Verkoopvaardigheden

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Feedback Training & Consulting
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Feedback Training & Consulting heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 78 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

3511 PD, Utrecht
21 okt. 2019 tot 5 nov. 2019
Toon rooster
event 21 oktober 2019, 09:00-17:00
event 22 oktober 2019, 09:00-17:00
event 4 november 2019, 09:00-17:00
event 5 november 2019, 09:00-17:00
3511 PD, Utrecht
19 nov. 2019 tot 4 dec. 2019
Toon rooster
event 19 november 2019, 09:00-17:00
event 20 november 2019, 09:00-17:00
event 3 december 2019, 09:00-17:00
event 4 december 2019, 09:00-17:00

Beschrijving

Enthousiasme: het belangrijkste 'eigen vermogen' van een verkoper.

Een goede verkoper is zelf enthousiast en weet daarmee ook zijn klanten enthousiast te maken. Enthousiaste klanten krijg je als je steeds de verwachtingen van de klant weet te overtreffen. Hoe je dat doet, leer je in de training Resultaat- en klantgericht verkopen.


Doel

Na de training ben je in staat om optimale verkoopresultaten te behalen vanuit je eigen verkoopstijl. Een stijl die past bij jouw persoonlijkheid en aansluit bij de wensen van de klant. In de training leer je deze persoonlijke stijl kennen en ontwikkelen. Je leert verkoopadviesgesprekken voeren op een resultaat- en relatiegerichte manier, waarbij jouw relat…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Verkoopvaardigheden, Verkoopmethoden, NIMA A Sales, Verkoopstrategie en Verkoopgesprek.

Enthousiasme: het belangrijkste 'eigen vermogen' van een verkoper.

Een goede verkoper is zelf enthousiast en weet daarmee ook zijn klanten enthousiast te maken. Enthousiaste klanten krijg je als je steeds de verwachtingen van de klant weet te overtreffen. Hoe je dat doet, leer je in de training Resultaat- en klantgericht verkopen.


Doel

Na de training ben je in staat om optimale verkoopresultaten te behalen vanuit je eigen verkoopstijl. Een stijl die past bij jouw persoonlijkheid en aansluit bij de wensen van de klant. In de training leer je deze persoonlijke stijl kennen en ontwikkelen. Je leert verkoopadviesgesprekken voeren op een resultaat- en relatiegerichte manier, waarbij jouw relatie met de klant het uitgangspunt vormt.

Onderwerpen

De volgende onderwerpen komen onder andere aan bod tijdens de training:

  • Welke stijl van verkopen past het beste bij je?
  • Hoe kun je deze stijl verder ontwikkelen?
  • Hoe typeer je jouw klanten?
  • Hoe verkoop je de afspraak aan de telefoon?
  • Welke voorbereiding leidt tot het beste resultaat?
  • Hoe ziet de structuur van een goed verkoopadviesgesprek eruit?
  • Met welke opening van het gesprek win je het vertrouwen?
  • Hoe herken je het gedrag van klanten en hoe speel je hier succesvol op in?
  • Hoe bepaal je behoeften en hoe kun je behoefte creëren?
  • Welke vorm van presenteren wekt kooplust op?
  • Hoe presenteer je tarieven?
  • Hoe sluit je het gesprek af en overwin je bezwaren?
  • Hoe geef je invulling aan het begrip relatiebeheer?
  • Hoe bouw je bestaande klanten uit?
  • Hoe verstevig je de relatie met je klanten op langere termijn?

 

Verankering

  • Tijdens de training ontvang je een handboek dat je als naslagtekst kunt gebruiken.
  • Je houdt persoonlijke tips over in het verlengde van je eigen verkoopstijl.

 

Doelgroep

Voor iedereen die werkzaam is in een commerciële verkoopfunctie en zich wil verdiepen in de relatie met de klant en zijn persoonlijke verkoopstijl. Je wilt leren hoe je jouw rol als klantgerichte verkoopadviseur het beste kunt invullen, zodat je betere verkoopresultaten boekt en tegelijkertijd een goede relatie met de klant opbouwt.

 

Investering

Voor deze vierdaagse open inschrijvingstraining Resultaat- en klantgericht verkopen investeer je € 1.980,-. Dit bedrag is exclusief BTW, inclusief telefonische intake, materiaalkosten, certificaat van deelname en verzorging. Deze training is ook in maatwerkverband te volgen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.