Klantcontact

Type product
Niveau

Klantcontact

Hobp Holding BV
Logo van Hobp Holding BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Hobp Holding BV heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 100 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Klantcontact
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Marlissa van Houten
8
Klantcontact

"Doordat ik nu thuiszit vanwege corono heb ik meer tijd om aan mijn eigen ontwikkeling te werken. Deze training is uitermate geschikt om online te volgen. Na de training heb ik gelijk mijn certificaat ontvangen en heb ik andere training moeiteloos kunnen volgen. Erg leuk concept en aan te raden!" - 13-10-2020 14:00

"Doordat ik nu thuiszit vanwege corono heb ik meer tijd om aan mijn eigen ontwikkeling te werken. Deze training is uitermate geschikt om onli… alles lezen - 13-10-2020 14:00

Beschrijving

Volg de online cursus Klantcontact gemakkelijk via Hobp! Je ontvangt hiernaast ook direct 1 jaar lang toegang tot alle andere 600+ leeritems van Hobp die gericht zijn op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Iedereen verdient het namelijk om zich, elke dag, gezond en gelukkig te voelen op het werk én daarbuiten. Onze leeritems dragen hieraan bij. Hobp is hét duurzaamheidsplatform dat medewerkers helpt om gezond, gelukkig en bekwaam aan het werk te blijven. Het platform biedt ruim 600+ online cursussen, luisterboeken en e-boeken gericht op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Hiermee stimuleert Hobp welzijn en duurzame inzetbaarheid voor jou en je organisatie, in samenwerking m…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Zorg en Welzijn, Gezondheid, Welzijn, Gezondheidszorg en Ouderenzorg.

Volg de online cursus Klantcontact gemakkelijk via Hobp! Je ontvangt hiernaast ook direct 1 jaar lang toegang tot alle andere 600+ leeritems van Hobp die gericht zijn op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Iedereen verdient het namelijk om zich, elke dag, gezond en gelukkig te voelen op het werk én daarbuiten. Onze leeritems dragen hieraan bij. Hobp is hét duurzaamheidsplatform dat medewerkers helpt om gezond, gelukkig en bekwaam aan het werk te blijven. Het platform biedt ruim 600+ online cursussen, luisterboeken en e-boeken gericht op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Hiermee stimuleert Hobp welzijn en duurzame inzetbaarheid voor jou en je organisatie, in samenwerking met partner TNO. Heeft jouw organisatie een bestaand LMS/LXP en wil je ons aanbod koppelen of wens je een eigen leeromgeving in jouw huisstijl? Vraag dan naar onze mogelijkheden.

Communicatie, daar draait het om in de ontmoeting tussen jou als verkoopmedewerker en de klant. In deze online cursus word je volledig bijgepraat over de voornaamste wetenswaardigheden van de communicatie in een winkelsituatie. De bedoeling is dat die communicatie zich op een krachtige manier ontwikkelt. Deze online training helpt je om de onmisbare vaardigheden daarvoor toe te passen in jouw winkelpraktijk. 

Doel van de cursus

In de online cursus 'Krachtig contact met je klant' leer je meer over de communicatiekant van het verkoopproces. Dit helpt je om de communicatie met je klanten krachtig te ontwikkelen.

Wat kan of ken je na de cursus

  • Effectief communiceren met je klanten
  • Beter luisteren naar je klanten
  • Vraagtechnieken toepassen in ontmoeting met klanten
  • Het belang van non-verbale communicatie kennen

Duur en studiebelasting

De e-learning 'Krachtig contact met je klant' duurt ongeveer 1 uur. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. De totale studiebelasting bedraagt 2 uur.

Doelgroep en vooropleiding

Deze e-learning is geschikt voor verkoopmedewerkers. Advies vooropleiding: MBO2

Vaardigheden

Als je deze online training wilt inzetten voor de opleiding die je volgt, werk je aan de volgende vaardigheden en beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Overtuigen en beïnvloeden, Op de behoeften en verwachtingen van de 'klant' richten, Ondernemend en commercieel handelen.

Lesmaterialen

De cursus 'Krachtig contact met je klant' bestaat uit: VideoCollege, E-Book, Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP), Communicatieopdracht, Slim formuleren-kaart, Leerjournaal, Samenvatting, Aanbevolen aanpak.

Opbouw van de cursus

Deze cursus is opgebouwd uit diverse e-learning leerobjecten en bevat tevens aanvullend oefenmateriaal. Aan het einde van de cursus is er een eindtoets. 

Aantal modules

Deze cursus bestaat uit 1 module. 

Toetsing

De online cursus 'Krachtig contact met je klant' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard op LinkedIn of op een ander loopbaanportal zoals At Monday plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!

Hobp is hét duurzaamheidsplatform dat medewerkers helpt om gezond, gelukkig en bekwaam aan het werk te blijven.

Het platform biedt ruim 600+ online cursussen, luisterboeken en e-boeken gericht op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Hiermee stimuleert Hobp welzijn en duurzame inzetbaarheid voor jou en je organisatie, in samenwerking met partner TNO. Hobp® is lid van de NRTO en CRKBO en partner van TNO en NPDI. 
__________________________________________________

Is duurzame inzetbaarheid en/of welzijn van medewerkers een speerpunt in jullie organisatie? Vraag dan vrijblijvend naar onze mogelijkheden!

Wij bieden o.a. een door TNO gecertificeerde Duurzame inzetbaarheidsscan dat het welzijn van jou en je medewerkers in kaart brengt. Hiermee kunnen medewerkers via het platform (online) tools geadviseerd krijgen op basis van de uitkomsten van hun test. Daarnaast kunnen we de productiviteitsverbetering en financiële impact van duurzame inzetbaarheid in je organisatie meten met de exclusieve rekentool van NPDI en TNO.

Ook als jouw organisatie al een bestaand LMS/LXP heeft dan kunnen we ons aanbod koppelen. 

8
Gemiddeld cijfer voor Klantcontact
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_border
Marlissa van Houten
8
Klantcontact

"Doordat ik nu thuiszit vanwege corono heb ik meer tijd om aan mijn eigen ontwikkeling te werken. Deze training is uitermate geschikt om online te volgen. Na de training heb ik gelijk mijn certificaat ontvangen en heb ik andere training moeiteloos kunnen volgen. Erg leuk concept en aan te raden!" - 13-10-2020 14:00

"Doordat ik nu thuiszit vanwege corono heb ik meer tijd om aan mijn eigen ontwikkeling te werken. Deze training is uitermate geschikt om onli… alles lezen - 13-10-2020 14:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.