Training LinkedIn advertising
Startdata en plaatsen
placeUtrecht 14 mei. 2024Toon rooster event 14 mei 2024, 09:30-16:30, Utrecht |
placeUtrecht 27 jun. 2024Toon rooster event 27 juni 2024, 09:30-16:30, Utrecht |
placeUtrecht 12 sep. 2024Toon rooster event 12 september 2024, 09:30-16:30, Utrecht |
placeUtrecht 26 nov. 2024Toon rooster event 26 november 2024, 09:30-16:30, Utrecht |
Beschrijving
Bereik trefzeker je doelgroep op het grootste professionele netwerkOf je nu meer bekendheid voor je merk, product of dienst wil, je vacature bij het juiste talent onder de aandacht wil brengen of meer inschrijvingen voor je (online) workshop zoekt: met LinkedIn advertising kan het en in deze training leer je het!
We laten je zien hoe je met laserprecisie je doelgroep kunt bereiken op basis van de 5 hoofdcategorieën en 20 subcategorieën. Je leert met welke advertentieformats jij prominent op de tijdlijn of in de inbox van je doelgroep verschijnt. En last but not least leer je LinkedIn Insight Tag gebruiken om campagnes te analyseren en verbeteren, top-of-mind te blijven bij je websitebezoeke…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Of je nu meer bekendheid voor je merk, product of dienst wil, je vacature bij het juiste talent onder de aandacht wil brengen of meer inschrijvingen voor je (online) workshop zoekt: met LinkedIn advertising kan het en in deze training leer je het!
We laten je zien hoe je met laserprecisie je doelgroep kunt bereiken op basis van de 5 hoofdcategorieën en 20 subcategorieën. Je leert met welke advertentieformats jij prominent op de tijdlijn of in de inbox van je doelgroep verschijnt. En last but not least leer je LinkedIn Insight Tag gebruiken om campagnes te analyseren en verbeteren, top-of-mind te blijven bij je websitebezoekers én meer inzicht krijgt in de herkomst van deze bezoekers.
Resultaat
- Je kunt doelgroepen segmenteren
- Je kunt een advertentie opmaken en plaatsen met LinkedIn advertising
- Je kunt retargeten op basis van websiteverkeer én betrokkenheid bij je video’s
- Je weet het verschil tussen de diverse advertentieformats en wanneer je welke gebruikt
- Je weet hoe je de LinkedIn Insight Tag op je website moet plaatsen
- Je weet hoe je met behulp van de LinkedIn Insight Tag je advertenties naar een hoger plan tilt
Voor wie
Deze training is voor iedereen die al overtuigd is van de kracht van LinkedIn en een volgende stap wil zetten richting het betaald bereiken van de juiste doelgroep. Denk aan: (online)marketeers, marketing- en communicatieadviseurs, marketing- en communicatiemedewerkers, HR-managers en ondernemers.
Voor deze training heb je een LinkedIn profiel en een LinkedIn bedrijfspagina nodig.
Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau.
Programma
Tijdens de training LinkedIn advertising komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Doelgroepsegmentatie
- Advertentieformats
- Budgetten en biedingen
- Retargeting
- LinkedIn Insight Tag
- Thought leader ads
Praktisch
- Training LinkedIn advertising is een 1-daagse training
- Voorafgaand aan de training vindt een intake plaats
- Nodig tijdens training: een laptop of tablet
- Uitgebreide lunch, hapjes en drankjes inbegrepen
- Na afloop van de training ontvang je een digitaal certificaat van deelname
Praktisch
De training kent startmomenten op locatie en in de virtual classroom. Benieuwd naar de praktische informatie over jouw deelname?
Op locatie- De training op locatie is een 1-daagse training
- Nodig tijdens training: een laptop of tablet.
- Voorafgaand aan de training vindt een intake plaats met de trainer.
- Uitgebreide lunch, hapjes en drankjes zijn inbegrepen.
- Studiemateriaal inbegrepen.
- De training in de virtual classroom wordt verdeeld over 2 dagdelen
- Nodig tijdens training: een laptop of tablet met een stabiele internetverbinding die geschikt is voor videobellen. Het is aan te raden een headset te gebruiken met een goed werkende microfoon.
- Voorafgaand aan de training vindt een intake plaats met de trainer.
- Interactief: voldoende gelegenheid om vragen te stellen, cases in te brengen en mee te denken met je medecursisten.
- Studiemateriaal inbegrepen.
Erkenning accreditatie
- Beste opleider: in 2022 voor het 8e jaar op rij
- NRTO-keurmerk
- Geregistreerd dienstverlener Kmo-portefeuille
- NIMA Education Partner
- UWV-partner
Deze training is voor iedereen die al overtuigd is van de kracht van LinkedIn en een volgende stap wil zetten richting het betaald bereiken van de juiste doelgroep. Denk aan: (online)marketeers, marketing- en communicatieadviseurs, marketing- en communicatiemedewerkers, HR-managers en ondernemers.
Voor deze training heb je een LinkedIn profiel en een LinkedIn bedrijfspagina nodig.
Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau.
- Je kunt doelgroepen segmenteren
- Je kunt een advertentie opmaken en plaatsen met LinkedIn advertising
- Je kunt retargeten op basis van websiteverkeer én betrokkenheid bij je video’s
- Je weet het verschil tussen de diverse advertentieformats en wanneer je welke gebruikt
- Je weet hoe je de LinkedIn Insight Tag op je website moet plaatsen
- Je weet hoe je met behulp van de LinkedIn Insight Tag je advertenties naar een hoger plan tilt
Tijdens de training LinkedIn advertising komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Doelgroepsegmentatie
- Advertentieformats
- Budgetten en biedingen
- Retargeting
- LinkedIn Insight Tag
- Thought leader ads
Praktisch
De training kent startmomenten op locatie en in de virtual classroom. Benieuwd naar de praktische informatie over jouw deelname?
Op locatie- De training op locatie is een 1-daagse training
- Nodig tijdens training: een laptop of tablet.
- Voorafgaand aan de training vindt een intake plaats met de trainer.
- Uitgebreide lunch, hapjes en drankjes zijn inbegrepen.
- Studiemateriaal inbegrepen.
- De training in de virtual classroom wordt verdeeld over 2 dagdelen
- Nodig tijdens training: een laptop of tablet met een stabiele internetverbinding die geschikt is voor videobellen. Het is aan te raden een headset te gebruiken met een goed werkende microfoon.
- Voorafgaand aan de training vindt een intake plaats met de trainer.
- Interactief: voldoende gelegenheid om vragen te stellen, cases in te brengen en mee te denken met je medecursisten.
- Studiemateriaal inbegrepen.
Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.
Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.
Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.
Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.