Sales | Klantgericht werken | Maatwerk
"Ton heeft duidelijk plezier in zijn eigen vak en heeft veel kennis in huis. Hij deelt zijn visie en geeft heldere en duidelijke tips, maar laat daarbij de cursist in zijn/haar waarde. " - 06-12-2018 14:47
"Ton heeft duidelijk plezier in zijn eigen vak en heeft veel kennis in huis. Hij deelt zijn visie en geeft heldere en duidelijke tips, maar l… alles lezen - 06-12-2018 14:47
Beschrijving
Re-Move, brengt mensen in beweging! training en coaching voor groepen in individuen in heel Nederland
KLANTGERICHT WERKEN EN OMGAAN MET KLACHTEN OPEN TRAINING
Deze ééndaagse training is bedoeld voor iedereen die dagelijks met klanten om gaat. Klanten zijn het bestaansrecht van uw organisatie, uiteraard snapt u het belang van klantvriendelijkheid, maar is dat ook voelbaar voor uw klanten ???
De aanpak van de training is uiterst praktisch , in kleine groepen van 6-12 personen. Ruim aandacht dus voor uw eigen situatie, en veel leren van andere deelnemers/organisaties. Uw trainer heeft klantvriendelijkheid in het bloed van jongs af aan, in horeca, detailhandel, bedrijfsleven en overheid/instellingen.
Daarnaast al meer dan 15 jaar ervaring in het trainen van klantgerichte medewerkers. U krijgt…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Re-Move, brengt mensen in beweging! training en coaching voor groepen in individuen in heel Nederland
KLANTGERICHT WERKEN EN OMGAAN MET KLACHTEN OPEN TRAINING
Deze ééndaagse training is bedoeld voor iedereen die dagelijks met klanten om gaat. Klanten zijn het bestaansrecht van uw organisatie, uiteraard snapt u het belang van klantvriendelijkheid, maar is dat ook voelbaar voor uw klanten ???
De aanpak van de training is uiterst praktisch , in kleine groepen van 6-12 personen. Ruim aandacht dus voor uw eigen situatie, en veel leren van andere deelnemers/organisaties. Uw trainer heeft klantvriendelijkheid in het bloed van jongs af aan, in horeca, detailhandel, bedrijfsleven en overheid/instellingen.
Daarnaast al meer dan 15 jaar ervaring in het trainen van klantgerichte medewerkers. U krijgt een syllabus als praktisch naslagwerk
Wij gaan zeer praktisch aan de slag met o.a. de volgende
onderwerpen
* Belang van klantgerichtheid
* Zakelijke etiquette
* Klantcontact aan de telefoon, en face-to-face
* Verbale en non verbale communicatie
* Taalgebruik en vraagtechnieken
* Vriendelijkheid in de dagelijkse praktijk
* Afspraken maken en nakomen
* Terugkoppeling geven van vragen en opmerkingen
* Diverse typen klantgedrag, in combinatie met uw basisgedrag
* Omgaan met klachten, weerstanden en tegenwerpingen
* After sales
* Communicatie per mail
* Klantbeheer in de interne organisatie
* Het "over-de-rooie" model
* Kill man model, conflictstijlen inclusief zelftest
* Gedragstypen, de vier elementen inclusief zelftest
* Simulaties en rollenspellen
Na afloop van de training gaat u (nog) bewuster om met de belangen van uw klanten, wat zal leiden tot meer klanttevredenheid en dus meer klantentrouw!
Opleidingsfonds
De trainingen van Re-Move
staan vermeld in de cursuscatalogi van onder andere:
OOM-Fonds (Stichting Opleidings- en
Ontwikkelingsfonds voor het Metaalbewerkingsbedrijf)
WIJ-TECHNIEK (Opleidings- en
ontwikkelingsfonds voor het Technisch Installatiebedrijf)
"Ton heeft duidelijk plezier in zijn eigen vak en heeft veel kennis in huis. Hij deelt zijn visie en geeft heldere en duidelijke tips, maar laat daarbij de cursist in zijn/haar waarde. " - 06-12-2018 14:47
"Ton heeft duidelijk plezier in zijn eigen vak en heeft veel kennis in huis. Hij deelt zijn visie en geeft heldere en duidelijke tips, maar l… alles lezen - 06-12-2018 14:47
"Ton had erg nuttige tips. Ik had alleen graag gezien dat de tijd meer was verdeeld aan ook presentaties en beurzen. Nu heeft 1.5 de tijd bestaan aan telefonische verkoop. " - 05-12-2018 13:34
"Ton had erg nuttige tips. Ik had alleen graag gezien dat de tijd meer was verdeeld aan ook presentaties en beurzen. Nu heeft 1.5 de tijd bes… alles lezen - 05-12-2018 13:34
"Mijn ervaring is erg goed. Ton Grimm was duidelijk en kwam overtuigend over. Ik heb voldoende handvaten en tools gekregen die ik kan gebruiken in mijn dagelijkse werk m.b.t. o.a. commercieel telefoneren en beurzen. " - 05-12-2018 13:05
"Mijn ervaring is erg goed. Ton Grimm was duidelijk en kwam overtuigend over. Ik heb voldoende handvaten en tools gekregen die ik kan gebruik… alles lezen - 05-12-2018 13:05
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.