Masterclass Service Level Agreements (SLA)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van IT Management Group
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 IT Management Group heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 534 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,7
Gemiddeld cijfer voor Masterclass Service Level Agreements (SLA)
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Erwin Zijleman
Hoofd ICT
9
Masterclass Service Level Agreements (SLA)

"De Masterclass Service Level Agreements heeft een mooie balans tussen theorie en praktijk. De trainer is helder, scherp en geïnteresseerd. Er is veel ruimte voor eigen inbreng, waardoor het een training op maat is. Aanrader" - 20-04-2015 10:04

"De Masterclass Service Level Agreements heeft een mooie balans tussen theorie en praktijk. De trainer is helder, scherp en geïnteresseerd. E… alles lezen - 20-04-2015 10:04

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
28 jan. 2021 tot 29 jan. 2021
Toon rooster
event 28 januari 2021, Amsterdam, Dag 1, Amsterdam
event 29 januari 2021, Amsterdam, Dag 2, Amsterdam
placeDen Haag
28 jan. 2021 tot 29 jan. 2021
Toon rooster
event 28 januari 2021, Den Haag, Dag 1, Den Haag
event 29 januari 2021, Den Haag, Dag 2, Den Haag
placeEindhoven
28 jan. 2021 tot 29 jan. 2021
Toon rooster
event 28 januari 2021, Eindhoven, Dag 1, Eindhoven
event 29 januari 2021, Eindhoven, Dag 2, Eindhoven
computer Online: Online
28 jan. 2021 tot 29 jan. 2021
Toon rooster
event 28 januari 2021, Online, Dag 1, Online
event 29 januari 2021, Online, Dag 2, Online
placeRotterdam
28 jan. 2021 tot 29 jan. 2021
Toon rooster
event 28 januari 2021, Rotterdam, Dag 1, Rotterdam
event 29 januari 2021, Rotterdam, Dag 2, Rotterdam
placeUtrecht
28 jan. 2021 tot 29 jan. 2021
Toon rooster
event 28 januari 2021, Utrecht, Dag 1, Utrecht
event 29 januari 2021, Utrecht, Dag 2, Utrecht
placeAmsterdam
11 mrt. 2021 tot 12 mrt. 2021
Toon rooster
event 11 maart 2021, Amsterdam, Dag 1, Amsterdam
event 12 maart 2021, Amsterdam, Dag 2, Amsterdam
placeDen Haag
11 mrt. 2021 tot 12 mrt. 2021
Toon rooster
event 11 maart 2021, Den Haag, Dag 1, Den Haag
event 12 maart 2021, Den Haag, Dag 2, Den Haag
placeEindhoven
11 mrt. 2021 tot 12 mrt. 2021
Toon rooster
event 11 maart 2021, Eindhoven, Dag 1, Eindhoven
event 12 maart 2021, Eindhoven, Dag 2, Eindhoven
computer Online: Online
11 mrt. 2021 tot 12 mrt. 2021
Toon rooster
event 11 maart 2021, Online, Dag 1, Online
event 12 maart 2021, Online, Dag 2, Online
placeRotterdam
11 mrt. 2021 tot 12 mrt. 2021
Toon rooster
event 11 maart 2021, Rotterdam, Dag 1, Rotterdam
event 12 maart 2021, Rotterdam, Dag 2, Rotterdam
placeUtrecht
11 mrt. 2021 tot 12 mrt. 2021
Toon rooster
event 11 maart 2021, Utrecht, Dag 1, Utrecht
event 12 maart 2021, Utrecht, Dag 2, Utrecht

Beschrijving

TRAININGEN

UPDATE 15-12-2020 Al onze trainingen worden online verzorgd t/m 19 januari 2021.

Wij verzorgen deze training op de hierboven vermelde locaties (10.00 - 16.00 uur). In verband met COVID-19 verzorgen wij ook bijna alle trainingen online. Indien u dit niet ziet staan bij de startdata, neem dan contact met ons op.

Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren.

Organisaties en bedrijven die geen BTW kunnen terugvorderen, kunnen deze training BTW-vrij gefactureerd krijgen. In dit geval wordt een BTW-correctie van 10% toegepast. 

Masterclass Service Level Agreements (Masterclass SLA)

In de Masterclass Service Level Agreements leert u hoe u een professionele Service Level Agreement (SLA) kunt opstellen en beheren. Hiermee realiseert u de basis voor de afspraken tussen afnemer en aanbieder zodat er een optimale dienstverlening kan plaatsvinden.

Een SLA is een schriftelijke overeenkomst tussen een aanbieder en een afnemer van bepaalde diensten en/of producten. In een SLA staan, naast de beschrijving van de te leveren diensten, ook de rechten en de plichten van zowel de aanbieder als de afnemer ten aanzien van het overeengekomen kwaliteitsniveau (service level) van de te leveren diensten en/of producten (services).

Er…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

TRAININGEN

UPDATE 15-12-2020 Al onze trainingen worden online verzorgd t/m 19 januari 2021.

Wij verzorgen deze training op de hierboven vermelde locaties (10.00 - 16.00 uur). In verband met COVID-19 verzorgen wij ook bijna alle trainingen online. Indien u dit niet ziet staan bij de startdata, neem dan contact met ons op.

Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren.

Organisaties en bedrijven die geen BTW kunnen terugvorderen, kunnen deze training BTW-vrij gefactureerd krijgen. In dit geval wordt een BTW-correctie van 10% toegepast. 

