Ondernemersklas, Mix van marketing, leidinggeven, sales en persoonlijke effectiviteit
Startdata en plaatsen
Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze training
Beschrijving
Re-Move, brengt mensen in beweging! training en coaching voor groepen in individuen in heel Nederland
ONTWIKKELEN VAN ONDERNEMEND GEDRAG, IN COMPANY/MAATWERK .
INSPIRERENDE 6 DAAGSE TRAINING voor minimaal 5 deelnemers
Deze training is bedoeld voor iedereen, in profit/non profit organisaties, z.z.p. ers etc. die hun ondernemersvaardigheden willen aanleren/aanscherpen.
In de praktijk getest, heeft alles in zich om uzelf/medewerker/manager slagvaardiger en ondernemender te maken. Dit speciaal gericht op uw organisatie met grote inspraak in de te behandelen onderwerpen, tijdstippen (kan b.v. ook op avonden) locatie etc.
Kortom, maatwerk dat als gegoten zit !
Onze trainers zijn all-round professionals, die zich meer dan 15 jaar bewezen hebben in training/coaching op het gebied van persoonlijke ontwikk…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Re-Move, brengt mensen in beweging! training en coaching voor groepen in individuen in heel Nederland
ONTWIKKELEN VAN ONDERNEMEND GEDRAG, IN COMPANY/MAATWERK .
INSPIRERENDE 6 DAAGSE TRAINING voor minimaal 5 deelnemers
Deze training is bedoeld voor iedereen, in profit/non profit
organisaties, z.z.p. ers etc. die hun ondernemersvaardigheden
willen aanleren/aanscherpen.
In de praktijk getest, heeft alles in zich om
uzelf/medewerker/manager slagvaardiger en ondernemender te maken.
Dit speciaal gericht op uw organisatie met grote inspraak in de te
behandelen onderwerpen, tijdstippen (kan b.v. ook op avonden)
locatie etc.
Kortom, maatwerk dat als gegoten zit !
Onze trainers zijn all-round professionals, die zich meer dan 15
jaar bewezen hebben in training/coaching op het gebied van
persoonlijke ontwikkeling, ondernemerschap, communicatie,
leiderschap en commercie. Tevens docenten van opleidingen als M.M.A
en M.M.B (middle management) en NIMA sales.
De training wordt begeleid met een businessplan, dat iedere
deelnemer maakt, en\of stage in een andere organisatie (uw klant
b.v. ?).
Afgesloten wordt met het presenteren van deze plannen, een dagdeel
om trots en verwachting te “tanken”.
Uiteraard verzorgen wij een een certificaat, en voldoende digitale
syllabi tijdens de training/opleiding.
Ons basisprogramma ziet er als volgt uit :
DAG EEN : PERSOONLIJKE EFFECTIVITEIT
- kennismaking en uitleg van de training, evt. stage evt.
businessplan
- Inleiding in gedrag op basis van het D.I.S.C. model
- positieve confrontatie met de zelftest die men tevoren heeft
ingevuld
- omgaan met gedrag van anderen
- kerntaken en gerichtheid hierop
- tijdsbesteding, basis principes
- delegeren en opdracht geven
- omgaan met verstoringen in-en extern
- effectief overleggen
- oefenen en rollenspellen
DAG TWEE : COMMUNICATIE
- uitstraling en het effect hiervan
- non-verbale communicatie
- verbale communicatie, taalgebruik, vraagtechnieken etc.
- feed-back geven en ontvangen
- kern quadrant en het zien van valkuilen, uitdagingen, allergieën
en kwaliteiten
- omgaan met weerstanden, klachten en bezwaren met zelf-test
- (s.m.a.r.t.) doelen stellen
- oefenen en rollenspellen
DAG DRIE : COMMERCIE
- afspraken maken per telefoon
- commerciele/advies gesprekken voeren
- gespreksindeling
- opzoeken en uitwerken van (hoofd) koopmotieven
- presenteren van het advies/voorstel
- omgaan met aarzelingen en bezwaren
- afsluittechnieken in de verkoop
- schrijven van offertes met magneetkracht
- mailverkeer met klanten
- verkopen/adviseren met meerdere personen, zowel collega’s
als klanten
- omgaan met diverse (bedrijfs) culturen
- pro-actief opvolgen van contacten
- oefenen en rollenspellen
DAG VIER: MARKETING, P.R.
- de 5 p’s van de marketing
- gebruik social media
- gebruik promotiemateriaal
-gedrag op beurzen en netwerkbijeenkomsten
- product life cyclus (ook voor diensten)
- bewerken van de D.M.U. (decision making unit)
- presenteren aan groepen
- oefeningen en rollenspellen
DAG VIJF: LEIDINGGEVEN AAN MEDEWERKERS, PROCESSEN EN TEAMS
- stijlen van leidinggeven, uitleg plus zelftest
- motiveren en ondersteunen
- complimenteren en kritiek geven
- voortgangsgesprekken, evt. functionering- en
beoordelingsgesprekken
- managen van tijd van medewerkers/teams
- gedrag en de vier elementen plus zelftest
- talentontwikkeling stimuleren
- onderlinge samenwerking stimuleren
DAG ZES: AANSCHERPEN, TOEVOEGEN, VERDUIDELIJKEN EN PRESENTEREN
Het verdient aanbeveling om deze dag in twee dagdelen te splitsen,
b.v. met een week tussenliggende periode.
Het eerste dagdeel is dan bedoeld om plannen, opdrachten,
“huiswerk” te beoordelen.
Het tweede dagdeel is dan de presentatie, de feestelijke afsluiting
liefst met genodigden, uit zakelijke/prive omgeving.
Optie: Als waardevolle optie bieden wij aan om een blauwdruk te
maken van ieders gedrag voor aanvang van de training/opleiding. Dit
doen wij met T.S.I. een bewezen en over de gehele wereld
gehanteerde methode waarin de volgende zaken in beeld kunnen worden
gebracht in een uitgebreid rapport met een herkenbaarheid van maar
liefst meer dan 94 % !
Wij kunnen de individuele rapporten dan tevens in een teamversie
samenvatten.
Er zijn drie varianten apart of in combinatie
* Basis- en respons gedrag
* Drijfveren
* Emotionele intelligentie
Graag bespreken wij de opties en uw investering hiervoor.
Na de opleiding zullen de deelnemers slagvaardiger en ondernemender
zijn, pro-actiever, en zelfstandiger.
Opleidingsfonds
De trainingen van Re-Move
staan vermeld in de cursuscatalogi van onder andere:
OOM-Fonds (Stichting Opleidings- en
Ontwikkelingsfonds voor het Metaalbewerkingsbedrijf)
WIJ-TECHNIEK (Opleidings- en
ontwikkelingsfonds voor het Technisch Installatiebedrijf)
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.