreflectie." - 10-10-2018 11:14

"Het is een goed opgebouwde cursus die de vele facetten van de service desk behandeld. Alles komt uigebreid aan bod en er is alle tijd voor v… alles lezen - 10-10-2018 11:14

starstarstarstarstar
Nanny Klein Legtenberg
Servicedeskmedewerker Facility
10
Facilitair Servicedesk Coördinator

"Ik kan alleen maar zeggen: inhoudelijk een goede cursus. Veel geleerd, ik kan er wat mee:
Locatie was prachtig, begeleiding top en onze trainer Pieter verteld zeer bevlogen. Een enthousiast verteller. Hij houdt je bij de les. Zeer tevreden" - 09-10-2018 10:39

"Ik kan alleen maar zeggen: inhoudelijk een goede cursus. Veel geleerd, ik kan er wat mee: Locatie was prachtig, begeleiding top en onze tra… alles lezen - 09-10-2018 10:39

starstarstarstarstar_half
Vos
Servicedesk medewerker
9
Facilitair Servicedesk Coördinator

"De zeer ervaren trainer Pieter heeft een gedegen en praktische training neergezet. Ook door de locatie in Zeist ontstaat er open sfeer, wat zeker bijdraagt aan de training. Bedankt Pieter!" - 09-10-2018 09:28

"De zeer ervaren trainer Pieter heeft een gedegen en praktische training neergezet. Ook door de locatie in Zeist ontstaat er open sfeer, wat … alles lezen - 09-10-2018 09:28

starstarstarstarstar_border
Connie Groen
1ste medewerker magazijn
8
Facilitair Servicedesk Coördinator

"Het was een zeer leerzame en volledige training. Veel tip en verbeterpunten geleerd, die in de praktijk gelijk toepasbaar zijn. De vragen en de antwoorden komen vanzelf als je de training volgt. " - 19-03-2018 10:30

"Het was een zeer leerzame en volledige training. Veel tip en verbeterpunten geleerd, die in de praktijk gelijk toepasbaar zijn. De vragen en… alles lezen - 19-03-2018 10:30

starstarstarstarstar_border
Marco van Wijk
Senior Facility Services Associate
8
Facilitair Servicedesk Coördinator

"Ik heb de training Coördinator Servicedesk, op de mooie locatie in Zeist gedaan, helaas waren we maar met twee cursisten.

Door dat we maar met zijn tweeën waren, miste ik wel het delen van ervaringen, met meerdere cursisten.

Het grote voordeel, dat je met zijn tweeën was, dat de cursus, meer gericht kon worden naar de behoeftes van ons beide.

Ik heb met veel plezier deze cursus gedaan en wat mij betreft zeker een aanrader.
" - 07-07-2017 09:43

"Ik heb de training Coördinator Servicedesk, op de mooie locatie in Zeist gedaan, helaas waren we maar met twee cursisten. Door dat we maa… alles lezen - 07-07-2017 09:43

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Possible., om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.