De servicemonteur als ambassadeur - Dag

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

De servicemonteur als ambassadeur - Dag

ROVC
Logo van ROVC
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 ROVC heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 513 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 in Productie, techniek & bouw.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Productie, techniek & bouw.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Productie, techniek & bouw.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Productie, techniek & bouw.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor De servicemonteur als ambassadeur - Dag
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Cor Van Zuijlen
monteur
9
De servicemonteur als ambassadeur - Dag

"Zou u de training aanbevelen: 9
Mijn ervaring: het was een leerzame cursus, werd leuk les gegeven , zeer realistisch met de rollenspellen die we gedaan hebben.
De locatie is goed te bereiken en de lunch is goed verzorgd
" - 19-03-2015 22:58

"Zou u de training aanbevelen: 9 Mijn ervaring: het was een leerzame cursus, werd leuk les gegeven , zeer realistisch met de rollenspellen d… alles lezen - 19-03-2015 22:58

Startdata en plaatsen

placeDordrecht
17 apr. 2024 tot 24 apr. 2024
placeEde
10 jun. 2024 tot 24 jun. 2024
placeDordrecht
21 aug. 2024 tot 28 aug. 2024
placeZwolle
11 nov. 2024 tot 18 nov. 2024
placeEde
9 dec. 2024 tot 16 dec. 2024

Beschrijving

ROVC, technisch de beste opleider!

Ben je servicemonteur? Wil je effectiever en pragmatischer kunnen omgaan met vragen of problemen van klanten? Volg dan deze ROVC-training!

Ben je servicemonteur en wil je effectiever en pragmatischer omgaan met de problemen, vragen, wensen en eisen van klanten? Volg dan deze training! De training volg je vanaf 2 dagen en tijdens de training ontwikkel je begrip voor de klant, ook als deze boos is en jezelf dienstbaar opstellen en verwijten niet persoonlijk opvatten.

Voor wie?

Ben je servicemonteur en wil je effectiever en pragmatischer omgaan met de problemen, vragen, wensen en eisen van klanten? Dan is deze training ontwikkeld voor jou. Je wordt opgeleid op het niveau Maintain.

Inhoud

  • Korte…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Monteur, Installatietechniek, Flensmonteur, Fietsenmaker en MBV & TBV (Monteur / Technicus Beveiligingssystemen).

ROVC, technisch de beste opleider!

Ben je servicemonteur? Wil je effectiever en pragmatischer kunnen omgaan met vragen of problemen van klanten? Volg dan deze ROVC-training!

Ben je servicemonteur en wil je effectiever en pragmatischer omgaan met de problemen, vragen, wensen en eisen van klanten? Volg dan deze training! De training volg je vanaf 2 dagen en tijdens de training ontwikkel je begrip voor de klant, ook als deze boos is en jezelf dienstbaar opstellen en verwijten niet persoonlijk opvatten.

Voor wie?

Ben je servicemonteur en wil je effectiever en pragmatischer omgaan met de problemen, vragen, wensen en eisen van klanten? Dan is deze training ontwikkeld voor jou. Je wordt opgeleid op het niveau Maintain.

Inhoud

  • Korte theoretische instructies en praktijkopdrachten
  • Gesprekstechnieken en presentatie, houding en opstelling
  • Opbouwen en in stand houden van een goede relatie met jouw klant door goede vragen te stellen en te luisteren
  • Jezelf dienstbaar opstellen en verwijten niet persoonlijk opvatten
  • Begrip hebben voor de klant, ook als deze boos is
  • Inzicht krijgen in de grenzen tot waar je toezeggingen kunt doen over o.a. garanties, levertijden en onderhoud
  • Het samenspel met collega’s van o.a. de verkoopafdeling, de planning, het magazijn, etc.
  • Gevoel voor serviceverlening en de adviserende rol
  • Feedback geven en ontvangen
  • Een sterkte/zwakte-analyse van uw klantenservice, waarbij gebruik wordt gemaakt van een vaardigheidsmeter

Studiebelasting
De voorbereiding voor elke les bedraagt gemiddeld 2 uur. In de online leeromgeving staan de vragen, cases en opdrachten klaar. De studiebelasting bedraagt dus 7 lesuren en gemiddeld 2 uur voorbereiding per lesdag.

E-Learning

  • Er is onbeperkt toegang tot het lesmateriaal via MijnROVC
  • Interactie met docent (tot 2 maanden na afronding)
  • Toegang tot e-learnings via EasyGenerator 1 jaar

 

Afronding

Gedurende de gehele cursus wordt je getoetst of je actief deelneemt en of je de geleerde vaardigheden op de juiste manier toepast in de praktijk. Bij een positief eindresultaat ontvang je een bedrijfserkend certificaat.  

CerTech

Voor de organisatie van onze eindtoetsen werkt ROVC samen met CerTech. CerTech is een onafhankelijke examenorganisatie, verantwoordelijk voor de ontwikkeling, organisatie en het afnemen van examens en toetsen. In opdracht van brancheorganisaties, adviesbureaus en opleidingsinstituten worden jaarlijks ruim 10.000 kandidaten geëxamineerd. Het gaat hierbij met name om examens en toetsen gericht op techniek, veiligheid, beveiliging en organisatie & communicatie. 

9
Gemiddeld cijfer voor De servicemonteur als ambassadeur - Dag
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
Cor Van Zuijlen
monteur
9
De servicemonteur als ambassadeur - Dag

"Zou u de training aanbevelen: 9
Mijn ervaring: het was een leerzame cursus, werd leuk les gegeven , zeer realistisch met de rollenspellen die we gedaan hebben.
De locatie is goed te bereiken en de lunch is goed verzorgd
" - 19-03-2015 22:58

"Zou u de training aanbevelen: 9 Mijn ervaring: het was een leerzame cursus, werd leuk les gegeven , zeer realistisch met de rollenspellen d… alles lezen - 19-03-2015 22:58

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.