Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)
"Ik heb me alleen nog maar aangemeld, volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed. Ik kan dus nog geen ervaring meldden. Niet over inhoud, niveau, trainer... enz... (toelichting moet 30 woorden bevatten, volgens mij zit ik daar nu wel aan.... )" - 03-11-2017 07:41
"Ik heb me alleen nog maar aangemeld, volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed. Ik kan dus nog geen ervaring meldden. Niet over inhoud, … alles lezen - 03-11-2017 07:41
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 20 jun. 2022 tot 27 jun. 2022Toon rooster event 20 juni 2022, 09:30-16:30, Amsterdam, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 27 juni 2022, 13:30-16:30, Amsterdam, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 27 juni 2022, 09:30-12:30, Amsterdam, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
placeCapelle aan den IJssel 20 jun. 2022 tot 27 jun. 2022Toon rooster event 20 juni 2022, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 27 juni 2022, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 27 juni 2022, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
placeEindhoven 20 jun. 2022 tot 27 jun. 2022Toon rooster event 20 juni 2022, 09:30-16:30, Eindhoven, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 27 juni 2022, 09:30-12:30, Eindhoven, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie event 27 juni 2022, 13:30-16:30, Eindhoven, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk |
placeLeusden 20 jun. 2022 tot 27 jun. 2022Toon rooster event 20 juni 2022, 09:30-16:30, Leusden, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 27 juni 2022, 09:30-12:30, Leusden, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie event 27 juni 2022, 13:30-16:30, Leusden, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk |
placeUtrecht 20 jun. 2022 tot 27 jun. 2022Toon rooster event 20 juni 2022, 09:30-16:30, Utrecht, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 27 juni 2022, 09:30-12:30, Utrecht, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie event 27 juni 2022, 13:30-16:30, Utrecht, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk |
placeZwolle 20 jun. 2022 tot 27 jun. 2022Toon rooster event 20 juni 2022, 09:30-16:30, Zwolle, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 27 juni 2022, 13:30-16:30, Zwolle, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 27 juni 2022, 09:30-12:30, Zwolle, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
placeAmsterdam 15 sep. 2022 tot 22 sep. 2022Toon rooster event 15 september 2022, 09:30-16:30, Amsterdam, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 22 september 2022, 09:30-12:30, Amsterdam, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie event 22 september 2022, 13:30-16:30, Amsterdam, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk |
placeCapelle aan den IJssel 15 sep. 2022 tot 22 sep. 2022Toon rooster event 15 september 2022, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 22 september 2022, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 22 september 2022, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
placeEindhoven 15 sep. 2022 tot 22 sep. 2022Toon rooster event 15 september 2022, 09:30-16:30, Eindhoven, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 22 september 2022, 13:30-16:30, Eindhoven, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 22 september 2022, 09:30-12:30, Eindhoven, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
placeLeusden 15 sep. 2022 tot 22 sep. 2022Toon rooster event 15 september 2022, 09:30-16:30, Leusden, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 22 september 2022, 09:30-12:30, Leusden, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie event 22 september 2022, 13:30-16:30, Leusden, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk |
placeUtrecht 15 sep. 2022 tot 22 sep. 2022Toon rooster event 15 september 2022, 09:30-16:30, Utrecht, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 22 september 2022, 13:30-16:30, Utrecht, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 22 september 2022, 09:30-12:30, Utrecht, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
placeZwolle 15 sep. 2022 tot 22 sep. 2022Toon rooster event 15 september 2022, 09:30-16:30, Zwolle, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 22 september 2022, 13:30-16:30, Zwolle, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 22 september 2022, 09:30-12:30, Zwolle, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
placeAmsterdam 25 nov. 2022 tot 2 dec. 2022Toon rooster event 25 november 2022, 09:30-16:30, Amsterdam, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 2 december 2022, 13:30-16:30, Amsterdam, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 2 december 2022, 09:30-12:30, Amsterdam, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
placeCapelle aan den IJssel 25 nov. 2022 tot 2 dec. 2022Toon rooster event 25 november 2022, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 2 december 2022, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie event 2 december 2022, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk |
placeEindhoven 25 nov. 2022 tot 2 dec. 2022Toon rooster event 25 november 2022, 09:30-16:30, Eindhoven, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 2 december 2022, 13:30-16:30, Eindhoven, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 2 december 2022, 09:30-12:30, Eindhoven, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
placeLeusden 25 nov. 2022 tot 2 dec. 2022Toon rooster event 25 november 2022, 09:30-16:30, Leusden, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 2 december 2022, 09:30-12:30, Leusden, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie event 2 december 2022, 13:30-16:30, Leusden, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk |
placeUtrecht 25 nov. 2022 tot 2 dec. 2022Toon rooster event 25 november 2022, 09:30-16:30, Utrecht, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 2 december 2022, 13:30-16:30, Utrecht, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 2 december 2022, 09:30-12:30, Utrecht, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
placeZwolle 25 nov. 2022 tot 2 dec. 2022Toon rooster event 25 november 2022, 09:30-16:30, Zwolle, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 2 december 2022, 13:30-16:30, Zwolle, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 2 december 2022, 09:30-12:30, Zwolle, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
Beschrijving
Omschrijving:
Social media en digitale media maken het voor iedereen zichtbaar hoe er over een merk wordt gesproken. Dat kan grote impact hebben op je reputatie. Een simpele klacht kan gemakkelijk uitmonden in een crisis wat uiteindelijk kan leiden tot aanzienlijke reputatieschade en hiermee merkschade. Het grote voordeel van online communicatie is dat je een crisis snel kunt zien aankomen en bezweren, je kunt razendsnel reageren, actie ondernemen en jouw doelgroepen beter informeren dan ooit om je reputatie te managen. Maar snel en adequaat actie nemen bij een crisis via online en social media vergt een ander instrumentarium, andere kennis, een andere werkwijze en het belangrijkste mandaat.
…Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Social media en digitale media maken het voor iedereen zichtbaar hoe er over een merk wordt gesproken. Dat kan grote impact hebben op je reputatie. Een simpele klacht kan gemakkelijk uitmonden in een crisis wat uiteindelijk kan leiden tot aanzienlijke reputatieschade en hiermee merkschade. Het grote voordeel van online communicatie is dat je een crisis snel kunt zien aankomen en bezweren, je kunt razendsnel reageren, actie ondernemen en jouw doelgroepen beter informeren dan ooit om je reputatie te managen. Maar snel en adequaat actie nemen bij een crisis via online en social media vergt een ander instrumentarium, andere kennis, een andere werkwijze en het belangrijkste mandaat.
Doel:
De training Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie
leert je concreet hoe je aan de slag kunt met het managen van de
reputatie van je organisatie & succesvol om te gaan met
crisissen.
Doelgroep:
Het doel van de training Online Reputatiemanagement &
Crisiscommunicatie is om mensen werkzaam in communicatie en
marketing de kennis en tools aan te reiken om de online reputatie
van de eigen organisatie of merk te kunnen managen in het huidige
digitale tijdperk, maar ook hoe je jouw organisatie volledig kunt
voorbereiden op mogelijke crisissituaties.
Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
"Ik heb me alleen nog maar aangemeld, volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed. Ik kan dus nog geen ervaring meldden. Niet over inhoud, niveau, trainer... enz... (toelichting moet 30 woorden bevatten, volgens mij zit ik daar nu wel aan.... )" - 03-11-2017 07:41
"Ik heb me alleen nog maar aangemeld, volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed. Ik kan dus nog geen ervaring meldden. Niet over inhoud, … alles lezen - 03-11-2017 07:41
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.