Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 168 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

1
Gemiddeld cijfer voor Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Hillegonda de Vries
communicatiemedewerker
1
Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)

"Ik heb me alleen nog maar aangemeld, volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed. Ik kan dus nog geen ervaring meldden. Niet over inhoud, niveau, trainer... enz... (toelichting moet 30 woorden bevatten, volgens mij zit ik daar nu wel aan.... )" - 03-11-2017 07:41

"Ik heb me alleen nog maar aangemeld, volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed. Ik kan dus nog geen ervaring meldden. Niet over inhoud, … alles lezen - 03-11-2017 07:41

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
20 jun. 2022 tot 27 jun. 2022
Toon rooster
event 20 juni 2022, 09:30-16:30, Amsterdam, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 27 juni 2022, 13:30-16:30, Amsterdam, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 27 juni 2022, 09:30-12:30, Amsterdam, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeCapelle aan den IJssel
20 jun. 2022 tot 27 jun. 2022
Toon rooster
event 20 juni 2022, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 27 juni 2022, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 27 juni 2022, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeEindhoven
20 jun. 2022 tot 27 jun. 2022
Toon rooster
event 20 juni 2022, 09:30-16:30, Eindhoven, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 27 juni 2022, 09:30-12:30, Eindhoven, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 27 juni 2022, 13:30-16:30, Eindhoven, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
placeLeusden
20 jun. 2022 tot 27 jun. 2022
Toon rooster
event 20 juni 2022, 09:30-16:30, Leusden, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 27 juni 2022, 09:30-12:30, Leusden, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 27 juni 2022, 13:30-16:30, Leusden, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
placeUtrecht
20 jun. 2022 tot 27 jun. 2022
Toon rooster
event 20 juni 2022, 09:30-16:30, Utrecht, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 27 juni 2022, 09:30-12:30, Utrecht, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 27 juni 2022, 13:30-16:30, Utrecht, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
placeZwolle
20 jun. 2022 tot 27 jun. 2022
Toon rooster
event 20 juni 2022, 09:30-16:30, Zwolle, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 27 juni 2022, 13:30-16:30, Zwolle, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 27 juni 2022, 09:30-12:30, Zwolle, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeAmsterdam
15 sep. 2022 tot 22 sep. 2022
Toon rooster
event 15 september 2022, 09:30-16:30, Amsterdam, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 22 september 2022, 09:30-12:30, Amsterdam, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 22 september 2022, 13:30-16:30, Amsterdam, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
placeCapelle aan den IJssel
15 sep. 2022 tot 22 sep. 2022
Toon rooster
event 15 september 2022, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 22 september 2022, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 22 september 2022, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeEindhoven
15 sep. 2022 tot 22 sep. 2022
Toon rooster
event 15 september 2022, 09:30-16:30, Eindhoven, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 22 september 2022, 13:30-16:30, Eindhoven, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 22 september 2022, 09:30-12:30, Eindhoven, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeLeusden
15 sep. 2022 tot 22 sep. 2022
Toon rooster
event 15 september 2022, 09:30-16:30, Leusden, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 22 september 2022, 09:30-12:30, Leusden, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 22 september 2022, 13:30-16:30, Leusden, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
placeUtrecht
15 sep. 2022 tot 22 sep. 2022
Toon rooster
event 15 september 2022, 09:30-16:30, Utrecht, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 22 september 2022, 13:30-16:30, Utrecht, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 22 september 2022, 09:30-12:30, Utrecht, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeZwolle
15 sep. 2022 tot 22 sep. 2022
Toon rooster
event 15 september 2022, 09:30-16:30, Zwolle, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 22 september 2022, 13:30-16:30, Zwolle, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 22 september 2022, 09:30-12:30, Zwolle, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeAmsterdam
25 nov. 2022 tot 2 dec. 2022
Toon rooster
event 25 november 2022, 09:30-16:30, Amsterdam, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 2 december 2022, 13:30-16:30, Amsterdam, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 2 december 2022, 09:30-12:30, Amsterdam, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeCapelle aan den IJssel
25 nov. 2022 tot 2 dec. 2022
Toon rooster
event 25 november 2022, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 2 december 2022, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 2 december 2022, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
placeEindhoven
25 nov. 2022 tot 2 dec. 2022
Toon rooster
event 25 november 2022, 09:30-16:30, Eindhoven, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 2 december 2022, 13:30-16:30, Eindhoven, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 2 december 2022, 09:30-12:30, Eindhoven, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeLeusden
25 nov. 2022 tot 2 dec. 2022
Toon rooster
event 25 november 2022, 09:30-16:30, Leusden, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 2 december 2022, 09:30-12:30, Leusden, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
event 2 december 2022, 13:30-16:30, Leusden, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
placeUtrecht
25 nov. 2022 tot 2 dec. 2022
Toon rooster
event 25 november 2022, 09:30-16:30, Utrecht, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 2 december 2022, 13:30-16:30, Utrecht, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 2 december 2022, 09:30-12:30, Utrecht, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie
placeZwolle
25 nov. 2022 tot 2 dec. 2022
Toon rooster
event 25 november 2022, 09:30-16:30, Zwolle, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan
event 2 december 2022, 13:30-16:30, Zwolle, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk
event 2 december 2022, 09:30-12:30, Zwolle, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie

