Hospitality/Receptionist/Gastvrouw-heer


Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #2 in Arbo & Veiligheid.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Ik heb veel van deze cursus geleerd. Er waren voldoende diverse onderwerpen. Tip; misschien nog wat meer ervaringen uitwisselen van de andere cursisten.
De lokatie was prima en het was goed bereikbaar." - 07-12-2022 16:09
"Ik heb veel van deze cursus geleerd. Er waren voldoende diverse onderwerpen. Tip; misschien nog wat meer ervaringen uitwisselen van de ander… alles lezen - 07-12-2022 16:09
Beste Peter, dankjewel voor jouw bijdrage aan de training de ervaring die je gedeeld hebt. Veel succes met het toepassen.
- 07-12-2022 16:09Startdata en plaatsen
Possible. biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Brugge, Gent
Beschrijving
Algemeen
Het papier waarop jouw beleidsplan is geschreven is geduldig, maar jouw klanten en andere belanghebbenden zijn dat niet.
Klantgerichtheid, klantsturing, klantgedrevenheid, Hospitality, gastvrijheid.
Het zijn prachtige, oprechte, goedbedoelde woorden. Maar waar blijft de actie?
Hoe krijg je jouw organisatie nu echt in beweging? Een klantgerichtheidstraining is niet genoeg.
Er is meer nodig om jouw organisatie in beweging te krijgen.
Het doel is je nog meer bewust te maken van het belang van de woorden die in de 2e regel genoemd worden.
Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw gasten terugkomen omdat het bij jou zo prettig verblijven is. Wie worden jouw reclamemakers?
We gaan met deze thema…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Algemeen
Het papier waarop jouw beleidsplan is geschreven is geduldig,
maar jouw klanten en andere belanghebbenden zijn dat niet.
Klantgerichtheid, klantsturing, klantgedrevenheid, Hospitality,
gastvrijheid.
Het zijn prachtige, oprechte, goedbedoelde woorden. Maar waar
blijft de actie?
Hoe krijg je jouw organisatie nu echt in beweging? Een
klantgerichtheidstraining is niet genoeg.
Er is meer nodig om jouw organisatie in beweging te krijgen.
Het doel is je nog meer bewust te maken van het belang van de
woorden die in de 2e regel genoemd worden.
Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw gasten terugkomen omdat het bij
jou zo prettig verblijven is. Wie worden jouw reclamemakers?
We gaan met deze thema’s aan de slag en je krijgt een goed beeld
van het speelveld van de gastvrije beleving van de gast en van de
sterktes en zwaktes binnen jouw eigen organisatie op het gebied van
de omgang met klanten.
Bovendien krijg je handige tips aangereikt voor een effectieve
aanpak.
Je leert
• Basisregels voor (telefonisch) ontvangst van klanten
• De basis: wensen, behoeften, verwachtingen van klanten
• Satisfiers en dissatisfiers, tevredenheid en trouw
• Plezier in het werk hebben en vergroten
• Omgaan met belemmeringen
• Verantwoordelijkheid en initiatief nemen
• Kenmerken van een gastvrije organisatie
• Trends in de praktijk rondom klantgerichtheid, Hospitality
Na de training ben je in staat om
• Jouw organisatie in beweging te brengen en te verbeteren
• De verbetering van klantgerichtheid in jouw organisatie aan te
pakken
Voor wie:
Alle (facility) managers en (facility) medewerkers van bedrijven, overheden en instellingen die nu werk willen maken van klantgerichtheid.
Extra informatie:
Het is ook mogelijk om een maatwerk/incompany training bij jou
op locatie te verzorgen.
We kunnen maatwerk leveren door specifiek in te gaan op jouw
situatie en aanwezige kennis.
Bij minimaal 4 deelnemers is maatwerk financieel voordeliger.
possible.
opleidingen & training
Als praktijkopleider helpt possible vakmensen om zich te blijven ontwikkelen. Ons aanbod richt zich op Facilitaire Vaardigheden, Wonen & Vastgoed, Inkoopvaardigheden en Persoonlijke Vaardigheden. We bieden hands-on vakopleidingen die perfect aansluiten bij de dagelijkse praktijk. In onze opleidingen en trainingen combineren ervaren vakdocenten theorie en actuele ontwikkelingen tot een uitdagend en persoonlijk leertraject. Daarbij is ook voldoende ruimte om eigen vragen en dilemma’s in te brengen en te profiteren van de kennis en ervaring die vakgenoten delen. Op die manier zijn nieuwe inzichten de volgende dag altijd meteen toe te passen. Samen maken we het possible!
"Ik heb veel van deze cursus geleerd. Er waren voldoende diverse onderwerpen. Tip; misschien nog wat meer ervaringen uitwisselen van de andere cursisten.
De lokatie was prima en het was goed bereikbaar." - 07-12-2022 16:09
"Ik heb veel van deze cursus geleerd. Er waren voldoende diverse onderwerpen. Tip; misschien nog wat meer ervaringen uitwisselen van de ander… alles lezen - 07-12-2022 16:09
Beste Peter, dankjewel voor jouw bijdrage aan de training de ervaring die je gedeeld hebt. Veel succes met het toepassen.
- 07-12-2022 16:09"Leuke les, Pieter is gedreven en heeft kennis van zaken, Legt alles rustig uit. Ruimte voor vragen. Alles wat je leert is makkelijk toe te passen in de praktijk.
Leuke voorbeelden vanuit de praktijk. Locatie is goed, makkelijk bereikbaar en centraal gelegen. " - 21-10-2020 07:26
"Leuke les, Pieter is gedreven en heeft kennis van zaken, Legt alles rustig uit. Ruimte voor vragen. Alles wat je leert is makkelijk toe te p… alles lezen - 21-10-2020 07:26
Dankjewel voor je reactie Lisette.
- 21-10-2020 07:26"Het was vanaf het begin al goed geregeld, communicatie was goed.
Ik heb de cursus als zeer leerzaam en aangenaam ervaren.
Pieter en Rens zijn fijne docenten met heel veel ervaring, duidelijke uitleg met voorbeelden uit de praktijk.
" - 15-10-2020 09:07
"Het was vanaf het begin al goed geregeld, communicatie was goed. Ik heb de cursus als zeer leerzaam en aangenaam ervaren. Pieter en Rens … alles lezen - 15-10-2020 09:07
Dankjewel Farid.
- 15-10-2020 09:07"Het onderdeel Hospitality werd uitgebreid behandeld. Door mijn ervaring in de horeca is gastvrijheid mij niet vreemd. Ondanks ik hiervan al veel weet, vond ik het toch prettig om de stof weer voorbij te zien komen. De aandacht werd er goed bijgehouden mede door de vele voorbeelden van gastvrijheid door Pieter en de groep. " - 15-10-2020 08:34
"Het onderdeel Hospitality werd uitgebreid behandeld. Door mijn ervaring in de horeca is gastvrijheid mij niet vreemd. Ondanks ik hiervan al … alles lezen - 15-10-2020 08:34
André, dankjewel voor het delen van jouw ervaring en niet te vergeten jouw inbreng tijdens de training.
- 15-10-2020 08:34Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.