De servicemonteur als ambassadeur (Dag)

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van ROVC
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 ROVC heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 331 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Productie, techniek & bouw.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Productie, techniek & bouw.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Productie, techniek & bouw.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

trainings.full.classroom.brochure_requestable ProductCtaContext

9
Gemiddeld cijfer voor De servicemonteur als ambassadeur (Dag)
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Cor Van Zuijlen
monteur
9
De servicemonteur als ambassadeur (Dag)

"Zou u de training aanbevelen: 9
Mijn ervaring: het was een leerzame cursus, werd leuk les gegeven , zeer realistisch met de rollenspellen die we gedaan hebben.
De locatie is goed te bereiken en de lunch is goed verzorgd
" - 19-03-2015 22:58

"Zou u de training aanbevelen: 9 Mijn ervaring: het was een leerzame cursus, werd leuk les gegeven , zeer realistisch met de rollenspellen d… alles lezen - 19-03-2015 22:58

Startdata en plaatsen

place Zwolle
28 mei. 2020 tot 4 jun. 2020
place Rotterdam
15 jun. 2020 tot 22 jun. 2020
place Ede
26 okt. 2020 tot 2 nov. 2020
place Rotterdam
5 nov. 2020 tot 12 nov. 2020
place Helmond
18 nov. 2020 tot 25 nov. 2020

Beschrijving

ROVC, technisch de beste opleider!

Ben je servicemonteur? Wil je effectiever en pragmatischer kunnen omgaan met vragen of problemen van klanten? Volg dan deze ROVC-training!

Ben je servicemonteur en wil je effectiever en pragmatischer omgaan met de problemen, vragen, wensen en eisen van klanten? Volg dan deze training! De training volg je vanaf 2 dagen en tijdens de training ontwikkel je begrip voor de klant, ook als deze boos is en jezelf dienstbaar opstellen en verwijten niet persoonlijk opvatten.

Voor wie?

Voor wie?

Ben je servicemonteur en wil je effectiever en pragmatischer omgaan met de problemen, vragen, wensen en eisen van klanten? Dan is deze training ontwikkeld voor jou. Je wordt opgeleid op het niveau Maintain.

Inh…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Monteur, Installatietechniek, Flensmonteur, Fietsenmaker en MBV & TBV (Monteur / Technicus Beveiligingssystemen).

ROVC, technisch de beste opleider!

Ben je servicemonteur? Wil je effectiever en pragmatischer kunnen omgaan met vragen of problemen van klanten? Volg dan deze ROVC-training!

Ben je servicemonteur en wil je effectiever en pragmatischer omgaan met de problemen, vragen, wensen en eisen van klanten? Volg dan deze training! De training volg je vanaf 2 dagen en tijdens de training ontwikkel je begrip voor de klant, ook als deze boos is en jezelf dienstbaar opstellen en verwijten niet persoonlijk opvatten.

Voor wie?

Voor wie?

Ben je servicemonteur en wil je effectiever en pragmatischer omgaan met de problemen, vragen, wensen en eisen van klanten? Dan is deze training ontwikkeld voor jou. Je wordt opgeleid op het niveau Maintain.

Inhoud

Inhoud

  • Korte theoretische instructies en praktijkopdrachten
  • Gesprekstechnieken en presentatie, houding en opstelling
  • Opbouwen en in stand houden van een goede relatie met jouw klant door goede vragen te stellen en te luisteren
  • Jezelf dienstbaar opstellen en verwijten niet persoonlijk opvatten
  • Begrip hebben voor de klant, ook als deze boos is
  • Inzicht krijgen in de grenzen tot waar je toezeggingen kunt doen over o.a. garanties, levertijden en onderhoud
  • Het samenspel met collega’s van o.a. de verkoopafdeling, de planning, het magazijn, etc.
  • Gevoel voor serviceverlening en de adviserende rol
  • Een sterkte/zwakte-analyse van uw klantenservice, waarbij gebruik wordt gemaakt van een vaardigheidsmeter

Practicum

Practicum

Leren doe je in de praktijk! Daarom worden tijdens de praktijkopdrachten lastige praktijksituaties nagebootst.

Afsluiting

Afronding

Gedurende de gehele cursus wordt je getoetst of je actief deelneemt en of je de geleerde vaardigheden op de juiste manier toepast in de praktijk. Bij een positief eindresultaat ontvang je een bedrijfserkend certificaat.  

CerTech

Voor de organisatie van onze eindtoetsen werkt ROVC samen met CerTech. CerTech is een onafhankelijke examenorganisatie, verantwoordelijk voor de ontwikkeling, organisatie en het afnemen van examens en toetsen. In opdracht van brancheorganisaties, adviesbureaus en opleidingsinstituten worden jaarlijks ruim 10.000 kandidaten geëxamineerd. Het gaat hierbij met name om examens en toetsen gericht op techniek, veiligheid, beveiliging en organisatie & communicatie. 

9
Gemiddeld cijfer voor De servicemonteur als ambassadeur (Dag)
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
Cor Van Zuijlen
monteur
9
De servicemonteur als ambassadeur (Dag)

"Zou u de training aanbevelen: 9
Mijn ervaring: het was een leerzame cursus, werd leuk les gegeven , zeer realistisch met de rollenspellen die we gedaan hebben.
De locatie is goed te bereiken en de lunch is goed verzorgd
" - 19-03-2015 22:58

"Zou u de training aanbevelen: 9 Mijn ervaring: het was een leerzame cursus, werd leuk les gegeven , zeer realistisch met de rollenspellen d… alles lezen - 19-03-2015 22:58

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.