Beschrijving

Omschrijving:

Social media en digitale media maken het voor iedereen zichtbaar hoe er over een merk wordt gesproken. Dat kan grote impact hebben op je reputatie. Een simpele klacht kan gemakkelijk uitmonden in een crisis wat uiteindelijk kan leiden tot aanzienlijke reputatieschade en hiermee merkschade. Het grote voordeel van online communicatie is dat je een crisis snel kunt zien aankomen en bezweren, je kunt razendsnel reageren, actie ondernemen en jouw doelgroepen beter informeren dan ooit om je reputatie te managen. Maar snel en adequaat actie nemen bij een crisis via online en social media vergt een ander instrumentarium, andere kennis, een andere werkwijze en het belangrijkste mandaat.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Omschrijving:

Social media en digitale media maken het voor iedereen zichtbaar hoe er over een merk wordt gesproken. Dat kan grote impact hebben op je reputatie. Een simpele klacht kan gemakkelijk uitmonden in een crisis wat uiteindelijk kan leiden tot aanzienlijke reputatieschade en hiermee merkschade. Het grote voordeel van online communicatie is dat je een crisis snel kunt zien aankomen en bezweren, je kunt razendsnel reageren, actie ondernemen en jouw doelgroepen beter informeren dan ooit om je reputatie te managen. Maar snel en adequaat actie nemen bij een crisis via online en social media vergt een ander instrumentarium, andere kennis, een andere werkwijze en het belangrijkste mandaat.

Doel:
De training Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie leert je concreet hoe je aan de slag kunt met het managen van de reputatie van je organisatie & succesvol om te gaan met crisissen.

Doelgroep:
Het doel van de training Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie is om mensen werkzaam in communicatie en marketing de kennis en tools aan te reiken om de online reputatie van de eigen organisatie of merk te kunnen managen in het huidige digitale tijdperk, maar ook hoe je jouw organisatie volledig kunt voorbereiden op mogelijke crisissituaties.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

1
Gemiddeld cijfer voor Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)
Gebaseerd op 1 ervaring
star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Hillegonda de Vries
communicatiemedewerker
1
Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)

"Ik heb me alleen nog maar aangemeld, volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed. Ik kan dus nog geen ervaring meldden. Niet over inhoud, niveau, trainer... enz... (toelichting moet 30 woorden bevatten, volgens mij zit ik daar nu wel aan.... )" - 03-11-2017 07:41

"Ik heb me alleen nog maar aangemeld, volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed. Ik kan dus nog geen ervaring meldden. Niet over inhoud, … alles lezen - 03-11-2017 07:41

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.