ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver, Support + examen [ITIL4CDS]

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,8 Global Knowledge Network Netherlands B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 7,8 (uit 99 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
27 sep. 2021 tot 29 sep. 2021
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 27 september 2021, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL195857.1
event 28 september 2021, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL195857.2
event 29 september 2021, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL195857.3
placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
10 nov. 2021 tot 12 nov. 2021
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 10 november 2021, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL185318.1
event 11 november 2021, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL185318.2
event 12 november 2021, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL185318.3
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
10 nov. 2021 tot 12 nov. 2021
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 10 november 2021, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL185318V.1
event 11 november 2021, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL185318V.2
event 12 november 2021, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL185318V.3
placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
13 dec. 2021 tot 15 dec. 2021
Toon rooster
event 13 december 2021, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL197885.1
event 14 december 2021, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL197885.2
event 15 december 2021, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL197885.3
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
13 dec. 2021 tot 15 dec. 2021
Toon rooster
event 13 december 2021, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL197885V.1
event 14 december 2021, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL197885V.2
event 15 december 2021, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL197885V.3
placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
10 jan. 2022 tot 12 jan. 2022
Toon rooster
event 10 januari 2022, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199024.1
event 11 januari 2022, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199024.2
event 12 januari 2022, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199024.3
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
10 jan. 2022 tot 12 jan. 2022
Toon rooster
event 10 januari 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199024V.1
event 11 januari 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199024V.2
event 12 januari 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199024V.3
placeAmsterdam (Hoogoorddreef 5)
7 feb. 2022 tot 9 feb. 2022
Toon rooster
event 7 februari 2022, 09:00-16:30, Amsterdam (Hoogoorddreef 5), NL199028.1
event 8 februari 2022, 09:00-16:30, Amsterdam (Hoogoorddreef 5), NL199028.2
event 9 februari 2022, 09:00-16:30, Amsterdam (Hoogoorddreef 5), NL199028.3
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
7 feb. 2022 tot 9 feb. 2022
Toon rooster
event 7 februari 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199028V.1
event 8 februari 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199028V.2
event 9 februari 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199028V.3
placeEindhoven (Evoluon Noord Brabantlaan 1)
9 mrt. 2022 tot 11 mrt. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 09:00-16:30, Eindhoven (Evoluon Noord Brabantlaan 1), NL199030.1
event 10 maart 2022, 09:00-16:30, Eindhoven (Evoluon Noord Brabantlaan 1), NL199030.2
event 11 maart 2022, 09:00-16:30, Eindhoven (Evoluon Noord Brabantlaan 1), NL199030.3
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
9 mrt. 2022 tot 11 mrt. 2022
Toon rooster
event 9 maart 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199030V.1
event 10 maart 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199030V.2
event 11 maart 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199030V.3
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
6 apr. 2022 tot 8 apr. 2022
Toon rooster
event 6 april 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199032V.1
event 7 april 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199032V.2
event 8 april 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199032V.3
placeZoetermeer (Kinderen v Versteegplein 18)
6 apr. 2022 tot 8 apr. 2022
Toon rooster
event 6 april 2022, 09:00-16:30, Zoetermeer (Kinderen v Versteegplein 18), NL199032.1
event 7 april 2022, 09:00-16:30, Zoetermeer (Kinderen v Versteegplein 18), NL199032.2
event 8 april 2022, 09:00-16:30, Zoetermeer (Kinderen v Versteegplein 18), NL199032.3
placeGroningen (Helperpark 296)
2 mei. 2022 tot 4 mei. 2022
Toon rooster
event 2 mei 2022, 09:00-16:30, Groningen (Helperpark 296), NL199033.1
event 3 mei 2022, 09:00-16:30, Groningen (Helperpark 296), NL199033.2
event 4 mei 2022, 09:00-16:30, Groningen (Helperpark 296), NL199033.3
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
2 mei. 2022 tot 4 mei. 2022
Toon rooster
event 2 mei 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199033V.1
event 3 mei 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199033V.2
event 4 mei 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199033V.3
placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
8 jun. 2022 tot 10 jun. 2022
Toon rooster
event 8 juni 2022, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199025.1
event 9 juni 2022, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199025.2
event 10 juni 2022, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199025.3
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
8 jun. 2022 tot 10 jun. 2022
Toon rooster
event 8 juni 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199025V.1
event 9 juni 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199025V.2
event 10 juni 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199025V.3
placeApeldoorn (Schalterdalweg 18 Beekbergen)
4 jul. 2022 tot 6 jul. 2022
Toon rooster
event 4 juli 2022, 09:00-16:30, Apeldoorn (Schalterdalweg 18 Beekbergen), NL199035.1
event 5 juli 2022, 09:00-16:30, Apeldoorn (Schalterdalweg 18 Beekbergen), NL199035.2
event 6 juli 2022, 09:00-16:30, Apeldoorn (Schalterdalweg 18 Beekbergen), NL199035.3
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
4 jul. 2022 tot 6 jul. 2022
Toon rooster
event 4 juli 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199035V.1
event 5 juli 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199035V.2
event 6 juli 2022, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL199035V.3
placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
3 aug. 2022 tot 5 aug. 2022
Toon rooster
event 3 augustus 2022, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199026.1
event 4 augustus 2022, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199026.2
event 5 augustus 2022, 09:00-16:30, Nieuwegein (Iepenhoeve 5), NL199026.3

Beschrijving

Ontdek de verschillende trainingsmogelijkheden bij Global Knowledge

Online of op locatie er is altijd een vorm die bij je past.

