UX Design In-company

Type product

UX Design In-company

Competence Factory Incompany
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Bedrijven als Coolblue, Apple en Facebook zijn er meesters in: achterhalen waar hun bezoekers gevoelig voor zijn en hier strategisch op inspelen met slimme designkeuzes. Ze laten niets aan het toeval over, over de hele klantreis is nagedacht. Tijdens de UX Design training kijk je op dezelfde manier naar apps en websites. Je kruipt in de huid van je bezoekers en ontdekt met welke ontwerpelementen je hun gedrag kunt beïnvloeden.

Programma van de training UX Design

Dag 1 College 1
  • Introductie UX Design
  • Waar liggen je UX-kansen in apps en websites?
  • Design Thinking
  • User centered design
  • Usability
  • Testen
  • Een strategisch plan opzetten
College 2
  • Ux research
  • Doelen stellen
  • Je doelgroep analyseren

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: UX / User Experience Design, Usability (gebruiksvriendelijkheid), Conversie optimalisatie, SEO en Webdesign.

Bedrijven als Coolblue, Apple en Facebook zijn er meesters in: achterhalen waar hun bezoekers gevoelig voor zijn en hier strategisch op inspelen met slimme designkeuzes. Ze laten niets aan het toeval over, over de hele klantreis is nagedacht. Tijdens de UX Design training kijk je op dezelfde manier naar apps en websites. Je kruipt in de huid van je bezoekers en ontdekt met welke ontwerpelementen je hun gedrag kunt beïnvloeden.

Programma van de training UX Design

Dag 1 College 1
  • Introductie UX Design
  • Waar liggen je UX-kansen in apps en websites?
  • Design Thinking
  • User centered design
  • Usability
  • Testen
  • Een strategisch plan opzetten
College 2
  • Ux research
  • Doelen stellen
  • Je doelgroep analyseren
  • De vier globale gebruikerstypen
  • Persona’s maken
  • Zoekmachine-optimalisatie gebruiken voor je structuur
  • Zelf een plan schrijven
Dag 2 College 3
  • Card sorting
  • De kracht van gamification
  • Triggers en variabele beloning
  • Context gebruiken: locatie, datum, tijd
  • Belangrijke overtuigingstechnieken
  • De customer journey (klantreis)
  • Het proces van a tot z
  • Belangrijke do's en dont's
College 4
  • Je concept en strategie uitschrijven
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.