Google Analytics training (Maatwerk 1-op-1 training)

Type product
Tijdsduur
Logo van Rocket Digital

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Het zuiver doormeten van je website is de basis van alle online marketing inspanningen. In de steeds veranderende digitale wereld is snel anticiperen en je website en campagnes continue blijven optimaliseren een vereiste. Optimaliseren doe je op basis van data, een daarin voorziet Google Analytics.

Wij bieden een Google Analytics training aan voor mensen die de juiste inzichten uit Google Analytics willen halen. Waar vind je welke gegevens? Welke conclusies verbind je aan alle data? Hoe zorg je voor een correcte meting? En hoe presenteer je alle cijfers in overzichtelijke dashboards? Het zijn allemaal thema’s die aan bod komen in de training. Onze Analytics training is geschikt voor alle ni…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Google Analytics, Online marketing, Conversie optimalisatie, SEO en Google Ads.

Het zuiver doormeten van je website is de basis van alle online marketing inspanningen. In de steeds veranderende digitale wereld is snel anticiperen en je website en campagnes continue blijven optimaliseren een vereiste. Optimaliseren doe je op basis van data, een daarin voorziet Google Analytics.

Wij bieden een Google Analytics training aan voor mensen die de juiste inzichten uit Google Analytics willen halen. Waar vind je welke gegevens? Welke conclusies verbind je aan alle data? Hoe zorg je voor een correcte meting? En hoe presenteer je alle cijfers in overzichtelijke dashboards? Het zijn allemaal thema’s die aan bod komen in de training. Onze Analytics training is geschikt voor alle niveaus, daar de training op maat gemaakt wordt voor de cursist. De training wordt verzorgd door een ervaren specialist (ruim 5 jaar fulltime werkzaam met Google Analytics) die dagelijks aan de knoppen zit.

Opzet Google Analytics training

Onze trainingen staan voor maatwerk, kwaliteit en persoonlijke aandacht. Alles om jou het maximale uit de training te laten halen! Hieronder lees je wat je van onze Analytics training kunt verwachten.

Maatwerk Analytics training

Onze Google Analytics training betreft een één-op-één training, geen klasje. Op deze manier kunnen we de training volledig afstemmen op de leerdoelen van de cursist en zijn of haar business. Uiteraard kunnen meerdere mensen van het bedrijf aanschuiven bij de training indien gewenst.

Telefonische intake

Twee weken voorafgaand aan de training vindt een telefonische intake plaats met de cursist. Tijdens deze intake zullen we alle leerdoelen bespreken. Daarnaast zullen we ons verdiepen in de website van de cursist, zodat we de training zo goed mogelijk kunnen voorbereiden.

Support na de Analytics training

Heb je na afloop nog vragen? Of wil je een aantal ideeën voorleggen? We bieden gratis 30 dagen support aan. Bel ons dus gerust en we helpen graag!

Tijd en locatie

De Google Analytics training vindt plaats op ons kantoor in de Mediacentrale in Groningen of op locatie bij de cursist (incompany). De Mediacentrale is uitstekend te bereiken, zowel met de auto als het openbaar vervoer (station Groningen Helperpark). De training start om 09:30 en eindigt om 16:00 uur. Een volledig verzorgde lunch bij restaurant Waar is uiteraard inbegrepen. 

Tarief

De kosten voor de Google Analytics training bedragen €799 exclusief BTW. Voor eventuele extra cursisten rekenen we een toeslag van €99 per cursist, voor de intake, het trainingsmateriaal en de lunch.

Inhoud Google Analytics training

Onze trainingen worden aangepast op het kennisniveau en de leerdoelen van de cursist. Uiteraard zijn er in hoofdlijnen diverse onderwerpen die de revue zullen passeren. Deze onderwerpen tref je hieronder.

Inhoud training kennisniveau BASIS

  • Opstellen meetplan
  • Werking Google Analytics
  • Google Analytics account inrichten
  • Filters en segmenten
  • Dimensies en statistieken
  • Dashboard en aangepaste rapporten
  • Doelen en e-commerce tracking instellen
  • Event tracking
  • Google Tag Manager
  • Doormeten campagnes (Google, Bing, E-mail)
  • Data analyse
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.