Kies op welke manier jij of je team graag een training wilt volgen. Global Knowledge bied je verschillende trainingsmogelijkheden. Je kunt kiezen uit o.a. klassikaal, Virtueel Klassikaal (online), e-Learning en maatwerk. Met onze Blended oplossing kun je de verschillende trainingsvormen combineren.

OVERVIEW

Deze 3-daagse 'ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver, Support (CDS) training biedt IT-leiders, practitioners en ondersteunend personeel (welke al in het bezit zijn van de ITIL 4 foundation certificaat) inzicht in hoe verschillende value streams en activiteiteiten geïntegreerd kunnen worden om IT-gerelateerden producten te kunnen leveren (create, deliver and support). Ook biedt deze cursus relevante normen, methoden en hulpmiddelen. Het geeft deelnemers inzicht in serviceprestaties, servicekwaliteit en verbetermethoden. De cursus is gebaseerd op het ITIL® 4 best practice service value system dat is opgenomen in de nieuwste 2019 richtlijnen.

This 3-day ITIL® 4 Specialist: Create, Delive…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

Ontdek de verschillende trainingsmogelijkheden bij Global Knowledge

Online of op locatie er is altijd een vorm die bij je past.

Kies op welke manier jij of je team graag een training wilt volgen. Global Knowledge bied je verschillende trainingsmogelijkheden. Je kunt kiezen uit o.a. klassikaal, Virtueel Klassikaal (online), e-Learning en maatwerk. Met onze Blended oplossing kun je de verschillende trainingsvormen combineren.

OVERVIEW

Deze 3-daagse 'ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver, Support (CDS) training biedt IT-leiders, practitioners en ondersteunend personeel (welke al in het bezit zijn van de ITIL 4 foundation certificaat) inzicht in hoe verschillende value streams en activiteiteiten geïntegreerd kunnen worden om IT-gerelateerden producten te kunnen leveren (create, deliver and support). Ook biedt deze cursus relevante normen, methoden en hulpmiddelen. Het geeft deelnemers inzicht in serviceprestaties, servicekwaliteit en verbetermethoden. De cursus is gebaseerd op het ITIL® 4 best practice service value system dat is opgenomen in de nieuwste 2019 richtlijnen.

This 3-day ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver, Support (CDS) course provides those IT leaders, practitioners and support staff who already hold the ITIL 4 foundation qualification with an understanding of how to integrate different value streams and activities to create, deliver and support IT-enabled products and services, and relevant practices, methods and tools. It gives them an understanding of service performance, service quality and improvement methods. The course is based on the ITIL® 4 best practice service value system featured in the latest 2019 guidelines.

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

 

OBJECTIVES

The course will help students to understand:

  • Understand how to plan and build a service value stream to create, deliver and support services
  • Know how relevant ITIL 4 practices contribute to creation, delivery and support across the SVS and value streams
  • Know how to create, deliver and support services
  • Preparation to sit the ITIL 4 Create, Deliver, Support examination

AUDIENCE

  • Individuals continuing their journey in service management
  • ITSM managers and aspiring ITSM managers
  • ITSM practitioners managing the operation of IT-enabled & digital products and services, and those responsible for the end-to-end delivery

CERTIFICATION

90 minutes, 40 multiple choice questions.  Pass mark 28/40 – 70%

The exam is included in the course fee.

CONTENT

Understand the concepts and challenges relating to the following across the service value system:

  • Organisational structure
  • Integrated/collaborative teams
  • Team capabilities, roles, competencies
  • Team culture and differences
  • Working to a customer-orientated mindset
  • Employee satisfaction management
  • The value of positive communications


Understand how to use a ‘shift left’ approach

Know how to plan and manage resources in the service value system:

  • Team collaboration and integration
  • Workforce planning
  • Results based measuring and reporting
  • The culture of continual improvement

Understand the use and value of information and technology across the service value system:

  • Integrated service management toolsets
  • Integration and data sharing
  • Reporting and advanced analytics
  • Collaboration and workflow
  • Robotic process automation (RPA)
  • Artificial intelligence and machine learning
  • Continuous integration and delivery/deployment (CI/CD)
  • Information models

Know how to use a value stream to design, develop and transition new services

Know how the following ITIL practices contribute to a value stream for a new service:

  • Service design
  • Software development and Management
  • Deployment management
  • Release management
  • Service Validation and testing
  • Change Enablement

Know how to use a value stream to provide user support

Know how the following ITIL practices contribute to a value stream for user support:

  • Service desk
  • Incident management
  • Problem management
  • Knowledge management
  • Service level management
  • Monitoring and event management

Know how to co-ordinate, prioritize and structure work and activities to create deliver and support services, including:

  • Managing queues and backlogs
  • Prioritizing work
  • Understand the use and value of the following across the service value system:
  • Buy vs build considerations
  • Sourcing options
  • Service integration and management (SIAM)

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.