ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement

Niveau
Tijdsduur
Logo van D-ICT Solutions
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 D-ICT Solutions heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 254 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,9
Gemiddeld cijfer voor ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstar_halfstar_border
J. Kleimann-van Lint
7
ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement

"Kennis van de trainer was goed. De inhoud van de training was praktisch en interactief zodat je bij de les bleef. De locatie, op loopafstand van station Amsterdam Sloterdijk, is eenvoudig. Qua faciliteiten prima." - 27-03-2017 11:39

"Kennis van de trainer was goed. De inhoud van de training was praktisch en interactief zodat je bij de les bleef. De locatie, op loopafstand… alles lezen - 27-03-2017 11:39

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

D-ICT Solutions biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Utrecht

Beschrijving

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

Inhoud van de training
In deze lifecycle module krijgt u inzicht hoe u door continue verbeteringen van uw service grip krijgt op uw processen op alle niveaus.
De training 'ITIL® Continual Service Improvement' behandelt hoe u sturing kunt geven aan de processen.
Continual Service Improvement heeft de drive om processen effectiever en efficiënter in te regelen door bijvoorbeeld het meten en evalueren van een service. Door Continual Service Improvement toe te passen krijgt u duidelijk inzichtelijk wat het effect is van een service en hoe deze service ervaren wordt door de klant en leverancier.

Doelgroep
De opleiding is interessant voor ICT professionals met verantwoordelijkheid voor en/of
betrokk…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

Inhoud van de training
In deze lifecycle module krijgt u inzicht hoe u door continue verbeteringen van uw service grip krijgt op uw processen op alle niveaus.
De training 'ITIL® Continual Service Improvement' behandelt hoe u sturing kunt geven aan de processen.
Continual Service Improvement heeft de drive om processen effectiever en efficiënter in te regelen door bijvoorbeeld het meten en evalueren van een service. Door Continual Service Improvement toe te passen krijgt u duidelijk inzichtelijk wat het effect is van een service en hoe deze service ervaren wordt door de klant en leverancier.

Doelgroep
De opleiding is interessant voor ICT professionals met verantwoordelijkheid voor en/of
betrokkenheid bij het beheer en verbetering van de ICT- infrastructuur en/of financiële vastlegging van ICT middelen op strategisch niveau, waaronder service- en proces eigenaren.

Voorkennis en niveau
ITIL® Foundation of ITIL® Foundation Bridge.

Duur
3 dagen, optioneel kan op de 3e dag ter afsluiting examen gedaan worden.

Examenonderwerpen
Tijdens het examen komen de volgende onderwerpen en competenties aan bod: Benchmarking, Service measurement, Governance, het 7 stappenmodel, Service reporting, Deming cyclus, Ownership, Return on investment voor Continual Service Improvement. Continual Service Improvement en organisatie veranderingen.

Examen
Multiple-choice examen, 90 minuten, gesloten boek.
28 punten nodig om te slagen (van de 40 beschikbare punten).

8,9
Gemiddeld cijfer voor ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstar_halfstar_border
J. Kleimann-van Lint
7
ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement

"Kennis van de trainer was goed. De inhoud van de training was praktisch en interactief zodat je bij de les bleef. De locatie, op loopafstand van station Amsterdam Sloterdijk, is eenvoudig. Qua faciliteiten prima." - 27-03-2017 11:39

"Kennis van de trainer was goed. De inhoud van de training was praktisch en interactief zodat je bij de les bleef. De locatie, op loopafstand… alles lezen - 27-03-2017 11:39

starstarstarstarstar
Ingrid v.Opijnen
Operations Manager
10
ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement

"Wederom een zeer prettige ervaring met de trainers van D-ICT Solutions. De training was prettig en professioneel verzorgd. Door de goede coaching en praktijkvoorbeelden was ik in staat om mijn examen te behalen. " - 08-02-2016 10:12

"Wederom een zeer prettige ervaring met de trainers van D-ICT Solutions. De training was prettig en professioneel verzorgd. Door de goede coa… alles lezen - 08-02-2016 10:12

starstarstarstarstar
Rob Sijtsema
9,8
ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement

"Mede door de goede coaching door de docent en het goede lesmateriaal was ik snel in staat om de geleerde materie toe te passen en het examen te halen. Het volgen van deze training leverde mij enorm veel tijdwinst op i.p.v. zelfstudie." - 24-01-2012 10:31

"Mede door de goede coaching door de docent en het goede lesmateriaal was ik snel in staat om de geleerde materie toe te passen en het examen… alles lezen - 24-01-2012 10:31

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.