Info Support

Adres:

Kenniscentrum & Traininglocatie
Veenendaal De Smalle Zijde 39

3903 LM Veenendaal

5,3
Gemiddeld cijfer voor Info Support
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstar_halfstar_border
Jeroen Peereboom
Applicatie Consultant
7
Docker Essentials

"De uitleg van de docent was duidelijk. Het cursusmateriaal bestaat uit een pdf document, meegeleverd op een usb stick om mee te nemen. Het zou fijn zijn als daar ook opgaven en uitwerkingen bij zijn en ook eventueel extra materiaal. " - 17-05-2019 05:32

"De uitleg van de docent was duidelijk. Het cursusmateriaal bestaat uit een pdf document, meegeleverd op een usb stick om mee te nemen. Het z… alles lezen - 17-05-2019 05:32

Beschrijving

Het Kenniscentrum van Info Support: De Kunde van Kennis...
IT-kennis vergaren, delen en overbrengen. Dat zijn de drie pijlers waar het succes van Info Support op rust. We vergaren kennis onder meer door dicht bij de bron te zitten. Dat uit zich in diverse partnerships, waaronder die met Microsoft en IBM. We delen vervolgens die kennis, zodat we van elkaar kunnen leren en er synergie ontstaat. Die …

Lees de volledige beschrijving

Het Kenniscentrum van Info Support: De Kunde van Kennis...
IT-kennis vergaren, delen en overbrengen. Dat zijn de drie pijlers waar het succes van Info Support op rust. We vergaren kennis onder meer door dicht bij de bron te zitten. Dat uit zich in diverse partnerships, waaronder die met Microsoft en IBM. We delen vervolgens die kennis, zodat we van elkaar kunnen leren en er synergie ontstaat. Die gebundelde kennis passen we ten slotte toe in al onze leertrajecten, softwareontwikkeling en consultancy-diensten, waarmee we onze kennis naar u overbrengen.
Ons Kenniscentrum is dan ook exact wat de naam inhoudt: hét centrum voor IT-kennis. De laatste tien jaar is het uitgegroeid tot een van de belangrijke instituten voor kennisoverdracht op IT-gebied. Grote IT-afdelingen van de top-200 bedrijven in de Benelux, maar ook consultancy-organisaties en collega-opleiders, doen dan ook regelmatig een beroep op ons Kenniscentrum. De reden daarvoor is niet alleen onze kennis en de manier waarop we die up to date houden, maar zeker ook onze capaciteit die kennis over te dragen.
Al vanaf onze oprichting in 1986 werken we jaar in jaar uit aan kennisoverdracht: we zorgen voor de juiste methode, de juiste sfeer, de juiste mensen. En we leggen de lat steeds hoger, waarbij we het niveau bij elke vooruitgang borgen en de continuiteit bewaken. Onze trainers zijn dan ook geen freelancers, maar vaste medewerkers. Vakmensen met een hoog niveau, die collega's ontmoeten die met dezelfde materie bezig zijn. Zo kunnen ze hun kennis verdiepen en hun inzicht verbreden. Het versterkt bovendien de teamgeest en dat uit zich weer in de kwaliteit en het enthousiasme waarmee zij hun trainingen verzorgen.
De Kunde van Kennis is voor ons dus een samenspel van kennis vergaren, delen en overbrengen. U kunt dat ervaren wanneer u ons inschakelt om de hele levenscyclus van uw IT-systemen te ondersteunen. U kunt dat ook ervaren in de meer dan 200 open rooster trainingen die op deze website te vinden zijn en in de maatwerkdiensten die ons Kenniscentrum levert, waarvan we de belangrijkste hieronder voor u in het kort uiteen zetten. Skills Assessment: niveau bepalen en carriëre plannen Skills Assessment is een krachtig instrument voor leidinggevenden om het kennisniveau en de mogelijkheden van een medewerker te laten bepalen, of voor een IT-er om zijn eigen niveau te laten bepalen en eventueel van daaruit een carriëre te plannen. Een Skills Assessment legt de huidige kennis bloot en stippelt vervolgens de gewenste leerroute uit. Zo kunt u zien of een bepaalde functie voor u of uw medewerker haalbaar is en wat eventueel nodig is om dit niveau te bereiken. lees meer... Maatwerk De ruim 200 trainingen uit ons open rooster vormen de basis voor een veelvoud aan maatwerkopleidingen, waarbij we zowel de vorm als de inhoud van een training of opleidingstraject op uw wensen kunnen afstemmen. lees meer... Openleercentrum In het Openleercentrum kunt u onder begeleiding van een van onze trainers oefenen met bepaalde leerstof. Deze bieden we in de vorm van hands-on labs en/of cases aan, maar als u zelf cases wilt aandragen, kan dat natuurlijk ook. Het voordeel voor u is dat in het Openleercentrum uw trainers dieper in kunnen gaan op specifieke vragen die u rondom de stof heeft en dat u met praktijkvoorbeelden of opdrachten gericht kunt oefenen. lees meer... Certificering Een tastbaar bewijs van uw IT-kennis kan veel waard zijn. Als afsluiting van uw opleidingstraject kunt u daarvoor uw kennis laten toetsen met een internationaal erkend examen. Met een combinatie van certificaten kunt u bovendien een certificeringstatus halen. Bij Microsoft spreekt men bijvoorbeeld van Microsoft Certified Professional Developer (MCPD): Enterprise Application Developer als iemand geslaagd is voor vijf specifieke Microsoft examens. Welke certificering u ook heeft behaald, het helpt u bij uw carriëre en bewijst dat u in staat bent kennis van een bepaald onderdeel of een bepaalde techniek op de correcte manier toe te passen. Als Pearson VUE-testcenter neemt Info Support onder meer examens af voor Microsoft en Java. lees meer... Nieuwsgroepen en blogs Als (oud)cursist van het Kenniscentrum kunt u via onze nieuwsgroepen contact houden met uw trainers en medecursisten. U kunt uw ervaringen uitwisselen en vragen stellen en op deze manier op de hoogte blijven van de laatste IT-ontwikkelingen. Daarnaast beschikken we over een zeer actieve blog community waarin we u dagelijks op de hoogte brengen van nieuwtjes, tips en trucs op IT-gebied. lees meer... Reviews Ons Kenniscentrum voert reviews uit op het (juist) gebruik van software en de (juiste) toepassing van technologie en architectuurkeuzes. De bevindingen van deze reviews leggen we vast in een document met opmerkingen en aanbevelingen. Reviews van standaards en richtlijnen, of van bijvoorbeeld de broncode van een product, kunnen we overigens ook op locatie uitvoeren. Hierdoor bent u zeker van een blijvend hoge kwaliteit van de opgeleverde producten. Lezingen en seminars Seminarruimte
Zoals gezegd is kennis delen een van onze pijlers. Daar kunt u ook uw voordeel mee doen. Iedere woensdagavond verzorgt het Kenniscentrum namelijk de zogenaamde Info Support Kennis Avond (ISKA). Daarin houden specialisten lezingen voor onze medewerkers over IT-producten en -technologieën.
Daarnaast verzorgt het Kenniscentrum jaarlijks het Info Support Kennis Seminar (ISKS). Dit is een meerdaags seminar waarbij we alle medewerkers van Info Support op de hoogte brengen van een specifiek onderwerp. De volgende onderwerpen hebben in de afgelopen jaren centraal gestaan: Data Warehousing, Developing Secure Applications, Portals and Integration en Service Oriented Architecture. Deze seminars zijn ook beschikbaar voor u. Op verzoek verzorgen we lezingen over een of meer onderwerpen van de ISKA/ISKS. De inhoud stemmen we in onderling overleg af, waarbij we natuurlijk rekening houden met uw specifieke eisen en wensen.
Ten slotte kunnen we voor de meeste van onze trainingen een zogenoemde overview lezing van een dag organiseren. Hierin geven we dan een overzicht van de werking van een bepaald product of een specifieke technologie, zonder in te gaan op alle technische details.
Kijk voor een overzicht van onze actuele seminars in de seminarkalender.
Research & Development Als onderdeel van het Kenniscentrum verricht onze afdeling R&D continu onderzoek. Doorgaans initiëren onze trainers of consultants deze opdrachten, maar dat kunt u ook doen. U kunt een overzicht en de resultaten van deze R&D-opdrachten opvragen bij ons Kenniscentrum. Meer informatie Wilt u meer informatie over onze trainingen of over de andere diensten van ons Kenniscentrum? Neem dan contact op met Esther van Hoorn, Accountmanager Education.

