ITIL Foundation

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Learnit
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Learnit heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 481 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeDen Haag
22 jul. 2020 tot 24 jul. 2020
placeRotterdam
22 jul. 2020 tot 24 jul. 2020
placeGroningen
5 aug. 2020 tot 7 aug. 2020
placeUtrecht
5 aug. 2020 tot 7 aug. 2020
placeAmsterdam
18 aug. 2020 tot 20 aug. 2020
placeZwolle
18 aug. 2020 tot 20 aug. 2020
placeDen Haag
1 sep. 2020 tot 3 sep. 2020
10% korting
placeRotterdam
1 sep. 2020 tot 3 sep. 2020
10% korting
placeGroningen
9 sep. 2020 tot 11 sep. 2020
10% korting
placeUtrecht
9 sep. 2020 tot 11 sep. 2020
10% korting
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
15 sep. 2020 tot 20 okt. 2020
10% korting
placeAmsterdam
23 sep. 2020 tot 25 sep. 2020
10% korting
placeZwolle
23 sep. 2020 tot 25 sep. 2020
10% korting
placeDen Haag
7 okt. 2020 tot 9 okt. 2020
10% korting
placeRotterdam
7 okt. 2020 tot 9 okt. 2020
10% korting
placeGroningen
14 okt. 2020 tot 16 okt. 2020
10% korting
placeUtrecht
14 okt. 2020 tot 16 okt. 2020
10% korting
placeAmsterdam
28 okt. 2020 tot 30 okt. 2020
10% korting
placeZwolle
28 okt. 2020 tot 30 okt. 2020
10% korting
placeDen Haag
10 nov. 2020 tot 12 nov. 2020
10% korting

Beschrijving

Learnit TrainingVolg al onze trainingen nu ook Live Online, comfortabel vanuit huis! 

Werk jij in een ITIL® omgeving? Dan is de cursus ITIL® Foundation de basis voor jou. 

ITIL is een algemeen aanvaard framework voor succesvol IT-servicemanagement die gekoppeld is aan training en certificering. ITIL 4 is geëvolueerd naar de huidige versie door veel van de gevestigde ITSM-praktijken opnieuw vorm te geven in de bredere context van klantervaring, waardestromen en digitale transformatie; evenals het omarmen van nieuwe manieren van werken, zoals Lean, Agile en DevOps.

ITIL 4 biedt de begeleiding die organisaties nodig hebben om nieuwe uitdagingen op het gebied van servicebeheer aan te pakken en het potentieel van moderne technologie te benutten. Het is ontworpen om te zorgen voor …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Foundation, Digitale transformatie, ITIL Overzicht, ITIL Service Manager en ITIL Practitioner.

Learnit TrainingVolg al onze trainingen nu ook Live Online, comfortabel vanuit huis! 

Werk jij in een ITIL® omgeving? Dan is de cursus ITIL® Foundation de basis voor jou. 

ITIL is een algemeen aanvaard framework voor succesvol IT-servicemanagement die gekoppeld is aan training en certificering. ITIL 4 is geëvolueerd naar de huidige versie door veel van de gevestigde ITSM-praktijken opnieuw vorm te geven in de bredere context van klantervaring, waardestromen en digitale transformatie; evenals het omarmen van nieuwe manieren van werken, zoals Lean, Agile en DevOps.

ITIL 4 biedt de begeleiding die organisaties nodig hebben om nieuwe uitdagingen op het gebied van servicebeheer aan te pakken en het potentieel van moderne technologie te benutten. Het is ontworpen om te zorgen voor een flexibel, gecoördineerd en geïntegreerd systeem voor effectief beheer en beheer van IT-services.

"ITIL Foundation" is de eerste ITIL 4-training en de nieuwste evolutie van de meest algemeen aanvaarde richtlijnen voor ITSM. Het publiek varieert van IT studenten die hun eerste stappen zetten in servicebeheer tot ervaren professionals die bekend zijn met eerdere versies van ITIL en andere methoden van best practices in de branche.

De onderwerpen in deze training kunnen worden overgenomen en aangepast voor alle soorten organisaties en diensten. Om te laten zien hoe de concepten van ITIL praktisch kunnen worden toegepast op de activiteiten van een organisatie, zal de ITIL training veel praktijk voorbeelden en oefeningen bevatten. Uiteindelijk zal deze training de deelnemers begeleiden naar het examen die leidt naar het officiële ITIL Foundation 4 certificaat.

Inhoud van de training:

  • Service Management concepten
  • ITIL4 Service Value System
  • De 4 dimensies van service management
  • De 7 guiding principles
  • Continual Improvement Model
  • Service Value ChainITIL 4 Practices

Doelgroep

Iedereen die volgens de ITIL® methode werkt of wil gaan werken kan starten met de cursus ITIL® Foundation, met name IT-professionals, business managers of proceseigenaren. Na deze Foundation cursus is het mogelijk om aan de overige ITIL® cursussen deel te nemen.

Examen

Na afloop van de ITIL® Foundation cursus leg je het ITIL® Foundation examen af. Het examen, dat wordt aangeboden via PeopleCert en zowel online als klassikaal kan worden gemaakt, bestaat uit 40 meerkeuzevragen die in één uur beantwoord moeten worden. Bij het goed beantwoorden van 26 vragen of meer, ben je geslaagd en ontvang je het ITIL® Foundation certificaat. De kosten voor het examen zijn inbegrepen in de prijs.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.