Design thinking
Beschrijving
Design thinking is een klantgerichte benadering om te bepalen hoe het beste aan de behoeften van de klant kan worden voldaan.
Design thinking is een klantgerichte benadering om te bepalen hoe het beste aan de behoeften van de klant kan worden voldaan. Het is een manier van innoveren waarbij de mens centraal staat. Het helpt je tot relevante, originele en creatieve oplossingen te komen. Het "Design thinking"-principe bevat een aantal ingrediënten: kennis van menselijk gedrag, experimenteren, prototyperen en leren van fouten. Je leert met een ander perspectief te kijken, samen te werken en uit de context te stappen met altijd de klant in het oog. Design thinking gaat er vanuit dat je een versc…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Design thinking is een klantgerichte benadering om te bepalen hoe het beste aan de behoeften van de klant kan worden voldaan.
Design thinking is een klantgerichte benadering om te bepalen
hoe het beste aan de behoeften van de klant kan worden voldaan. Het
is een manier van innoveren waarbij de mens centraal staat. Het
helpt je tot relevante, originele en creatieve oplossingen te
komen. Het "Design thinking"-principe bevat een aantal
ingrediënten: kennis van menselijk gedrag, experimenteren,
prototyperen en leren van fouten. Je leert met een ander
perspectief te kijken, samen te werken en uit de context te stappen
met altijd de klant in het oog. Design thinking gaat er vanuit dat
je een verschil kan maken en een positieve impact kan hebben op
organisaties, producten of diensten. Of het nu gaat om het
ontwikkelen van een betere customer journey of het aanspreken van
een nieuwe doelgroep voor jouw product of dienst.
In deze training leer je onder andere:
- Een customer journey map maken, een klantgerichte
probleemoplossingstool waarmee je kunt brainstormen over effectieve
oplossingen voor belangrijke pijnpunten van klanten.
- Hoe je specifieke acties kunt herkennen en prioriteren om jouw
klantgerichtheid te verbeteren en tegelijkertijd veelvoorkomende
fouten te vermijden.
- Design thinking-strategieën, ...
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.