AI en Marketing Intelligence - SRM Track - Virtual Classroom
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Deze training is ideaal voor marketingprofessionals die hun vaardigheden willen uitbreiden met AI en datagedreven inzichten. Het is met name geschikt voor diegenen die zich willen verdiepen in de i...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Deze training is ideaal voor marketingprofessionals die hun vaardigheden willen uitbreiden met AI en datagedreven inzichten. Het is met name geschikt voor diegenen die zich willen verdiepen in de i...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst
en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en
interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je
kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan
opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je
veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een
werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies
over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning
mochten er problemen zijn.
Data-driven besluitvorming binnen de marketing in combinatie met de
laatste ontwikkelingen binnen AI zorgen voor een permanente
verschuiving in strategische uitvoering. Wil jij weten hoe je data
optimaal kunt inzetten voor je marketingstrategie? En wil je weten
welke rol (Gen)AI hierin kan spelen? Schrijf je dan in voor de
training AI en Marketing Intelligence.
In deze korte training ontdek je hoe je data en AI kunt gebruiken in je marketingstrategie. Welke trends zijn meetbaar? Welke KPI’s kun je hieraan verbinden? En hoe zorg je ervoor dat data en AI een permanente plaats binnen jouw afdeling verwerven? Met alle kennis en informatie die je tijdens deze training opdoet kun je nog beter aansluiten bij de behoeften van je klanten.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
AI en Marketing Intelligence - SRM Track
o Product/markt fit valideren: groeimodellen ontwerpen met data en
AI
o Data en metrics: bepalen voor marketingprestaties (KPI’s)
o Self Service Dashboarding
o BI voor digital marketing en sales inzichten
o Starten met een data driven businessmodel
2 dagen
Trainingen
SRM-AIMKTI-T|AI en Marketing Intelligence - SRM Track
Brand Owner
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.