IT Business Relationship Manager E-Learning

Type product

IT Business Relationship Manager E-Learning

Startel bv
Logo van Startel bv
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 Startel bv heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 146 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Startel in Drachten verzorgt al ruim 25 jaar IT opleidingen in Nederland en Belgie. 

Algemene omschrijving

This e-learning contains the course materials.

This e-learning provides a comprehensive foundation for Business Relationship Managers (BRM) at all levels, focusing on the BRM role and how effective BRM disciplines can positively impact business results.

Leerdoelen

By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:

  • Purpose, objectives, and challenges of BRM practice.
  • IT Business Relationship Organisational Model.
  • Integrated Business Relationship Management Framework (iBRMF) and critical skills.
  • BRM planning and creation tools.
  • Value-based project assessment.
  • Role of IT Business Relationship Manager in Organisational Change Management.

Exam…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: IT Management & Strategie, Business Management, ITIL Overzicht, IT Architectuur en IT Beveiliging / Security.

Startel in Drachten verzorgt al ruim 25 jaar IT opleidingen in Nederland en Belgie. 

Algemene omschrijving

This e-learning contains the course materials.

This e-learning provides a comprehensive foundation for Business Relationship Managers (BRM) at all levels, focusing on the BRM role and how effective BRM disciplines can positively impact business results.

Leerdoelen

By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:

  • Purpose, objectives, and challenges of BRM practice.
  • IT Business Relationship Organisational Model.
  • Integrated Business Relationship Management Framework (iBRMF) and critical skills.
  • BRM planning and creation tools.
  • Value-based project assessment.
  • Role of IT Business Relationship Manager in Organisational Change Management.

Exam Information:

  • Format: Multiple choice.
  • Questions: 50.
  • Passing Score: 65% (26 marks).
  • Duration: 60 minutes.

Voorkennis

You do not need any prior knowledge to access this e-learning.

Onderwerpen

  • Module 1: Introduction to Business Relationship Management.
  • Module 2: Introduction to the IT Business Relationship Maturity Model.
  • Module 3: Introduction to the Integrated Business Relationship Management Framework (iBRMF).
  • Module 4: Skills to Use Across the iBRMF.
  • Module 5: iBRMF: Business and IT Strategy.
  • Module 6: iBRMF: Customer Engagement.
  • Module 7: iBRMF: Plan, Build, Test, Deploy
  • Module 8: iBRMF: Operational Excellence
  • Module 9: iBRMF: Continual Improvement.
  • Module 10: Business and Capability Roadmapping.
  • Module 11: Organisational Change Management.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.