Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training)
"Prima training, fijne locatie en trainer. Inhoudelijk zeer uitgebreid en afgesloten met een leuke crisissimulatie. Waardevol voor iedereen die in een korte tijd meer wil leren over reputatie- en crisismanagement.
" - 12-12-2022 08:46
"Prima training, fijne locatie en trainer. Inhoudelijk zeer uitgebreid en afgesloten met een leuke crisissimulatie. Waardevol voor iedereen d… alles lezen - 12-12-2022 08:46
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 28 mrt. 2023 tot 14 apr. 2023Toon rooster event 28 maart 2023, 09:30-16:30, Amsterdam, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 14 april 2023, 13:30-16:30, Amsterdam, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 14 april 2023, 09:30-12:30, Amsterdam, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
placeCapelle aan den IJssel 28 mrt. 2023 tot 14 apr. 2023Toon rooster event 28 maart 2023, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 14 april 2023, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 14 april 2023, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
placeEindhoven 28 mrt. 2023 tot 14 apr. 2023Toon rooster event 28 maart 2023, 09:30-16:30, Eindhoven, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 14 april 2023, 13:30-16:30, Eindhoven, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 14 april 2023, 09:30-12:30, Eindhoven, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
placeLeusden 28 mrt. 2023 tot 14 apr. 2023Toon rooster event 28 maart 2023, 09:30-16:30, Leusden, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 14 april 2023, 13:30-16:30, Leusden, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 14 april 2023, 09:30-12:30, Leusden, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
placeUtrecht 28 mrt. 2023 tot 14 apr. 2023Toon rooster event 28 maart 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 14 april 2023, 13:30-16:30, Utrecht, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 14 april 2023, 09:30-12:30, Utrecht, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
placeAmsterdam 5 jun. 2023 tot 12 jun. 2023Toon rooster event 5 juni 2023, 09:30-16:30, Amsterdam, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 12 juni 2023, 09:30-12:30, Amsterdam, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie event 12 juni 2023, 13:30-16:30, Amsterdam, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk |
placeCapelle aan den IJssel 5 jun. 2023 tot 12 jun. 2023Toon rooster event 5 juni 2023, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 12 juni 2023, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 12 juni 2023, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
placeEindhoven 5 jun. 2023 tot 12 jun. 2023Toon rooster event 5 juni 2023, 09:30-16:30, Eindhoven, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 12 juni 2023, 13:30-16:30, Eindhoven, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 12 juni 2023, 09:30-12:30, Eindhoven, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
placeLeusden 5 jun. 2023 tot 12 jun. 2023Toon rooster event 5 juni 2023, 09:30-16:30, Leusden, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 12 juni 2023, 09:30-12:30, Leusden, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie event 12 juni 2023, 13:30-16:30, Leusden, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk |
placeUtrecht 5 jun. 2023 tot 12 jun. 2023Toon rooster event 5 juni 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 12 juni 2023, 13:30-16:30, Utrecht, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 12 juni 2023, 09:30-12:30, Utrecht, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
Beschrijving
Omschrijving:
Social media en digitale media maken het voor iedereen zichtbaar hoe er over een merk wordt gesproken. Dat kan grote impact hebben op je reputatie. Een simpele klacht kan gemakkelijk uitmonden in een crisis wat uiteindelijk kan leiden tot aanzienlijke reputatieschade en hiermee merkschade. Het grote voordeel van online communicatie is dat je een crisis snel kunt zien aankomen en bezweren, je kunt razendsnel reageren, actie ondernemen en jouw doelgroepen beter informeren dan ooit om je reputatie te managen. Maar snel en adequaat actie nemen bij een crisis via online en social media vergt een ander instrumentarium, andere kennis, een andere werkwijze en het belangrijkste mandaat.
…Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Social media en digitale media maken het voor iedereen zichtbaar hoe er over een merk wordt gesproken. Dat kan grote impact hebben op je reputatie. Een simpele klacht kan gemakkelijk uitmonden in een crisis wat uiteindelijk kan leiden tot aanzienlijke reputatieschade en hiermee merkschade. Het grote voordeel van online communicatie is dat je een crisis snel kunt zien aankomen en bezweren, je kunt razendsnel reageren, actie ondernemen en jouw doelgroepen beter informeren dan ooit om je reputatie te managen. Maar snel en adequaat actie nemen bij een crisis via online en social media vergt een ander instrumentarium, andere kennis, een andere werkwijze en het belangrijkste mandaat.
Doel:
De training Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie
leert je concreet hoe je aan de slag kunt met het managen van de
reputatie van je organisatie & succesvol om te gaan met
crisissen.
Doelgroep:
Het doel van de training Online Reputatiemanagement &
Crisiscommunicatie is om mensen werkzaam in communicatie en
marketing de kennis en tools aan te reiken om de online reputatie
van de eigen organisatie of merk te kunnen managen in het huidige
digitale tijdperk, maar ook hoe je jouw organisatie volledig kunt
voorbereiden op mogelijke crisissituaties.
Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
"Prima training, fijne locatie en trainer. Inhoudelijk zeer uitgebreid en afgesloten met een leuke crisissimulatie. Waardevol voor iedereen die in een korte tijd meer wil leren over reputatie- en crisismanagement.
" - 12-12-2022 08:46
"Prima training, fijne locatie en trainer. Inhoudelijk zeer uitgebreid en afgesloten met een leuke crisissimulatie. Waardevol voor iedereen d… alles lezen - 12-12-2022 08:46
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.