Sales training: Adviserend Verkopen
"Een training/trainer die je meer handvaten geeft, met persoonlijke aandacht tijdens en na de training. Goede feedback op houding, uitstraling. Geen grote groep, hierdoor meer persoonlijke aandacht voor je eigen doelstellingen. " - 30-10-2019 12:46
"Een training/trainer die je meer handvaten geeft, met persoonlijke aandacht tijdens en na de training. Goede feedback op houding, uitstralin… alles lezen - 30-10-2019 12:46
Startdata en plaatsen
Beschrijving
SUCCESVOL VERKOPEN
“Omzet verhogen bij nieuwe en bestaande klanten door focus op de toegevoegde waarde”.
Bestemd voor
De training is bedoeld voor verkopers met enige jaren ervaring, die hun commerciële en communicatieve vaardigheden willen verbeteren om meer uit hun verkoopinspanningen te halen. Bijvoorbeeld: vertegenwoordigers, verkoop adviseurs, field sales managers, rayon managers en accountmanagers.
Doel
De training Succesvol Verkopen heeft tot doel kennis en vaardigheden op het gebied van verkopen te ontwikkelen, zodat zij effectief kunnen inspelen op de behoeften van klanten en prospects. Met als gevolg dat ze succesvoller zullen zijn in hun sales resultaten.
Opbouw
De trainin…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
SUCCESVOL VERKOPEN
“Omzet verhogen bij nieuwe en bestaande klanten door focus op de toegevoegde waarde”.
Bestemd voor
De training is bedoeld voor verkopers met enige jaren ervaring, die hun commerciële en communicatieve vaardigheden willen verbeteren om meer uit hun verkoopinspanningen te halen. Bijvoorbeeld: vertegenwoordigers, verkoop adviseurs, field sales managers, rayon managers en accountmanagers.
Doel
De training Succesvol Verkopen heeft tot doel kennis en vaardigheden op het gebied van verkopen te ontwikkelen, zodat zij effectief kunnen inspelen op de behoeften van klanten en prospects. Met als gevolg dat ze succesvoller zullen zijn in hun sales resultaten.
Opbouw
De training bestaat uit twee onderdelen: de RESPECT® Mindset Training en de RESPECT® Salesvaardigheden Training met als doel de verkoop van aantoonbare toegevoegde waarde.
De trainingsdagen zijn drie dagen aaneengesloten. De maand erop vindt de terugkomdag plaats, waarbij op basis van een in te leveren opdracht en toetsing op de dag certificering plaatsvindt.
Werkwijze
De werkwijze tijdens de trainingsdagen heeft een stevig doe karakter. Opdrachten, praktijkcases en praktijkopdrachten staan centraal. Elke trainingsdag wordt afgesloten met een Persoonlijk Actie Plan, een belangrijk hulpmiddel dat de deelnemer helpt zijn/haar voornemens waar te maken. Dit plan is tevens de basis voor de begeleiding van de deelnemer door de manager van de deelnemer.
Wat als je de RESPECT® training hebt gevolgd?
Na het volgen van deze training:
- Pas je de structuur van RESPECT® toe in je gesprekken
- Vertel je niet meer zomaar over je product of dienst, omdat je weet dat je toegevoegde waarde wilt verkopen.
- Praat de klant meer dan jij
- Reageer je niet alleen op Concrete Behoeften, maar ben je vooral op zoek naar Latente Behoeften.
- Weet je wat Reversed Selling is, en kun je het ook toepassen
- Heb jij met toestemming van de klant de regie in het gesprek
- Stel je dieptevragen die je nog meer informatie opleveren
- Help je de klant zichzelf te overtuigen
- Worden je gesprekken leuker en interessanter
- Nemen je verkoopresultaten toe
- En nog veel meer ........
De training bestaat dus uit de RESPECT® Mindset Training en de RESPECT® Salesvaardigheden Training.
RESPECT® Mindset Training
Hoe trainen wij de Mindset?
Gebaseerd op Neuro Linguïstisch Programmeren (NLP) nemen wij je gedurende één dag onder andere mee in:
- Hoe het succesvolste communicatiemodel
- Hoe je jouw succes kunt beïnvloeden.
- Hoe mensen leren en
- Hoe de principes plezier, weerstand en pijn helpen bij
- Hoe de juiste overtuigingen bijdragen aan jouw
- Hoe je afscheid kunt nemen van belemmerende
- Hoe je feedback geeft en
- Hoe verbaal en non-verbaal gedrag tot stand
- Hoe je verbaal en non-verbaal gedrag beïnvloedt.
- Hoe Rapport ontstaat en hoe je Rapport creëert (de klik).
