Google AdWords training (Maatwerk 1-op-1 training)

Type product
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Rocket Digital

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Google AdWords is, mits goed opgezet, een uitermate interessante manier van adverteren. Je advertentie wordt enkel getoond aan mensen die actief zoeken naar je product of dienst. Toon je vervolgens een relevante advertentie en sluit je product of dienst goed aan? Dan is de kans op conversie (bijvoorbeeld een verkoop) groot.

Wij bieden een Google AdWords training aan voor mensen die willen starten met adverteren of meer resultaat willen halen uit hun lopende AdWords campagnes. De AdWords training is geschikt voor alle niveaus, daar de training op maat gemaakt wordt voor de cursist. De training wordt verzorgd door een ervaren specialist (ruim 5 jaar fulltime werkzaam met Google AdWords) die d…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Google AdWords is, mits goed opgezet, een uitermate interessante manier van adverteren. Je advertentie wordt enkel getoond aan mensen die actief zoeken naar je product of dienst. Toon je vervolgens een relevante advertentie en sluit je product of dienst goed aan? Dan is de kans op conversie (bijvoorbeeld een verkoop) groot.

Wij bieden een Google AdWords training aan voor mensen die willen starten met adverteren of meer resultaat willen halen uit hun lopende AdWords campagnes. De AdWords training is geschikt voor alle niveaus, daar de training op maat gemaakt wordt voor de cursist. De training wordt verzorgd door een ervaren specialist (ruim 5 jaar fulltime werkzaam met Google AdWords) die dagelijks aan de knoppen zit.

Opzet Google AdWords training

Onze trainingen staan voor maatwerk, kwaliteit en persoonlijke aandacht. Alles om jou het maximale uit de training te laten halen! Hieronder lees je wat je van onze AdWords training kunt verwachten.

Maatwerk AdWords training

Onze Google AdWords training betreft een één-op-één training, geen klasje. Op deze manier kunnen we de training volledig afstemmen op de leerdoelen van de cursist en zijn of haar business. Uiteraard kunnen meerdere mensen van het bedrijf aanschuiven bij de training indien gewenst.

Telefonische intake

Twee weken voorafgaand aan de training vindt een telefonische intake plaats met de cursist. Tijdens deze intake zullen we alle leerdoelen bespreken. Daarnaast zullen we ons verdiepen in de website van de cursist, zodat we de training zo goed mogelijk kunnen voorbereiden.

Support na de AdWords training

Heb je na afloop nog vragen? Of wil je een aantal ideeën voorleggen? We bieden gratis 30 dagen support aan. Bel ons dus gerust en we helpen graag!

Tijd en locatie

De Google AdWords training vindt plaats op ons kantoor in de Mediacentrale in Groningen of op locatie bij de cursist (incompany). De Mediacentrale is uitstekend te bereiken, zowel met de auto als het openbaar vervoer (station Groningen Helperpark). De training start om 09:30 en eindigt om 16:00 uur. Een volledig verzorgde lunch bij restaurant Waar is uiteraard inbegrepen.

Inhoud Google AdWords training

Onze trainingen worden aangepast op het kennisniveau en de leerdoelen van de cursist. Uiteraard zijn er in hoofdlijnen diverse onderwerpen die de revue zullen passeren. Deze onderwerpen tref je hieronder.

Inhoud training kennisniveau BASIS

  • Aanmaken en inrichten Google AdWords account
  • Definities: vertoningen, klikken, CPC, CTR, positie en conversie
  • Zoekwoorden: selecteren en categoriseren
  • Advertentieteksten en advertentie-extensies
  • Campagne-instellingen: dagbugdet, advertentieplanning, biedstrategie, geografische targeting
  • AdWords veilingmodel: CPC en kwaliteitsscore
  • Bid-management
  • Doormeten conversies met AdWords en Analytics
  • Google Shopping
  • AdWords Editor: grootschalig campagne-management
  • Display en Remarketing

Inhoud training kennisniveau EXPERT

  • Toepassen van AdWords scripts
  • Automatiseren bid management
  • Google Shopping optimalisatie: Feed & campagne-structuren
  • Toepassen conversie attributie binnen Google AdWords
  • Advanced ad copy testing
  • Data analyse en optimalisatie
  • Remarketing list search ads
  • Opzetten van een (dynamische) remarketing strategie
  • Uitvoeren account audit van je AdWords account
  • Best practices Rocket Digital
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.