AI en Marketing Intelligence - SRM Track - Virtual Classroom

AI en Marketing Intelligence - SRM Track - Virtual Classroom

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.142 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Deze training is ideaal voor marketingprofessionals die hun vaardigheden willen uitbreiden met AI en datagedreven inzichten. Het is met name geschikt voor diegenen die zich willen verdiepen in de i...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Database Marketing, Marketing Intelligence, Marketing, Business intelligence en Google Analytics.

Deze training is ideaal voor marketingprofessionals die hun vaardigheden willen uitbreiden met AI en datagedreven inzichten. Het is met name geschikt voor diegenen die zich willen verdiepen in de i...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.

Data-driven besluitvorming binnen de marketing in combinatie met de laatste ontwikkelingen binnen AI zorgen voor een permanente verschuiving in strategische uitvoering. Wil jij weten hoe je data optimaal kunt inzetten voor je marketingstrategie? En wil je weten welke rol (Gen)AI hierin kan spelen? Schrijf je dan in voor de training AI en Marketing Intelligence.

In deze korte training ontdek je hoe je data en AI kunt gebruiken in je marketingstrategie. Welke trends zijn meetbaar? Welke KPI’s kun je hieraan verbinden? En hoe zorg je ervoor dat data en AI een permanente plaats binnen jouw afdeling verwerven? Met alle kennis en informatie die je tijdens deze training opdoet kun je nog beter aansluiten bij de behoeften van je klanten.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

AI en Marketing Intelligence - SRM Track

o Product/markt fit valideren: groeimodellen ontwerpen met data en AI
o Data en metrics: bepalen voor marketingprestaties (KPI’s)
o Self Service Dashboarding
o BI voor digital marketing en sales inzichten
o Starten met een data driven businessmodel

2 dagen

Trainingen

SRM-AIMKTI-T|AI en Marketing Intelligence - SRM Track

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.