Groepsworkshop LinkedIn voor bedrijven 10 personen
"Een inspirerende training. Corinne is op de hoogte van de laatste mogelijkheden van LinkedIn en geeft aan de hand van voorbeelden van de eigen bedrijfspagina aan wat beter kan of al goed staat. Leuke training waarbij ze ook goed rekening houdt met de vraag van de cursisten." - 17-10-2019 14:14
"Een inspirerende training. Corinne is op de hoogte van de laatste mogelijkheden van LinkedIn en geeft aan de hand van voorbeelden van de eig… alles lezen - 17-10-2019 14:14
Beschrijving
Ik ben Corinne Keijzer; LinkedIn-specialist, trainer en spreker: employee advocacy, social selling, personal branding, contentstrategie en contentmarketing
Ik ben, zoals je dat na 13 jaar mag noemen, een expert op het gebied van LinkedIn. Ik help jou en je collega’s dit mooie platform in je voordeel te gebruiken op gebied van social selling, employee advocacy, personal branding en contentmarketing.
Bij LinkedIn ben ik kind aan huis. Ik kom daar graag, ben door Country-manager Marcel Molenaar tot officieel ambassadeur gebombardeerd en als er onduidelijkheden of geruchten zijn over LinkedIn (en die zijn er héél veel), dan ga ik naar de enige echte juiste bron om de feiten te checken. Je zal me dus ook niet snel onzin horen uitkramen. Niet over dit onderwerp in ieder geval.
Ik train, spreek en schrijf over LinkedIn sinds 2010. Je vindt online massa’s artikelen, video’s, blogs, en boeken van mij terug. Daarnaast word ik regelmatig geïnterviewd door vakbladen, radio, kranten en televisie. Superleuk en altijd weer een eer als ik benaderd wordt.
Mijn meest recente LinkedIn-boek 400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts gaat over het posten op de tijdlijn, een onderwerp waar veel mensen moeite mee hebben. Je kunt dit boek kopen, maar boek je een training dan krijg je het gewoon cadeau!
Sinds 2013 bied ik ook een gratis LinkedIn Handleiding aan die al ruim 160.000 keer gedownload is. Mooie start van een professioneel profiel.
Steeds meer bedrijven weten LinkedIn te vinden en ook zien ze meer en meer de mogelijkheden die dit mooie platform biedt. Waarom als (medewerker van een) bedrijf op LinkedIn aanwezig zijn?
- om je als organisatie te profileren
- om nieuwe werknemers aan te trekken
- om nieuwe werknemers te zoeken
- als visitekaartje (met name je werknemers)
- voor sales en social selling activiteiten
- voor marketing en advertenties
- voor (arbeidsmarkt)communicatie
Al jarenlang help ik bedrijven op al deze gebieden met het succesvol inzetten van LinkedIn. Van het opzetten van de bedrijfspagina, adverteren om je product of dienst onder de aandacht te brengen, contentcreatie tot arbeidsmarktcommunicatie en het…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik ben Corinne Keijzer; LinkedIn-specialist, trainer en spreker: employee advocacy, social selling, personal branding, contentstrategie en contentmarketing
Ik ben, zoals je dat na 13 jaar mag noemen, een expert op het gebied van LinkedIn. Ik help jou en je collega’s dit mooie platform in je voordeel te gebruiken op gebied van social selling, employee advocacy, personal branding en contentmarketing.
Bij LinkedIn ben ik kind aan huis. Ik kom daar graag, ben door Country-manager Marcel Molenaar tot officieel ambassadeur gebombardeerd en als er onduidelijkheden of geruchten zijn over LinkedIn (en die zijn er héél veel), dan ga ik naar de enige echte juiste bron om de feiten te checken. Je zal me dus ook niet snel onzin horen uitkramen. Niet over dit onderwerp in ieder geval.
Ik train, spreek en schrijf over LinkedIn sinds 2010. Je vindt online massa’s artikelen, video’s, blogs, en boeken van mij terug. Daarnaast word ik regelmatig geïnterviewd door vakbladen, radio, kranten en televisie. Superleuk en altijd weer een eer als ik benaderd wordt.
Mijn meest recente LinkedIn-boek 400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts gaat over het posten op de tijdlijn, een onderwerp waar veel mensen moeite mee hebben. Je kunt dit boek kopen, maar boek je een training dan krijg je het gewoon cadeau!
Sinds 2013 bied ik ook een gratis LinkedIn Handleiding aan die al ruim 160.000 keer gedownload is. Mooie start van een professioneel profiel.
Steeds meer bedrijven weten LinkedIn te vinden en ook zien ze meer en meer de mogelijkheden die dit mooie platform biedt. Waarom als (medewerker van een) bedrijf op LinkedIn aanwezig zijn?
- om je als organisatie te profileren
- om nieuwe werknemers aan te trekken
- om nieuwe werknemers te zoeken
- als visitekaartje (met name je werknemers)
- voor sales en social selling activiteiten
- voor marketing en advertenties
- voor (arbeidsmarkt)communicatie
Al jarenlang help ik bedrijven op al deze gebieden met het succesvol inzetten van LinkedIn. Van het opzetten van de bedrijfspagina, adverteren om je product of dienst onder de aandacht te brengen, contentcreatie tot arbeidsmarktcommunicatie en het begeleiden van de werknemers naar een professioneeel digitaal visitekaartje. Soms betrek ik LinkedIn zelf, bijvoorbeeld om meer te vertellen over de carrierepagina of andere recruiter oplossingen die je organisatie op langere termijn veel kosten kunnen besparen.
Kosten zijn afhankelijk van de duur van de workshop, het aantal deelnemers, de inhoud en de locatie. Vraag vrijblijvend een offerte op basis van deze gegevens op en geef alvast aan wat de insteek is.
Na afloop ontvangen de deelnemers mijn e-book 'LinkedIn voor bedrijven'. Hierin staat alle stof omschreven en dit kan als handig naslagwerk gebruikt worden.
"Een inspirerende training. Corinne is op de hoogte van de laatste mogelijkheden van LinkedIn en geeft aan de hand van voorbeelden van de eigen bedrijfspagina aan wat beter kan of al goed staat. Leuke training waarbij ze ook goed rekening houdt met de vraag van de cursisten." - 17-10-2019 14:14
"Een inspirerende training. Corinne is op de hoogte van de laatste mogelijkheden van LinkedIn en geeft aan de hand van voorbeelden van de eig… alles lezen - 17-10-2019 14:14
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.