Retail safari
Beschrijving
We laten jullie inspireren en leren van andere retailers. Jullie team ervaart live de best-practices uit verschillende branches door een goed georganiseerde retail safari in een grote stad. Deze retail safari biedt inzicht in de diverse trends en de wijze waarop daarmee door de verschillende aanbieders wordt omgegaan. We bekijken en bespreken aan de hand van een concreet marketing- of verkoopvraagstuk diverse branches. Centraal staat de aanpak van vooroplopende winkels en (lokale) ketens, zoals flagshipstores, maar ook trendy winkels en specialiteitenzaken die inspelen op de behoeften van stadsbewoners. We bezoeken diverse winkels en concepten en aan het einde bespreken we de opgedane inzich…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
We laten jullie inspireren en leren van andere retailers. Jullie team ervaart live de best-practices uit verschillende branches door een goed georganiseerde retail safari in een grote stad. Deze retail safari biedt inzicht in de diverse trends en de wijze waarop daarmee door de verschillende aanbieders wordt omgegaan. We bekijken en bespreken aan de hand van een concreet marketing- of verkoopvraagstuk diverse branches. Centraal staat de aanpak van vooroplopende winkels en (lokale) ketens, zoals flagshipstores, maar ook trendy winkels en specialiteitenzaken die inspelen op de behoeften van stadsbewoners. We bezoeken diverse winkels en concepten en aan het einde bespreken we de opgedane inzichten en de ideeën die jullie hieruit meenemen voor jullie eigen uitdagingen.
Over ons:
Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen! We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele dienstverlening. We gaan terug naar de basis en maken klanten krijgen en klanten houden weer kinderlijk eenvoudig!
Trainen is ons vak en dat snappen we, daarin maken wij het verschil!
Het draait om resultaat in:
- het verbeteren van vaardigheden
- zelfvertrouwen vergroten
- alert en scherp houden
- inspelen op & omgaan met verandering
- managen van verwachtingen
- afspreken regels en procedures
- formuleren doelstellingen
- maken (actie)plannen
- aanzetten creativiteit
Onze trainingen:
- zijn bijzonder praktijkgericht en to-the-point
- geven deelnemers energie, enthousiasme en nieuwe inzichten
- spelen in op de actuele situatie binnen jullie organisatie
- zijn een platform waar deelnemers zowel kennis en ervaringen halen als brengen
- bieden verdieping op bestaande vaardigheden en kennis
- laten medewerkers ervaren dat ‘het werkt!’
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.