Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 192 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Nanette Booij
Expert online communicatie
10
Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)

"Prima training, fijne locatie en trainer. Inhoudelijk zeer uitgebreid en afgesloten met een leuke crisissimulatie. Waardevol voor iedereen die in een korte tijd meer wil leren over reputatie- en crisismanagement.
" - 12-12-2022 08:46

"Prima training, fijne locatie en trainer. Inhoudelijk zeer uitgebreid en afgesloten met een leuke crisissimulatie. Waardevol voor iedereen d… alles lezen - 12-12-2022 08:46

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
16 sep. 2024 tot 23 sep. 2024
Toon rooster
event 16 september 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 23 september 2024, 09:30-12:30, Amsterdam, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 23 september 2024, 13:30-16:30, Amsterdam, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
placeCapelle aan den IJssel
16 sep. 2024 tot 23 sep. 2024
Toon rooster
event 16 september 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 23 september 2024, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 23 september 2024, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
placeEindhoven
16 sep. 2024 tot 23 sep. 2024
Toon rooster
event 16 september 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 23 september 2024, 09:30-12:30, Eindhoven, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 23 september 2024, 13:30-16:30, Eindhoven, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
placeLeusden
16 sep. 2024 tot 23 sep. 2024
Toon rooster
event 16 september 2024, 09:30-16:30, Leusden, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 23 september 2024, 09:30-12:30, Leusden, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 23 september 2024, 13:30-16:30, Leusden, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
placeUtrecht
16 sep. 2024 tot 23 sep. 2024
Toon rooster
event 16 september 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 23 september 2024, 13:30-16:30, Utrecht, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 23 september 2024, 09:30-12:30, Utrecht, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeAmsterdam
27 nov. 2024 tot 4 dec. 2024
Toon rooster
event 27 november 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 4 december 2024, 13:30-16:30, Amsterdam, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 4 december 2024, 09:30-12:30, Amsterdam, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeCapelle aan den IJssel
27 nov. 2024 tot 4 dec. 2024
Toon rooster
event 27 november 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 4 december 2024, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 4 december 2024, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeEindhoven
27 nov. 2024 tot 4 dec. 2024
Toon rooster
event 27 november 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 4 december 2024, 09:30-12:30, Eindhoven, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 4 december 2024, 13:30-16:30, Eindhoven, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
placeLeusden
27 nov. 2024 tot 4 dec. 2024
Toon rooster
event 27 november 2024, 09:30-16:30, Leusden, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 4 december 2024, 09:30-12:30, Leusden, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 4 december 2024, 13:30-16:30, Leusden, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
placeUtrecht
27 nov. 2024 tot 4 dec. 2024
Toon rooster
event 27 november 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 4 december 2024, 09:30-12:30, Utrecht, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 4 december 2024, 13:30-16:30, Utrecht, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk

Beschrijving

Omschrijving:

Social media en digitale media maken het voor iedereen zichtbaar hoe er over een merk wordt gesproken. Dat kan grote impact hebben op je reputatie. Een simpele klacht kan gemakkelijk uitmonden in een crisis wat uiteindelijk kan leiden tot aanzienlijke reputatieschade en hiermee merkschade. Het grote voordeel van online communicatie is dat je een crisis snel kunt zien aankomen en bezweren, je kunt razendsnel reageren, actie ondernemen en jouw doelgroepen beter informeren dan ooit om je reputatie te managen. Maar snel en adequaat actie nemen bij een crisis via online en social media vergt een ander instrumentarium, andere kennis, een andere werkwijze en het belangrijkste mandaat.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Omschrijving:

Social media en digitale media maken het voor iedereen zichtbaar hoe er over een merk wordt gesproken. Dat kan grote impact hebben op je reputatie. Een simpele klacht kan gemakkelijk uitmonden in een crisis wat uiteindelijk kan leiden tot aanzienlijke reputatieschade en hiermee merkschade. Het grote voordeel van online communicatie is dat je een crisis snel kunt zien aankomen en bezweren, je kunt razendsnel reageren, actie ondernemen en jouw doelgroepen beter informeren dan ooit om je reputatie te managen. Maar snel en adequaat actie nemen bij een crisis via online en social media vergt een ander instrumentarium, andere kennis, een andere werkwijze en het belangrijkste mandaat.

Doel:
De training Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie leert je concreet hoe je aan de slag kunt met het managen van de reputatie van je organisatie & succesvol om te gaan met crisissen.

Doelgroep:
Het doel van de training Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie is om mensen werkzaam in communicatie en marketing de kennis en tools aan te reiken om de online reputatie van de eigen organisatie of merk te kunnen managen in het huidige digitale tijdperk, maar ook hoe je jouw organisatie volledig kunt voorbereiden op mogelijke crisissituaties.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

10
Gemiddeld cijfer voor Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Nanette Booij
Expert online communicatie
10
Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)

"Prima training, fijne locatie en trainer. Inhoudelijk zeer uitgebreid en afgesloten met een leuke crisissimulatie. Waardevol voor iedereen die in een korte tijd meer wil leren over reputatie- en crisismanagement.
" - 12-12-2022 08:46

"Prima training, fijne locatie en trainer. Inhoudelijk zeer uitgebreid en afgesloten met een leuke crisissimulatie. Waardevol voor iedereen d… alles lezen - 12-12-2022 08:46

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.