Google Analytics 4 gevorderd In-company

Type product

Google Analytics 4 gevorderd In-company

Competence Factory Incompany
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Ken je Google Analytics 4 al door en door? Dan is het nu tijd om nóg meer uit de tool te halen. In de training voor gevorderden duik je een stuk dieper in de materie. Zo leer je eigen rapportages maken, waardoor je meer inzicht krijgt in je doelgroep, customer journey, campagnes en conversies. Maar dat is nog niet alles! Je gaat namelijk ook aan slag met Google Tag Manager en je ontdekt andere nieuwe toepassingen. Tot slot, het moment van de waarheid: het officiële Google Analytics IQ-examen. Hiermee rond je de training af.

Programma van de training Google Analytics 4 gevorderd

Dag 1

College 1

  • Introductie en inleiding: we gaan werken met het testaccount
  • Een korte terugblik op de basistrain…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Google Analytics, Online marketing, Conversie optimalisatie, SEO en Google Ads.

Ken je Google Analytics 4 al door en door? Dan is het nu tijd om nóg meer uit de tool te halen. In de training voor gevorderden duik je een stuk dieper in de materie. Zo leer je eigen rapportages maken, waardoor je meer inzicht krijgt in je doelgroep, customer journey, campagnes en conversies. Maar dat is nog niet alles! Je gaat namelijk ook aan slag met Google Tag Manager en je ontdekt andere nieuwe toepassingen. Tot slot, het moment van de waarheid: het officiële Google Analytics IQ-examen. Hiermee rond je de training af.

Programma van de training Google Analytics 4 gevorderd

Dag 1

College 1

  • Introductie en inleiding: we gaan werken met het testaccount
  • Een korte terugblik op de basistraining van Google Analytics 4
  • We gaan journeys vastleggen en leren over cookieregels en accountstructuren
  • We behandelen het verschil tussen rapporteren en analyseren
  • Je gaat Google-producten koppelen en reguliere expressies gebruiken
  • Je werkt aan een pad- en trechteranalyse

 

College 2

  • We kijken naar verschillen tussen segmentatie en conversieratio
  • We zien welke Ads-rapportages er zijn en hoe je deze aan Google Analytics koppelt
  • Je leert over segmentatie: webgedrag, standaardsegmenten en engagementrapport
  • Je ontdekt hoe verschillende onderdelen van je site presteren

Dag 2

College 3

  • We bekijken conversies op verschillende kanalen
  • We doen een cross device-analyse
  • We werken met A/B-testen
  • We werken met e-commerce-functies
  • Je leert data importeren
  • We maken een measurementplan

 

College 4

  • Je leert over verschillende soorten data, dimensies, metrics en data keys
  • We kijken naar custom data import: scope, schema key en imported data
  • We behandelen debugging: dieper kijken naar metingen op een pagina
  • We bereiden ons voor op het Google Analytics IQ-examen
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.