- Hoe je doelen bepaalt en actie kunt
- Hoe je regie kunt voeren in een
- Hoe je op verschillende abstractieniveaus kunt
De RESPECT® Salesvaardigheden Training
Hoe leren wij jou RESPECT® vaardigheden?
Gedurende een training van twee dagen, plus een opvolg dag, nemen wij jou mee in de volgende onderwerpen:
- Hoe kun je anders kijken naar je product of dienst?
- Hoe onderscheid je verschillende behoeften van klanten?
- Hoe breng je het ‘Business Window’ van je klant in kaart?
- Hoe voer je vragenderwijs regie in een gesprek?
- Hoe stel je de meest effectieve vragen?
- Hoe voorkom je aannames?
- Hoe zorg je voor diepgang in je gesprek?
- Hoe zorg je ervoor dat de klant meer praat dan jij?
- Hoe breng je de huidige situatie in kaart?
- Hoe ontdek en ontwikkel je behoeften van de klant?
- Hoe creëer je aantoonbare toegevoegde waarde bij de klant?
- Hoe voorkom je een prijsdiscussie?
- Hoe zorg je ervoor sterker te staan in onderhandelingen?
- Hoe kun je op een natuurlijke manier om de order vragen?
- Hoe integreer je de juiste Mindset en RESPECT®
- Hoe voorkom je bezwaren?
Groepsgrootte
Gezien het interactieve karakter van deze training hanteren wij een groepsgrootte van maximaal 8 deelnemers.
Trainingsdata en locatie
Maandag 9 september 2024, 10:00 - 17:00 uur
Dinsdag 10 september 2024, 09.00 - 17.00 uur
Woensdag 11 september 2024, 09:00 - 17:00 uur
In oktober vindt de terugkomdag plaats.
Alle trainingsdagen vinden plaats in 's-Hertogenbosch.
Investering
€ 1.995,- per deelnemer exclusief BTW.
Deze investering is inclusief alle voorbereidingen,
trainingsmaterialen en locatie, lunches, koffie/thee/fris.
"Een training/trainer die je meer handvaten geeft, met persoonlijke aandacht tijdens en na de training. Goede feedback op houding, uitstraling. Geen grote groep, hierdoor meer persoonlijke aandacht voor je eigen doelstellingen. " - 30-10-2019 12:46
"Een training/trainer die je meer handvaten geeft, met persoonlijke aandacht tijdens en na de training. Goede feedback op houding, uitstralin… alles lezen - 30-10-2019 12:46
"Het was fijn dat er veel opdrachten waren die je zowel individueel als in duo's diende uit te voeren. Verbeterpunt is dat je beter niet personen met dezelfde achtergrond bij elkaar kan plaatsen." - 28-10-2019 07:49
"Het was fijn dat er veel opdrachten waren die je zowel individueel als in duo's diende uit te voeren. Verbeterpunt is dat je beter niet pers… alles lezen - 28-10-2019 07:49
"Op een prachtige locatie in Leusden, lekker interactief, niet teveel volgens het boekje. Niveau was goed voor de meer beginnende verkoper maar ook voor de wat meer ervaren. Dennis is een flexibele trainer, geeft veel praktijkvoorbeelden en heeft humor. Ook de lunch was erg goed verzorgd.
Dennis / ISA ga zo door, zou zeker weer een (andere) cursus volgen bij jullie en aanbevelen. " - 22-07-2019 06:35
"Op een prachtige locatie in Leusden, lekker interactief, niet teveel volgens het boekje. Niveau was goed voor de meer beginnende verkoper ma… alles lezen - 22-07-2019 06:35
"De praktijkopdrachten waren erg goed.
Het nadoen van verkoopgesprekken tussen de trainer en de cursisten waren leuk en leerzaam.
De uitleg hoe een filter bij mensen werkt en als je aan bijvoorbeeld Parijs denkt dat iedereen dat weer met andere dingen associeert was zeer verhelderend." - 08-07-2019 09:41
"De praktijkopdrachten waren erg goed. Het nadoen van verkoopgesprekken tussen de trainer en de cursisten waren leuk en leerzaam. De uitleg… alles lezen - 08-07-2019 09:41
"Ik heb de training als leuk en leerzaam ervaren. Ik vond het prettig dat we in zo een kleine groep waren, zodat er voldoende aandacht is voor je. Ik kan de training zeker aanraden!! " - 05-07-2019 06:41
"Ik heb de training als leuk en leerzaam ervaren. Ik vond het prettig dat we in zo een kleine groep waren, zodat er voldoende aandacht is voo… alles lezen - 05-07-2019 06:41
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.