ISO/IEC 20000 Foundation (IS20F)
Startdata en plaatsen
placeBreda 3 feb. 2025 tot 4 feb. 2025 |
placeBreda 2 jun. 2025 tot 3 jun. 2025 |
placeBreda 6 okt. 2025 tot 7 okt. 2025 |
Beschrijving
Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.
Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.
En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!
De Foundation training in IT servicemanagent conform ISO/IEC 20000 voorziet professionals in IT servicemanagement van basiskennis en inzicht in zowel IT servicemanagement als Service Quality Management. De training bestaat uit een introductie in en een overzicht van de belangrijkste principes, concepten en relaties binnen het veld. Daarnaast omvat het basiskennis van de ISO/IEC 20000-norm en de terminologie binnen IT-servicemanagement.
e training ISO/IEC 20000 Foundation (IS20F) geeft u inzicht in de basis van Service Quality Management volgens ISOIEC 20000. Tevens geeft deze training een prima voorbereiding op het verkrijgen van het EXIN certificaat ISO 20000 Foundation.
Medewerkers, betr…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.
Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.
En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!
De Foundation training in IT servicemanagent conform ISO/IEC 20000 voorziet professionals in IT servicemanagement van basiskennis en inzicht in zowel IT servicemanagement als Service Quality Management. De training bestaat uit een introductie in en een overzicht van de belangrijkste principes, concepten en relaties binnen het veld. Daarnaast omvat het basiskennis van de ISO/IEC 20000-norm en de terminologie binnen IT-servicemanagement.
e training ISO/IEC 20000 Foundation (IS20F) geeft u inzicht in de basis van Service Quality Management volgens ISOIEC 20000. Tevens geeft deze training een prima voorbereiding op het verkrijgen van het EXIN certificaat ISO 20000 Foundation.
Medewerkers, betrokken bij de kwaliteitsbewaking van het IT servicemanagementproces op een of meerdere gebieden, procesmanagers, consultants, managers, auditors.
Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist.
Klassikaal en Maatwerk
De Foundation training in IT servicemanagent conform ISO/IEC 20000 voorziet professionals in IT servicemanagement van basiskennis en inzicht in zowel IT servicemanagement als Service Quality Management. De training bestaat uit een introductie in en een overzicht van de belangrijkste principes, concepten en relaties binnen het veld. Daarnaast omvat het basiskennis van de ISO/IEC 20000-norm en de terminologie binnen IT-servicemanagement.
De prijs is inclusief eenmaal examen doen, lesmateriaal en lunch.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.