Google Tag Manager training

Type product
Tijdsduur

Google Tag Manager training

Kraus Online Marketing
Logo van Kraus Online Marketing

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Je wilt Google Tag Manager niet alleen snappen, maar volledig onder de knie hebben.

In vier uur geef ik je een Tag Manager cursus op maat, aangepast op wat je al weet. 

Is Google Tag Manager volledig nieuw voor je? Dan zorg ik ervoor dat je na de training in staat bent om eenvoudig je weg te vinden in Tag Manager én de basisbenodigdheden voor een gemiddelde website in kunt stellen.

Ken je de weg al in Google Tag Manager maar wil je een verdiepingsslag maken? Hier een greep uit de zaken die ik je kan leren:

  • Gegevens uit de dataLayer gebruiken;
  • Een cookiemelding volgens de AVG wet laten werken;
  • Een pop-up implementeren;
  • Een formulier waterdicht meten (stapje verder dan enkel d…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Google Tag Manager, Management Algemeen, Online marketing, SEO en Google Analytics.

Je wilt Google Tag Manager niet alleen snappen, maar volledig onder de knie hebben.

In vier uur geef ik je een Tag Manager cursus op maat, aangepast op wat je al weet. 

Is Google Tag Manager volledig nieuw voor je? Dan zorg ik ervoor dat je na de training in staat bent om eenvoudig je weg te vinden in Tag Manager én de basisbenodigdheden voor een gemiddelde website in kunt stellen.

Ken je de weg al in Google Tag Manager maar wil je een verdiepingsslag maken? Hier een greep uit de zaken die ik je kan leren:

  • Gegevens uit de dataLayer gebruiken;
  • Een cookiemelding volgens de AVG wet laten werken;
  • Een pop-up implementeren;
  • Een formulier waterdicht meten (stapje verder dan enkel de button meten);
  • Een dataLayer.push uitvoeren;
  • Meer weten over de beschikbaar standaard triggers;
  • Ecommerce instellen in Google Analytics;
  • De opmaak van je website aanpassen.

We kunnen in de vier uur ook een specifiek vraagstuk behandelen en ervoor zorgen dat je het vraagstuk in de toekomst zelf altijd op kunt lossen.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.