Facilitair Servicedesk Coördinator

Niveau
Tijdsduur
Logo van Possible.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Possible. heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 156 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,8
Gemiddeld cijfer voor Facilitair Servicedesk Coördinator
Gebaseerd op 5 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Mike Meijer
9
Facilitair Servicedesk Coördinator

"Het is een goed opgebouwde cursus die de vele facetten van de service desk behandeld. Alles komt uigebreid aan bod en er is alle tijd voor vragen en discussie met docent en mede cursisten.
Het heeft mij veel doen nadenken waarom klanten zich gedragen zoals ze zich gedragen en niet geheel onbelangrijk:zelfreflectie." - 10-10-2018 11:14

"Het is een goed opgebouwde cursus die de vele facetten van de service desk behandeld. Alles komt uigebreid aan bod en er is alle tijd voor v… alles lezen - 10-10-2018 11:14

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Possible. biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Brugge, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gent, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Facilitair Servicedesk Coördinator

Algemeen

Je staat voor de taak om de werkzaamheden van de servicedesk te coördineren. Dit houdt in dat je bezig bent de werkprocessen te verbeteren, nieuwe collega’s inwerkt en coacht, complexe vragen van klanten beantwoordt en goede kennis hebt van het FMIS van jouw organisatie. Je bent de schakel tussen front office en backoffice binnen de facilitaire dienst. 

Je wil jouw vaardigheden als professioneel dienstverlener verder uitbreiden. Je hebt behoefte aan een ruimer arsenaal van leidinggevende competenties. Je wil jouw inzicht en vaardigheid in het begeleiden en sturen van jouw medewerkers vergroten, maar ook jouw vaardigheid om procesmatig te denken tr…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Facilitair Servicedesk Coördinator

Algemeen

Je staat voor de taak om de werkzaamheden van de servicedesk te coördineren. Dit houdt in dat je bezig bent de werkprocessen te verbeteren, nieuwe collega’s inwerkt en coacht, complexe vragen van klanten beantwoordt en goede kennis hebt van het FMIS van jouw organisatie. Je bent de schakel tussen front office en backoffice binnen de facilitaire dienst. 

Je wil jouw vaardigheden als professioneel dienstverlener verder uitbreiden. Je hebt behoefte aan een ruimer arsenaal van leidinggevende competenties. Je wil jouw inzicht en vaardigheid in het begeleiden en sturen van jouw medewerkers vergroten, maar ook jouw vaardigheid om procesmatig te denken trainen. In deze cursus bouw je jouw vaardigheden door middel van oefeningen verder uit.

Je leert

  • Rol en plaats van de servicedesk
  • Relatie tussen front office en backoffice
  • De functie van de coördinator
  • Wat motiveert medewerkers?
  • Professionele facilitaire dienstverlening
  • Kwaliteit en procesmanagement
  • FMIS en managementrapportages
  • Trends en ontwikkelingen
  • Aansturen, leidinggeven en persoonlijke effectiviteit
  • Feedback geven en kritiek ontvangen

Je bent in staat om

  • De werkzaamheden binnen een servicedesk te organiseren en te plannen
  • Het managen van jouw afdeling en het leidinggeven aan jouw medewerkers professioneler uit te voeren
  • Door effectieve communicatie een adviesrol naar de klant en naar collega’s in te nemen.

De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.

Doelgroep

Medewerkers die een leidinggevende rol vervullen op een front office (zoals servicedesk, bewonersservice, helpdesk of klantenservice) en in die leidinggevende rol al enkele jaren ervaring hebben. Deze opleiding wordt verzorgd op mbo-niveau. 

