Verzuim voorkomen

Niveau
Tijdsduur
Logo van Extra Trainers
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Extra Trainers heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 34 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Extra Trainers biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Brugge, Brussel, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gent, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Luik, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

De training Verzuim voorkomen is interessant voor jou als je leiding geeft aan anderen en jij gesprekken met hen voert over verzuim. Is jouw collega echt ziek? Of vermoed je een baaldag? Heerst er griep of speelt er iets anders? Verzuim hoeft immers niet gelijk te staan aan ziek.

In de training leer je wat je kunt doen om verzuim te voorkomen. Je krijgt ook inzicht in het zogenaamde wit, grijs en zwart verzuim. Je oefent met vragen stellen om duidelijk te krijgen wat er aan de hand is en wat iemand nog wél kan doen. Tot slot nemen we de stappen van de Wet verbetering poortwachter met je door, zodat je goed kunt voldoen aan de wettelijke eisen.  

Onderwerpen

  • wit, grijs en zwart verzuim

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

De training Verzuim voorkomen is interessant voor jou als je leiding geeft aan anderen en jij gesprekken met hen voert over verzuim. Is jouw collega echt ziek? Of vermoed je een baaldag? Heerst er griep of speelt er iets anders? Verzuim hoeft immers niet gelijk te staan aan ziek.

In de training leer je wat je kunt doen om verzuim te voorkomen. Je krijgt ook inzicht in het zogenaamde wit, grijs en zwart verzuim. Je oefent met vragen stellen om duidelijk te krijgen wat er aan de hand is en wat iemand nog wél kan doen. Tot slot nemen we de stappen van de Wet verbetering poortwachter met je door, zodat je goed kunt voldoen aan de wettelijke eisen.  

Onderwerpen

  • wit, grijs en zwart verzuim
  • oorzaken verzuim
  • verzuim voorkomen
  • terugkeer vergemakkelijken
  • verzuimgesprekken: ziektemelding, frequent verzuim, preventief gesprek, werkhervattingsgesprek
  • wat vraag je een werknemer over verzuim?
  • SMART-afspraken maken
  • Wet verbetering poortwachter: alle stappen.

Duur

De training Verzuim voorkomen in ons open rooster duurt een dag. Je kunt de training ook alleen of met een groep collega's volgen (incompany). Samen stemmen we dan duur en onderwerpen af. Vraag gerust een offerte aan. 

We gaan ervan uit dat de deelnemers vaardigheid hebben in gesprekken voeren. Anders is een training communiceren een waardevolle aanvulling.

Gerelateerde trainingen

Communiceren, slechtnieuwsgesprekken voeren, leidinggeven, functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren

Wij helpen mensen en organisaties sneller, beter en leuker te werken. Al sinds 1998. We zijn professionals in training en coaching van mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, commerciële vaardigheden en persoonlijke ontwikkeling.

Schakel ons in voor effectiever en klantgerichter klantcontact. Of bijvoorbeeld betere aansturing of samenwerking binnen teams. We leveren uitstekende kwaliteit. Onze klanten evalueren onze trainers en trainingen erg positief.

Wij zijn echte samenwerkers en gericht op lange termijn relatie. Door flexibel en scherp te zijn en met goede ideeën te komen. Of soms mee te investeren in verbetering voor onze klanten. Dit geldt voor trainers, acteurs én onze mensen op kantoor. Volgens onze klanten en partners is onze praktische manier van samenwerken waardevol.

Onze klanten zijn onder andere: Drukwerkdeal, Luxottica Nederland, Brilservice, Albert Heijn, KLM Catering Services, Fleurop Interflora, Interparking, Randstad, NIBC Direct, Pantar, Stichting De Schoor Welzijnswerk Almere, CNV, Maastricht University, KRVE, Dierenapotheker, CCV, Mooiland, De Bouwvereniging, Hallmark, Catawiki, Woonzorg Nederland, Rabobank, BSGW, Rechtbank Limburg, V-Consyst, Energiewacht, De Meerlanden, Bugaboo, Rederij Doeksen, Klingel, Vivium, Feyenoord, Travelbags, Riviera Maison, Shoeby, Meuubelboulevard Eijerkamp, Axians en Almeerse Scholengroep.

Specialismen: training, coaching, tekstschrijven, e-commerce, klantcontact, chat, klantgerichtheid, webteksten, FAQ's, online communicatie, klantloyaliteit, klantenservice, verkoop, advies, mindmappen, onderhandelen, presentatietechnieken, verkoopvaardigheden, offerte schrijven, communicatieve vaardigheden, schriftelijke vaardigheden, sollicitatiegesprekken voeren, klantgericht telefoneren, assertiviteit, schrijven voor kennisbanken en intranet, omgaan met agressie, leidinggeven, snellezen, timemanagement, efficiënt werken, notuleren, gesprekstechnieken, webcare, performance support.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze training. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Verzuim.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.