ISO/ IEC 20000 Foundation eLearning, incl Examen (ISO 20000)
Beschrijving
ISO/IEC 20000 betreft IT service Management en gaat over het verbeteren van de kwaliteit van service en is gebaseerd op een set van aanbevelingen om procesverbetering en serviceverbetering te realiseren volgens een “ISO20000 best practices” methode.
ISO/IEC 20000 Foundation, incl Examen
Deze training biedt de deelnemers inzicht in de algemene principes van kwaliteitsmanagement en de wijze waarop dit met behulp van ISO/IEC 20000 -de internationale standaardisatienorm voor IT Service management- kan worden ondersteund. Deze informatieve training wordt verzorgd door gecertificeerde docenten die een brede kennis hebben van IT dienstverlening, kwaliteitsmanagement en de ISO/IEC 20000 norm.
Pro…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
ISO/IEC 20000 betreft IT service Management en gaat over het verbeteren van de kwaliteit van service en is gebaseerd op een set van aanbevelingen om procesverbetering en serviceverbetering te realiseren volgens een “ISO20000 best practices” methode.
ISO/IEC 20000 Foundation, incl Examen
Deze training biedt de deelnemers inzicht in de algemene principes van kwaliteitsmanagement en de wijze waarop dit met behulp van ISO/IEC 20000 -de internationale standaardisatienorm voor IT Service management- kan worden ondersteund. Deze informatieve training wordt verzorgd door gecertificeerde docenten die een brede kennis hebben van IT dienstverlening, kwaliteitsmanagement en de ISO/IEC 20000 norm.
Programma
In de eLearning komen de volgende onderwerpen aan de orde:
- Het belang van IT Service Management
- De kwaliteitseisen van IT Service Management
- De praktijkrichtlijnen van IT Service Management
Resultaat
Na voltooiing van deze training heb je kennis gemaakt met de ISO-20000 norm.
Wat leer je in deze training?
Tijdens deze training maak je kennis met de principes van (Service) kwaliteitsmanagement en basisconcepten van de ISO/IEC20000 en de normen die hierbij gelden voor IT Service management:
- Basisprincipes van een kwaliteitsmanagement systeem
- Overzicht van de ISO/IEC 20000 norm voor IT Service management
- Toelichting op de ISO/IEC 20000 processen:
- Coördinatie en integratieprocessen,
- Service Delivery processen,
- Oplossing-, beheersing en release processen
- Relatiebeheerproces
De training biedt een goede voorbereiding op het ISO/IEC 20000 Foundation certificaat.
Voor wie is deze training bedoeld?
Deze cursus is geschikt voor iedereen die:
- werkzaam is binnen een van de aandachtsgebieden van IT-dienstverlening (beheerders, dienstverleners, proces-, kwaliteits- en lijnverantwoordelijken,
- behoefte heeft aan meer kennis en begrip van het ISO/IEC 20000 raamwerk,
- werkzaam is als klant van een IT dienstverlener en meer wil
weten van ISO/IEC 20000.
De combinatie van de ITIL Foundations training en deze training bieden een uitstekende basis voor iedere professional die in een ISO/IEC 20000 gecertificeerde organisatie werkzaam is.
Voordelen voor uw organisatie
- Concurrentie voordeel door aantoonbare aandacht voor kwaliteit bij het leveren van betrouwbare IT-diensten,
- Leveren van diensten die professioneel, kosteneffectief en met begrip van risico’s worden beheerd,
- Diensten die geleverd worden overeenkomstig gemaakte afspraken,
- Kostenbesparing en een betere effectiviteit van diensten door optimaliseren van dienstverlening.
Practische eLearning ISO/IEC 20000 Foundation
Onze eLearning-training is erg praktisch. De training bevat casestudy's, interactieve oefeningen en een examen simulator om uw kennis te testen voordat u het echte examen gaat doen. Deze ISO/IEC 20000 Foundation training heeft een slagingspercentage van bijna 100%.
De training is verdeeld in een aantal lessen, die toonaangevende multimedia- en interactieve oefeningen combineren met theorie. Het leren met deze elearning is leuk, praktisch en geeft u alle kennis om het examen te slagen, maar ook om direct toe te passen in uw werk.
Wanneer u klaar bent met uw training, kunt u uw kennis testen
met de ISO/IEC 20000 Foundation examensimulator. Wanneer u meer dan
60% goed heeft beantwoord, kunt u zich aanmelden voor het echte
ISO/IEC 20000 Foundation examen. De twee officiele online examens
zijn onderdeel van deze eLearning training.
ISO/IEC 20000 Foundation eLearning
- 120 dagen toegang tot het platform
- 7 lessen (ongeveer 5 uur video opgenomen door geaccrediteerde docenten)
- Downloadbare pdf-documenten met gedetailleerde inhoud (dia's, uitleg) voor elke les
- 1 officieel proefexamen
- Oefeningen en oplossingen
- 24/7 toegang
- Om de cursus af te ronden en een optimale examenvoorbereiding te hebben, raden we je aan om minimaal 21 uur studie te besteden.
Examen en certificering: online!
Doe je examen wanneer je er klaar voor bent, wanneer je tijd hebt en waar je ook bent...!
Het examen wordt online afgelegd, waardoor u de comfortabele keuze heeft om het examen thuis of op kantoor te schrijven. Wat we nodig hebben is een computer met internet voor het examen. Het examen is inbegrepen in dit ISO/IEC 20000 Foundation eLearning-pakket.
ISO/IEC 20000 Foundation examen
- Duur van 60 minuten (75 minuten voor kandidaten die het examen afleggen in een andere taal dan hun moedertaal)
- Gesloten boek
- 40 meerkeuzevragen
- 1 punt voor elk goed antwoord
- Pass: 26/40 punten - 65%
Bekijk onze website (addingvalue .nl) voor ons volledige aanbod van trainingen; zoals: AgilePM; AgilePM; Agile Scrum; AgileSHIFT; AWS; Better Business Cases (BBC); Change Management; CISM, CISSP; COBIT, DevOps; ITIL4; IT4IT; IPMA; ISO/IEC 27001; LeanIT; Management of Portfolios (MoP); Management of Risk (M_o_R); Management of Value (MoV); MSP; Paxis; PMI-ACP; PMI-RMP; PRINCE2; P3O; SAFe; Lean Six Sigma; Software Testing ISTQB; TOGAF; VeriSM en nog veel meer!
Wij hopen u ook te certificeren!
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.