Masterclass Service Level Agreements (Masterclass SLA)

In de Masterclass Service Level Agreements leert u hoe u een professionele Service Level Agreement (SLA) kunt opstellen en beheren. Hiermee realiseert u de basis voor de afspraken tussen afnemer en aanbieder zodat er een optimale dienstverlening kan plaatsvinden.

Een SLA is een schriftelijke overeenkomst tussen een aanbieder en een afnemer van bepaalde diensten en/of producten. In een SLA staan, naast de beschrijving van de te leveren diensten, ook de rechten en de plichten van zowel de aanbieder als de afnemer ten aanzien van het overeengekomen kwaliteitsniveau (service level) van de te leveren diensten en/of producten (services).

Er wordt afgesproken wat de prestatie-indicatoren en kwaliteitseisen zijn van de te leveren dienst of product, om deze later te kunnen toetsen. In een SLA worden de rechten en plichten van beide partijen omschreven. Een SLA kan als afspraak bestaan tussen zowel externe als interne partijen binnen een organisatie.

Inhoud training :
In deze Masterclass maakt u de vertaling van de klantwensen naar werkbare SLA’s. Tijdens de Masterclass doorloopt u het proces van het maken van een SLA en het beheren en bewaken van de SLA. Ook is het mogelijk om uw eigen SLA’s mee te nemen en deze tijdens de Masterclass te optimaliseren.

Na afloop van de Masterclass weet u het belang van een goede SLA en weet u welke componenten minimaal in een SLA moeten terugkomen. U bent in staat een SLA op te stellen of te optimaliseren binnen uw eigen omgeving.

Aansluitend aan de masterclass Service Level Agreements heeft u de mogelijkheid tot het afleggen van een examen.

Programma:
Onderdeel 1: Wat is een SLA?
o Wat is een SLA?
o Wanneer is een SLA van toepassing?
o Het verschil tussen SLA en contract
o Welke partijen spelen een rol bij de SLA?
o Het belang van een goede SLA
o Wat vormt de basis voor het opstellen van een SLA?
o Casus contract versus SLA

Onderdeel 2: De inhoud van de SLA
o Afspraken die in een SLA moeten terugkomen
o Onderdelen van een SLA
o Risico’s die worden afgedekt in de SLA
o Serviceaspecten van de SLA
o SLA en beveiligingsaspecten
o SLA en Outsourcing
o Casus SLA structuur

Onderdeel 3: SLA in de praktijk
o Tijdens dit onderdeel wordt een aantal SLA’s uit de praktijk bestudeerd en besproken. U kunt bij dit onderdeel ook uw eigen SLA meebrengen en optimaliseren.
o Casus Praktijkcase SLA

Onderdeel 4: ITIL4 en SLA:
o Wat is het verschil tussen ITIL v3 en ITIL v4?
o Welke invloed heeft ITIL 4 op mijn SLA?

Onderdeel 5: SLA proces
o SLA Rapportage
o SLA Monitoring
o Service Level Management procesinrichting

Uw profiel
Bent u werkzaam in één van de hierna volgende functies of aandachtsgebieden? Dan is de Masterclass Service Level Agreements voor u interessant:

– Service Coördinator
– Service Level Manager
– Service Manager
– Functioneel Beheerder
– Contractmanager
– Afdelingshoofd
– Teamleider
– ICT auditor
– ICT Manager
– Kwaliteitsmanager
– Leverancier
– Dienstenaanbieder

Er is geen specifieke voorkennis vereist om deze masterclass te volgen.

8,7
Gemiddeld cijfer voor Masterclass Service Level Agreements (SLA)
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Erwin Zijleman
Hoofd ICT
9
Masterclass Service Level Agreements (SLA)

"De Masterclass Service Level Agreements heeft een mooie balans tussen theorie en praktijk. De trainer is helder, scherp en geïnteresseerd. Er is veel ruimte voor eigen inbreng, waardoor het een training op maat is. Aanrader" - 20-04-2015 10:04

"De Masterclass Service Level Agreements heeft een mooie balans tussen theorie en praktijk. De trainer is helder, scherp en geïnteresseerd. E… alles lezen - 20-04-2015 10:04

starstarstarstarstar_border
Henry McIlveen
Warehouse Support Manager @ Sandvik
8
Masterclass Service Level Agreements (SLA)

"De Masterclass Service Level Agreements van de IT Management Group is een hele duidelijke, praktijkgerichte training. Een hoop geleerd maar ook een hoop echte zaken besproken. Kan sommige zaken meteen in de praktijk brengen." - 12-12-2014 12:57

"De Masterclass Service Level Agreements van de IT Management Group is een hele duidelijke, praktijkgerichte training. Een hoop geleerd maar … alles lezen - 12-12-2014 12:57

starstarstarstarstar_half
R. van de Riet
9
Masterclass Service Level Agreements (SLA)

"De Masterclass Service Level Agreements van de IT Management Group is een hele goede training, het voldeed ruimschoots aan mijn verwachtingen. De trainer is top, hij heeft ruime kennis en praktijkervaring." - 07-06-2014 13:04

"De Masterclass Service Level Agreements van de IT Management Group is een hele goede training, het voldeed ruimschoots aan mijn verwachtinge… alles lezen - 07-06-2014 13:04

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.