Proactief Communiceren voor Professionals
Beschrijving
Herinner je je die vorige training/workshop/masterclass nog?
Nee? Vaag? Delen?
Zat je ook zo lekker te gapen, omdat je halverwege zo goed als in
slaap was gevallen na 3 uur luisteren?
Bij ConnectFirst doen we dat dus anders.
Elke training/workshop of masterclass is interactief, je gaat zelf
aan de slag met nieuwe concepten, oefeningen en opdrachten, zodat
je de nieuwe inzichten of vaardigheden echt eigen hebt gemaakt na
afloop!
Het mooiste? Dan is het ook nog eens veel leuker, leer je jezelf beter kennen en heb je plezier met je collega's of team!
De beste teams zijn teams die effectief en duidelijk kunnen communiceren. Zowel onderling als naar klanten, leveranciers, partners, collega's en kandidaten!
Met name in vakgebieden met veel jargon of technische onderwerpen, is het soms lastig om duidelijk te blijven, zonder je gesprekspartner te verliezen.
Praten lijkt simpel, maar zorgen dat je goed wordt begrepen en zelf goed luistert is een kunst die velen van ons helaas toch minder goed beheersen dan we denken.
Zeker als professional is het belangrijk om altijd duidelijk te zijn.
Communiceren is meer dan alleen spreken. Een groot deel van communicatie is non-verbaal, lichaamstaal en stemgebruik bijvoorbeeld beinvloeden of onze gespreks…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Herinner je je die vorige training/workshop/masterclass nog?
Nee? Vaag? Delen?
Zat je ook zo lekker te gapen, omdat je halverwege zo goed als in
slaap was gevallen na 3 uur luisteren?
Bij ConnectFirst doen we dat dus anders.
Elke training/workshop of masterclass is interactief, je gaat zelf
aan de slag met nieuwe concepten, oefeningen en opdrachten, zodat
je de nieuwe inzichten of vaardigheden echt eigen hebt gemaakt na
afloop!
Het mooiste? Dan is het ook nog eens veel leuker, leer je jezelf beter kennen en heb je plezier met je collega's of team!
De beste teams zijn teams die effectief en duidelijk kunnen communiceren. Zowel onderling als naar klanten, leveranciers, partners, collega's en kandidaten!
Met name in vakgebieden met veel jargon of technische onderwerpen, is het soms lastig om duidelijk te blijven, zonder je gesprekspartner te verliezen.
Praten lijkt simpel, maar zorgen dat je goed wordt begrepen en
zelf goed luistert is een kunst die velen van ons helaas toch
minder goed beheersen dan we denken.
Zeker als professional is het belangrijk om altijd duidelijk te
zijn.
Communiceren is meer dan alleen spreken. Een groot deel van communicatie is non-verbaal, lichaamstaal en stemgebruik bijvoorbeeld beinvloeden of onze gesprekspartners hun aandacht bij ons houden of afdwalen.
Gedurende twee dagdeel workshops leren deelnemers:
- Hoe je Filters bij je gesprekspartners of publiek laag houdt en
hun aandacht erbij.
- Hoe de balans te vinden tussen spreken en luisteren.
- Je bewust te worden van je eigen non-verbale communicatie.
- Non-verbale communicatie in te zetten om je boodschap duidelijker over te brengen.
- Lichaamstaal efficient en harmonieus te gebruiken om je boodschap aan te vullen.
- Het belang van feedback en de impact ervan op je communicatie vaardigheid.
- Hoe om te gaan met tegenwerpingen en confrontaties in gesprekken.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.