Growth Hacking - Virtual Classroom

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.135 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeVirtual Classroom
14 mei. 2021 tot 28 mei. 2021
computer Online: Virtual Classroom
19 mei. 2021 tot 2 jun. 2021
placeVirtual Classroom
8 jun. 2021 tot 22 jun. 2021
placeVirtual Classroom
17 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
placeVirtual Classroom
10 dec. 2021 tot 14 jan. 2022
placeVirtual Classroom
8 feb. 2022 tot 22 feb. 2022

Beschrijving

Je bent (online) marketeer, product owner of IT-engineer en je wilt de gebruikservaring van je klanten optimaliseren en nieuwe klanten aanspreken.

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Growth Hacking, Online marketing, Zoekmachine marketing (SEO/SEA), SEO en Viral marketing.

Je bent (online) marketeer, product owner of IT-engineer en je wilt de gebruikservaring van je klanten optimaliseren en nieuwe klanten aanspreken.

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Elk bedrijf wil groei. Maar hoe doe je dat? Het antwoord: growth hacking. De marketeer van de toekomst gebruikt onder meer A/B-testen, website analytics en funneloptimalisatie om aan te sluiten bij de behoeften van de klant. Maar hoe trek je nieuwe klanten aan, realiseer je cross- en upsell en bevorder je retentie? In deze training ontdek je hoe gerenommeerde bedrijven te werk zijn gegaan. Aan de hand van voorbeelden doe jij inspiratie op om je bedrijf te laten groeien.


Na afloop ontvang je het certificaat 'Growth Hacking' van onze businesspartner Computrain.

Deze training is sterk praktijkgericht. Zo werk je onder toeziend oog van een ervaren growth hacker opdrachten uit die je inzicht geven in het gedrag van je klanten. Je leert met welke gegevens je de ervaringen van bezoekers van je platformen kunt optimaliseren en hoe je de gebruiksvriendelijkheid test. Succesverhalen van andere bedrijven inspireren je om outside-the-box te denken in het benaderen van nieuwe klanten. De aansprekende opdrachten zijn direct toepasbaar in je eigen werkomgeving.

Je wilt groei realiseren voor je organisatie. In deze training ontdek je hoe UX design, viral modellen en verschillende kanalen je hierbij kunnen helpen. Je verdiept je in de growth hacking mindset en leert manieren vinden om klantloyaliteit te verhogen.
De volgende onderwerpen komen aan bod:

Wat is (de scope van) growth hacking?

o Interessante growth hacking cases
o De onderdelen van growth hacking
o Growth hacking proces en mindset

Data driven marketing

o Welke data is nuttig?
o Customer journey denken
o Korte termijn sales versus Customer Lifetime Value (CLV)
o Hoe analyseer ik mijn resultaten?

Optimalisatie

o Verschillende vormen van testen
o Testen analyseren
o UX design
o Viral modellen
o Traction channels – met welke (nieuwe) kanalen haal ik online groei?

2 dagen

Trainingen

SRM-GHA|Growth Hacking

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.