MARKTBEWERKER / MARKTBEWERKING
- Type product
- Niveau


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 in Marketing en #3 in Sales.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #2 in Marketing en #3 in Sales.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Marketing en #2 in Sales.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #2 in Sales en #3 in Marketing.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Beschrijving
Move the Crowd is Winnaar Beste Opleider 2020, 2019, 2018 en 2017. We zijn NRTO, NOLOC, NIMA en ADR gecertificeerd. Move the Crowd werkt met De 3 Zekerheden:
- diplomagarantie
- kort(st)e doorlooptijd
- laagste prijsgarantie.
Algemene informatie:
Je weet het zeker, met jouw product ga jij de wereld veroveren. Het ondernemingsplan is uitgewerkt en de financiering is rond en daardoor is het alleen nog maar de vraag op welke wijze je klanten of opdrachtgevers gaat bereiken. Dat lees je hier: hoe zet je een product of dienst succesvol in de markt?
Om de juiste werkwijze en toon te vinden, dien jij je dus zo veel mogelijk te verplaatsen in mogelijke klanten of opdrachtgevers. Kortom hoe overtuig je iemand ervan om jouw product of dienst (en niet die van de concurrent) te kopen?
Het antwoord ligt wellicht een beetje voor de hand namelijk hoe los jij het ‘probleem’ van deze klant op. Zorg ervoor dat je deze belangrij…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Move the Crowd is Winnaar Beste Opleider 2020, 2019, 2018 en 2017. We zijn NRTO, NOLOC, NIMA en ADR gecertificeerd. Move the Crowd werkt met De 3 Zekerheden:
- diplomagarantie
- kort(st)e doorlooptijd
- laagste prijsgarantie.
Algemene informatie:
Je weet het zeker, met jouw product ga jij de wereld veroveren. Het ondernemingsplan is uitgewerkt en de financiering is rond en daardoor is het alleen nog maar de vraag op welke wijze je klanten of opdrachtgevers gaat bereiken. Dat lees je hier: hoe zet je een product of dienst succesvol in de markt?
Om de juiste werkwijze en toon te vinden, dien jij je dus zo veel mogelijk te verplaatsen in mogelijke klanten of opdrachtgevers. Kortom hoe overtuig je iemand ervan om jouw product of dienst (en niet die van de concurrent) te kopen?
Het antwoord ligt wellicht een beetje voor de hand namelijk hoe los jij het ‘probleem’ van deze klant op. Zorg ervoor dat je deze belangrijke uitgangspunten kort en bondig kunt formuleren en – ook erg belangrijk – dat je de taal van je doelgroep spreekt.
Doelgroep:
De Leerlijn Marktbenaderings-technieken is uitermate geschikt voor verkopers, account- en salesmanagers die willen werken aan hun vaardigheden ten aanzien gedegen marktonderzoek.
Resultaten:
Deze opleiding zorgt voor de volgende resultaten:
- De volgende afzetmarkt evenals (in)directe concurrenten in kaart te brengen
- Het SWOT-model effectief in te zetten
- De achtergronden van een marktonderzoek te managen
- Effectief een marktanalyse op te zetten
- onderzoeksresultaten te analyseren
- Onderzoeksresultaten te rapporteren en te presenteren
- Op basis van je onderzoeksresultaten aanbevelingen voor te dragen
- Een goed onderbouwd prijsbeleid te voeren op basis van de verkregen informatie
- Gestructureerde commerciële vervolgacties uit te zetten, te plannen en te beheren
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.