Masterclass Campagnes Aansturen (SRM B) - Virtual Classroom

Masterclass Campagnes Aansturen (SRM B) - Virtual Classroom

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.142 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Deze Masterclass is bedoeld voor de communicatieprofessionals en -managers en marketingprofessionals en -managers die campagnes vanuit operationeel niveau willen benaderen. Tijdens de lessen leer j...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Campagnes, Social Media, E-mail marketing, Google Ads en Marketing.

Deze Masterclass is bedoeld voor de communicatieprofessionals en -managers en marketingprofessionals en -managers die campagnes vanuit operationeel niveau willen benaderen. Tijdens de lessen leer j...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.

Een goede marketingcampagne begint bij de opzet van je campagnestrategie. Wie wil je bereiken en met welke doelstelling(en)? En op welke manier zorg je voor een goede briefing voor de interne en externe personen die meewerken aan de campagne? Met de Masterclass Campagnes Aansturen (SRM B) ga je aan de slag met het optimaliseren en managen van campagnes en vergroot je al snel de effectiviteit van jouw campagnes in je dagelijkse werkomgeving.

In deze Masterclass ga je aan de slag met het ontwikkelen en managen van campagnes. Je start met het formuleren van een campagnestrategie op basis van de doelstellingen van de organisatie en verdiept je in uiteenlopende selectiecriteria per middel, doelgroep, data en creatie. Je ontwikkelt vaardigheden om deze uit te werken in een briefing, mediaplan en daadwerkelijke campagnes. Uiteraard komt ook de tussentijdse optimalisatie van lopende campagnes uitgebreid aan bod. Je leert alles over campagnemanagement en het gebruik van KPI’s. Zo kun jij succesvolle campagnes ontwerpen en beheersen.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Masterclass Campagnes Aansturen (SRM B)

o Campagneontwikkeling
o Campagnestrategieën opzetten
o Campagneplanning
o Briefing en mediaplan opstellen
o Campagnemanagement
o Tussentijds optimaliseren van je campagne
o Effectiviteit van campagnes
o Gebruiken van de juiste KPI’s

2 dagen

Trainingen

SRM-BMCCAMA|Masterclass Campagnes Aansturen (SRM B)

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.