5,3
Gemiddeld cijfer voor Info Support
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstar_halfstar_border
Jeroen Peereboom
Applicatie Consultant
7
Docker Essentials

"De uitleg van de docent was duidelijk. Het cursusmateriaal bestaat uit een pdf document, meegeleverd op een usb stick om mee te nemen. Het zou fijn zijn als daar ook opgaven en uitwerkingen bij zijn en ook eventueel extra materiaal. " - 17-05-2019 05:32

"De uitleg van de docent was duidelijk. Het cursusmateriaal bestaat uit een pdf document, meegeleverd op een usb stick om mee te nemen. Het z… alles lezen - 17-05-2019 05:32

star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Natalie van 't Boveneind - Zomerdijk
devops engineer; scrummaster
1
Implementing a SQL Data Warehouse

"Helaas was deze training niet wat ik had verwacht. driekwart van de cursus was een soort van SSIS cursus waarvan ik de kennis reeds bezit. de toegevoegde waarde was voor mij minimaal helaas" - 04-03-2019 12:15

"Helaas was deze training niet wat ik had verwacht. driekwart van de cursus was een soort van SSIS cursus waarvan ik de kennis reeds bezit. d… alles lezen - 04-03-2019 12:15

starstarstarstarstar_border
J Tempelaars
BDM
8
Introductie in de BlockChain technologie

"Zeer informatief en nuttig. Behalve de softwarekant is er ook veel over praktische toepasbaarheid ter sprake gekomen. De voor en nadelen van de verschillende blockchain "systemen" zijn duidelijk naar voren gekomen. Zowel voor een behoorlijke leek (zoals ikzelf) als voor de doorgewinterde IT-er of applicatiebeheerder is de training zeker aan te raden." - 31-05-2018 17:40

"Zeer informatief en nuttig. Behalve de softwarekant is er ook veel over praktische toepasbaarheid ter sprake gekomen. De voor en nadelen van… alles lezen - 31-05-2018 17:40

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Producten (305)

Extra kenmerken