Kepner-Tregoe (KT) Major Incident Management - NL

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Kepner-Tregoe
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Kepner-Tregoe heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

place Den Dolder
25 mei. 2020 tot 26 mei. 2020

Beschrijving

LEADERS IN PROBLEM SOLVING
KT Clear Thinking: de gouden standaard voor kritisch en helder denken

Organisaties wereldwijd worden geconfronteerd met de noodzaak om leiders te ontwikkelen die lastige problemen kunnen oplossen, beslissingen met significante impact weloverwogen kunnen nemen en veranderingen efficiënt en effectief kunnen implementeren.

 Kepner-Tregoe’s bewezen, data-driven Clear Thinking processen vormen de basis van effectief leiderschap. Met een gemeenschappelijke taal en proces laten we individuen en teams hun mogelijkheid om samen helder te denken significant toenemen. Als eenmaal deze vaardigheden ontwikkeld zijn, kunnen ze zelfs de meest complexe uitdagingen van uw organisatie aan.

Het resultaat: snelle oplossing van problemen, slimme planning, effectieve besluitvorming, en voortdurende verbetering van de effectiviteit van management. Omdat we onze kennis overdragen en implementeren, bieden wij waarde voor vandaag en in de toekomst.

Neem de leiding over uw Incident Management met de Major Incident Management-workshop van Kepner-Tregoe. Gemaakt voor mensen die hun kennis en prestaties willen uitbreiden, deze workshop brengt hogere kwaliteit, meer consistentie en hogere snelheid naar het incidentbehandelingsproces door de onderliggende kwaliteit en consistentie van het oplossen van problemen te verbeteren. Onze ITIL®-erkende aanpak helpt u om de service effectiever te herstellen, terwijl u risico's beheert en vertrouwelijk communiceert onder druk.

Vooropleiding:  U dient minimaal onze Analytic Troubleshooting (ATS) of Troubleshooting Foundation workshop hebben afgerond.

Doelgroep: ideaal voor Incident en Major Incident …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: CISM, IT Beveiliging / Security, Cyber Security, Computer Hacking Forensic Investigator (CHFI) en CRISC.

LEADERS IN PROBLEM SOLVING
KT Clear Thinking: de gouden standaard voor kritisch en helder denken

Organisaties wereldwijd worden geconfronteerd met de noodzaak om leiders te ontwikkelen die lastige problemen kunnen oplossen, beslissingen met significante impact weloverwogen kunnen nemen en veranderingen efficiënt en effectief kunnen implementeren.

 Kepner-Tregoe’s bewezen, data-driven Clear Thinking processen vormen de basis van effectief leiderschap. Met een gemeenschappelijke taal en proces laten we individuen en teams hun mogelijkheid om samen helder te denken significant toenemen. Als eenmaal deze vaardigheden ontwikkeld zijn, kunnen ze zelfs de meest complexe uitdagingen van uw organisatie aan.

Het resultaat: snelle oplossing van problemen, slimme planning, effectieve besluitvorming, en voortdurende verbetering van de effectiviteit van management. Omdat we onze kennis overdragen en implementeren, bieden wij waarde voor vandaag en in de toekomst.

Neem de leiding over uw Incident Management met de Major Incident Management-workshop van Kepner-Tregoe. Gemaakt voor mensen die hun kennis en prestaties willen uitbreiden, deze workshop brengt hogere kwaliteit, meer consistentie en hogere snelheid naar het incidentbehandelingsproces door de onderliggende kwaliteit en consistentie van het oplossen van problemen te verbeteren. Onze ITIL®-erkende aanpak helpt u om de service effectiever te herstellen, terwijl u risico's beheert en vertrouwelijk communiceert onder druk.

Vooropleiding:  U dient minimaal onze Analytic Troubleshooting (ATS) of Troubleshooting Foundation workshop hebben afgerond.

Doelgroep: ideaal voor Incident en Major Incident Managers, servicedesk medewerkers, analisten, materiedeskundigen, kwaliteitsmanagers, probleemmanagers, auditors, technici, ingenieurs en anderen die verantwoordelijk zijn voor klantenservice en ondersteuning.

Belangrijkste voordelen

Succesvol faciliteren van het proces voor het oplossen van incidenten door het verzamelen van de meest relevante gegevens en het nemen van beslissingen terwijl risico’s onder druk worden beheerd.

Leer geavanceerde vaardigheden voor incidentbeheer om het ‘end-to-end’ proces van servicerestauratie te beheren.

Maakt gebruik van casestudy's en situaties uit de praktijk om dynamisch leren te bieden dat verder gaat dan de theorie en waarmee u snel kennis in uw organisatie kunt toepassen.

Vaardigheden ontwikkeld:

  • Verbeter de consistentie en effectiviteit van uw aanpak van incidentbeheer.
  • Reduceer  stress en de tijd die nodig is om te besteden aan de "analyse en diagnose" -fase voor grote uitval.
  • Vergroot het aantal gevallen waarbij de eerste herstelactiviteit de laatste herstelactiviteit is.
  • Gebruik een gemeenschappelijke "probleemoplossende taal" onafhankelijk van technologie.
  • Verhoog de doorvoer van incidenten voor hetzelfde aantal personeelsleden.
  • Lagere servicekosten en onnodig gebruik van reserveonderdelen.

Rendement op investering

  • Verminderde gemiddelde tijd tot herstel
  • Minder variatie
  • Verhoogde first-time-resolutiesnelheid
  • Beperkt aantal escalaties
  • Verbeterde klanttevredenheid
  • Grotere IT-stabiliteit en productie-uptime

Workshop details

Duur: Wij bieden een 2 daagse training aan.

Leermiddelen inbegrepen: Alle deelnemers aan de workshop ontvangen de Kepner-Tregoe Tablet-app  en krijgen toegang  tot online ondersteuningshulpmiddelen voor na de workshop (coaching video's, tips, trucs, werkbladen en meer) met een My KT-lidmaatschap.

Trainingsopties: Beschikbaar als een open inschrijving of als incompany training  op uw locatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Kepner-Tregoe, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.