Google Ads Training

Type product
Tijdsduur

Google Ads Training

BrightSocial
Logo van BrightSocial
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 BrightSocial heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 62 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Voor jouw website is het belangrijk dat jij goed vindbaar bent in Google. Een belangrijk onderdeel van goed vindbaar zijn is betaalde advertenties. Na het volgen  van de training kun je zelf campagnes opzetten en weet je welke mogelijkheden daarbinnen zijn. Ook kom je te weten hoe je de resultaten meetbaar maakt, hoe je je campagnes verder kunt optimaliseren en het rendement kunt verhogen. We leren je de basisprincipes, geven je praktische tips mee en wijzen je op veel gemaakte fouten in het accountonderhoud die we in de praktijk tegen zijn gekomen.

Wat leer je tijdens de Google Ads training?

  • Wat is Ads, hoe werkt het en wat kan je er precies mee?
  • Waar bestaat een Ads campagnestructuur …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Google Ads, Online marketing, Zoekmachine marketing (SEO/SEA), SEO en Google Analytics.

Voor jouw website is het belangrijk dat jij goed vindbaar bent in Google. Een belangrijk onderdeel van goed vindbaar zijn is betaalde advertenties. Na het volgen  van de training kun je zelf campagnes opzetten en weet je welke mogelijkheden daarbinnen zijn. Ook kom je te weten hoe je de resultaten meetbaar maakt, hoe je je campagnes verder kunt optimaliseren en het rendement kunt verhogen. We leren je de basisprincipes, geven je praktische tips mee en wijzen je op veel gemaakte fouten in het accountonderhoud die we in de praktijk tegen zijn gekomen.

Wat leer je tijdens de Google Ads training?

  • Wat is Ads, hoe werkt het en wat kan je er precies mee?
  • Waar bestaat een Ads campagnestructuur uit?
  • Hoe worden de kosten bepaald?
  • Wat is remarketing/retargeting en hoe richt je dit in?
  • Hoe meet je de prestaties?
  • Hoe rapporteer je jouw resultaten?
  • Wat zijn conversies en hoe stel je deze in?

Voor wie is de training geschikt?

Voor iedereen die binnenkort zelf gebruik zou willen maken van Google Adwords, zoals:

  • MKB-ondernemers
  • (Online) Marketeers
  • Communicatie adviseurs
  • MarCom en Sales Managers
  • Marketing, communicatie en PR medewerkers
  • Productmanagers

Wat is het resultaat van de Google Ads training?

Na afloop van de training ben jij thuis in het gebruik van Google Ads. Je weet wat het is welke vormen er zijn en hoe je het inzet en hoe je deze rapporteert.

BrightSocial traint voor de praktijk. Onze trainers zijn zelf dagelijks bezig met het succes van klanten op online marketing gebied. Social media en (online) marketing zijn onze specialiteit. 

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Google Ads.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.