Niveau MBO

Investering € 2.210 exclusief btw

Lesduur 4 dagen

Maximaal aantal deelnemers 8

possible.

opleidingen & training

Als praktijkopleider helpt possible vakmensen om zich te blijven ontwikkelen. Ons aanbod richt zich op Facilitaire Vaardigheden, Wonen & Vastgoed, Inkoopvaardigheden en Persoonlijke Vaardigheden. We bieden hands-on vakopleidingen die perfect aansluiten bij de dagelijkse praktijk. In onze opleidingen en trainingen combineren ervaren vakdocenten theorie en actuele ontwikkelingen tot een uitdagend en persoonlijk leertraject. Daarbij is ook voldoende ruimte om eigen vragen en dilemma’s in te brengen en te profiteren van de kennis en ervaring die vakgenoten delen. Op die manier zijn nieuwe inzichten de volgende dag altijd meteen toe te passen. Samen maken we het possible!

8,8
Gemiddeld cijfer voor Facilitair Servicedesk Coördinator
Gebaseerd op 5 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Mike Meijer
9
Facilitair Servicedesk Coördinator

"Het is een goed opgebouwde cursus die de vele facetten van de service desk behandeld. Alles komt uigebreid aan bod en er is alle tijd voor vragen en discussie met docent en mede cursisten.
Het heeft mij veel doen nadenken waarom klanten zich gedragen zoals ze zich gedragen en niet geheel onbelangrijk:zelfreflectie." - 10-10-2018 11:14

"Het is een goed opgebouwde cursus die de vele facetten van de service desk behandeld. Alles komt uigebreid aan bod en er is alle tijd voor v… alles lezen - 10-10-2018 11:14

starstarstarstarstar
Nanny Klein Legtenberg
Servicedeskmedewerker Facility
10
Facilitair Servicedesk Coördinator

"Ik kan alleen maar zeggen: inhoudelijk een goede cursus. Veel geleerd, ik kan er wat mee:
Locatie was prachtig, begeleiding top en onze trainer Pieter verteld zeer bevlogen. Een enthousiast verteller. Hij houdt je bij de les. Zeer tevreden" - 09-10-2018 10:39

"Ik kan alleen maar zeggen: inhoudelijk een goede cursus. Veel geleerd, ik kan er wat mee: Locatie was prachtig, begeleiding top en onze tra… alles lezen - 09-10-2018 10:39

starstarstarstarstar_half
Vos
Servicedesk medewerker
9
Facilitair Servicedesk Coördinator

"De zeer ervaren trainer Pieter heeft een gedegen en praktische training neergezet. Ook door de locatie in Zeist ontstaat er open sfeer, wat zeker bijdraagt aan de training. Bedankt Pieter!" - 09-10-2018 09:28

"De zeer ervaren trainer Pieter heeft een gedegen en praktische training neergezet. Ook door de locatie in Zeist ontstaat er open sfeer, wat … alles lezen - 09-10-2018 09:28

starstarstarstarstar_border
Connie Groen
1ste medewerker magazijn
8
Facilitair Servicedesk Coördinator

"Het was een zeer leerzame en volledige training. Veel tip en verbeterpunten geleerd, die in de praktijk gelijk toepasbaar zijn. De vragen en de antwoorden komen vanzelf als je de training volgt. " - 19-03-2018 10:30

"Het was een zeer leerzame en volledige training. Veel tip en verbeterpunten geleerd, die in de praktijk gelijk toepasbaar zijn. De vragen en… alles lezen - 19-03-2018 10:30

starstarstarstarstar_border
Marco van Wijk
Senior Facility Services Associate
8
Facilitair Servicedesk Coördinator

"Ik heb de training Coördinator Servicedesk, op de mooie locatie in Zeist gedaan, helaas waren we maar met twee cursisten.

Door dat we maar met zijn tweeën waren, miste ik wel het delen van ervaringen, met meerdere cursisten.

Het grote voordeel, dat je met zijn tweeën was, dat de cursus, meer gericht kon worden naar de behoeftes van ons beide.

Ik heb met veel plezier deze cursus gedaan en wat mij betreft zeker een aanrader.
" - 07-07-2017 09:43

"Ik heb de training Coördinator Servicedesk, op de mooie locatie in Zeist gedaan, helaas waren we maar met twee cursisten. Door dat we maa… alles lezen - 07-07-2017 09:43

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Possible., om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.