Medium maarten de winter
Big maarten de winter

Maarten de Winter

Waardengedreven econoom en managementinnovator

Overzicht

Gemiddelde cijfer voor Maarten de Winter

8 Gebaseerd op 1 ervaring. Bekijk alle ervaringen

Ontwikkelen met tijd - Een innovatie in management en…

Simone Wensink-Karregat
Geleerd van:
Maarten de Winter
Maarten de Winter

Inspirerende bijeenkomst over tijd als organisatie ontwikkelingsthema waarbij het accent ligt op het belang van waardecreatie in de geindividualiseerde maatschappij waarvoor tijd=aandacht geldt. Illustratief daarbij zijn een aantal casussen van hoe organisaties hiermee anno 2016 omgaan

"Inspirerende bijeenkomst over tijd als organisatie ontwikkelingsthema waarbij het accent ligt op het belang van waardecreatie in de geindivi…" -

Lees volledige ervaring

€ 495check

  • BTW: Excl. BTW
  • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
  • Extra informatie: excl. BTW
| star 8 (1 ervaring)

Maarten de Winter (1962) is een management innovator en waardengedreven econoom.

Maarten heeft ruim 15 jaar ervaring met innovatiemanagement en verandermanagement. Hij staat midden in de organisatie- en veranderpraktijk van bedrijven en overheden. Hij vervulde veelvuldig rollen als trainer, begeleider en adviseur. Hij is schrijver, spreker en community-ontwikkelaar.

Sinds 5 jaar maakt hij zijn methoden, modellen en hulpmiddelen beschikbaar voor leiders en organisatieprofessionals. Zijn eerste boek 'het Sjoelbaksyndroom' verscheen in 2011 bij Financial Times met een voorwoord van oud SER voorzitter en hoogleraar duurzaamheid en maatschappelijke verandering Herman Wijffels en bevat een meetbaar kader om beter met schaarse tijd om te gaan.

"Ik help organisaties beter om te gaan met tijd door bewustzijn, kennis en gedrag te verrijken met een scherp onderscheid tussen objectieve en subjectieve tijd. Daarmee kan meer kwaliteit aan de tijd worden toegevoegd, kan aandacht in processen systematisch worden ontwikkeld en een waardevollere klantbeleving ontstaan. Medewerkers willen hier vaak met trots en plezier aan werken."

Maarten is initiatiefnemer van waardecreatienetwerk Archimedes, een netwerkorganisatie met organisatieprofessionals die de methode toepassen en doorontwikkelen bij en met klanten. Archimedes (287 v.Chr.-212 v.Chr.) was een creatieve wiskundige en ontdekker van wetmatigheden. Hij heeft gezegd: "neem een hefboom, lang genoeg en een plaats om he neer te zetten en je kunt de wereld bewegen." De hefbomen van Archimedes verhogen vitaliteit, passie, focus en integraliteit met een scherpe klantfocus. 

Ervaringen

Gemiddelde cijfer voor Maarten de Winter

8 Gebaseerd op 1 ervaring.

Ontwikkelen met tijd - Een innovatie in management en…

Simone Wensink-Karregat
Geleerd van:
Maarten de Winter
Maarten de Winter

Inspirerende bijeenkomst over tijd als organisatie ontwikkelingsthema waarbij het accent ligt op het belang van waardecreatie in de geindividualiseerde maatschappij waarvoor tijd=aandacht geldt. Illustratief daarbij zijn een aantal casussen van hoe organisaties hiermee anno 2016 omgaan

"Inspirerende bijeenkomst over tijd als organisatie ontwikkelingsthema waarbij het accent ligt op het belang van waardecreatie in de geindivi…" -

Lees volledige ervaring

€ 495check

  • BTW: Excl. BTW
  • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
  • Extra informatie: excl. BTW
| star 8 (1 ervaring)

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Producten voor je persoonlijke ontwikkeling van Maarten de Winter

Management

Not for humans