Monteur met sociale vaardigheden

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Monteur met sociale vaardigheden

bureau VRIS
Logo van bureau VRIS
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 bureau VRIS heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeEde
29 nov. 2022

Beschrijving

Ben jij praktisch en technisch ingesteld? Ben jij bewust dat jij het visitekaartje bent? Deze 1-daagse training geeft zicht op jouw rol als monteur, wat en hoe je werkt en waar jij in uitblinkt!

Ben jij praktisch en technisch ingesteld? Ben jij bewust dat jij het visitekaartje bent van je bedrijf? Hoe is jouw eerste indruk bij de klant? Ben jij je echt een ambassadeur en wat draag je uit?

Resultaten
Inzicht in wie je bent en wat je doet
Je weet waar jij in uitblinkt en je kent de toegevoegde waarde van jouw bedrijf
Je past de sociale vaardigheden toe in de praktijk
Je weet wat je wel en wat je niet kunt doen
Je bent helder in jouw communicatie en sluit daarbij aan bij klanten
en collega’s
J…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sociale vaardigheden, Monteur, Aanpassingsvermogen, Empathie & Sensitiviteit en Installatietechniek.

Ben jij praktisch en technisch ingesteld? Ben jij bewust dat jij het visitekaartje bent? Deze 1-daagse training geeft zicht op jouw rol als monteur, wat en hoe je werkt en waar jij in uitblinkt!

Ben jij praktisch en technisch ingesteld? Ben jij bewust dat jij het visitekaartje bent van je bedrijf? Hoe is jouw eerste indruk bij de klant? Ben jij je echt een ambassadeur en wat draag je uit?

Resultaten
Inzicht in wie je bent en wat je doet
Je weet waar jij in uitblinkt en je kent de toegevoegde waarde van jouw bedrijf
Je past de sociale vaardigheden toe in de praktijk
Je weet wat je wel en wat je niet kunt doen
Je bent helder in jouw communicatie en sluit daarbij aan bij klanten
en collega’s
Je bent initiatiefrijk
Je zet de 4-traps raket in (melden/vragen/maken/vertellen) tijdens jouw
klantbezoek

Inhoud
Wat is jouw rol? Wat is daarin belangrijk?
Waar staat jouw organisatie voor en wat draag jij uit?
Organisatiewaarde en kwaliteiten van jezelf
Je leert bewust na te denken over wie je bent, wat je doet en hoe je het doet in je rol
als monteur
De sociale vaardigheden: wat laat je zien en wat kan anders
Basiscommunicatie: de LSD-methode voor een goed gesprek
(Luisteren-Samenvatten-Doorvragen)
Het klantbezoek met de 4 traps raket de MVMV-methode
Effectieve communicatie met klant en collega

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met bureau VRIS, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.