Training notuleren

Tijdsduur
Logo van Extra Trainers
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Extra Trainers heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 34 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Training notuleren
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
Bea Mantel
starstarstarstarstar
Bea Mantel
Office Manager
10
Training notuleren

"Ik heb een 1 op 1 training notuleren gevolgd. Door de goede voorbereiding van de trainster was duidelijk welke persoonlijke vaardigheden in aanmerking kwamen om te verbeteren. Tijdens deze training is aan de knelpunten continu persoonlijk aandacht aan besteed. Door flink veel daar aan gerelateerde oefeningen tijdens deze training te doen, is deze training voor mij succesvol verlopen." - 26-08-2012 20:42

"Ik heb een 1 op 1 training notuleren gevolgd. Door de goede voorbereiding van de trainster was duidelijk welke persoonlijke vaardigheden in … alles lezen - 26-08-2012 20:42

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Voor wie

Notuleer je regelmatig vergaderingen en vraag je jezelf af hoe je gemakkelijk hoofd- en bijzaken van elkaar onderscheidt? Of misschien twijfel je over wat je wel of niet opschrijft? Of wil je graag weten hoe je aantekeningen effectief verwerkt in een heldere en krachtige formulering voor de notulen? Hoe dan ook, je wilt graag op vakkundige wijze notuleren!


In deze training besteden we aandacht aan het belang van goede notulen.
En wat houdt dat eigenlijk in ‘goede notulen’? Daarnaast krijg je heldere theorie afgewisseld met oefeningen, technieken, handvatten en veel bruikbare tips aangereikt. Na het volgen van deze training ga je met een stevig fundament de volgende vergadering in!

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Notuleren, Bedrijfsadministratie, Archiveren en Voorzitter en secretaris (OR).

Voor wie

Notuleer je regelmatig vergaderingen en vraag je jezelf af hoe je gemakkelijk hoofd- en bijzaken van elkaar onderscheidt? Of misschien twijfel je over wat je wel of niet opschrijft? Of wil je graag weten hoe je aantekeningen effectief verwerkt in een heldere en krachtige formulering voor de notulen? Hoe dan ook, je wilt graag op vakkundige wijze notuleren!


In deze training besteden we aandacht aan het belang van goede notulen.
En wat houdt dat eigenlijk in ‘goede notulen’? Daarnaast krijg je heldere theorie afgewisseld met oefeningen, technieken, handvatten en veel bruikbare tips aangereikt. Na het volgen van deze training ga je met een stevig fundament de volgende vergadering in!

Onderwerpen

  • wat zijn goede notulen?
  • een goede voorbereiding
  • notuleerfasen
  • verslagvormen
  • luistervaardigheid
  • hoofd- en bijzaken onderscheiden
  • gestructureerd aantekeningen maken
  • aantekeningen uitwerken tot verslag
  • lezersgericht, helder en actief formuleren
  • opbouw van notulen
  • opstellen van een agenda
  • rol- en taakverdeling notulist en voorzitter
  • vergadertaal.

Duur

De training Notuleren in ons open rooster duurt twee dagen. Je kunt de training ook individueel of incompany volgen. Onderwerpen en duur stemmen we dan samen af. Neem gerust contact met ons op.

 

Onze aanpak is effectief omdat de voorbeelden, onderwerpen en oefeningen in de training en de benadering van de trainer aansluiten bij jullie dagelijks werk

Wij geloven dat mensen hun gedrag of communicatie aanpassen wanneer zij daarvan het nut zien. In onze trainingen ervaren deelnemers op een praktische manier hoe iets óók kan of anders kan. Zij worden bewust van hun manier van denken en doen en we bieden hen keuzes. Als zij merken wat het oplevert, gaan ze het daarna doen. Wel zo effectief.

In onze trainingen ondersteunt theorie op een frisse en heldere manier afwisselende en herkenbare oefeningen. En zorgen duidelijke handvatten, feedback, adviezen en tips ervoor dat deelnemers nieuwe vaardigheden en inzichten direct in de praktijk toepassen.

  • Onze trainingen zijn maatwerk. We werken met cases uit jullie eigen praktijk.
  • Deelnemers krijgen een training in open sfeer waar ervaren, doen en plezier centraal staan.
  • Onze trainingen bestaan voor 75% uit praktijk en 25% theorie.
  • We gebruiken veel verschillende werkvormen: rollenspellen, spelvormen, instructie en praktijkopdrachten.
  • Onze trainingen stemmen we af op het niveau en de leerstijlen van deelnemers.

Wij trainen in groepen van maximaal acht personen. Dit biedt de deelnemers veel individuele aandacht, waardoor persoonlijke aandachtspunten duidelijk naar voren komen en opgelost worden.

Onze trainers zijn ervaren op het gebied van communicatie & gedrag en trainen veel bij toonaangevende bedrijven en organisaties. Evaluaties zijn uitstekend. 

Wij helpen mensen en organisaties sneller, beter en leuker te werken. Al sinds 1998. We zijn professionals in training en coaching van mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, commerciële vaardigheden en persoonlijke ontwikkeling.

Schakel ons in voor effectiever en klantgerichter klantcontact. Of bijvoorbeeld betere aansturing of samenwerking binnen teams. We leveren uitstekende kwaliteit. Onze klanten evalueren onze trainers en trainingen erg positief.

Wij zijn echte samenwerkers en gericht op lange termijn relatie. Door flexibel en scherp te zijn en met goede ideeën te komen. Of soms mee te investeren in verbetering voor onze klanten. Dit geldt voor trainers, acteurs én onze mensen op kantoor. Volgens onze klanten en partners is onze praktische manier van samenwerken waardevol.

Onze klanten zijn onder andere: Drukwerkdeal, Luxottica Nederland, Brilservice, Albert Heijn, KLM Catering Services, Fleurop Interflora, Interparking, Randstad, NIBC Direct, Pantar, Stichting De Schoor Welzijnswerk Almere, CNV, Maastricht University, KRVE, Dierenapotheker, CCV, Mooiland, De Bouwvereniging, Hallmark, Catawiki, Woonzorg Nederland, Rabobank, BSGW, Rechtbank Limburg, V-Consyst, Energiewacht, De Meerlanden, Bugaboo, Rederij Doeksen, Klingel, Vivium, Feyenoord, Travelbags, Riviera Maison, Shoeby, Meuubelboulevard Eijerkamp, Axians en Almeerse Scholengroep.

Specialismen: training, coaching, tekstschrijven, e-commerce, klantcontact, chat, klantgerichtheid, webteksten, FAQ's, online communicatie, klantloyaliteit, klantenservice, verkoop, advies, mindmappen, onderhandelen, presentatietechnieken, verkoopvaardigheden, offerte schrijven, communicatieve vaardigheden, schriftelijke vaardigheden, sollicitatiegesprekken voeren, klantgericht telefoneren, assertiviteit, schrijven voor kennisbanken en intranet, omgaan met agressie, leidinggeven, snellezen, timemanagement, efficiënt werken, notuleren, gesprekstechnieken, webcare, performance support.

10
Gemiddeld cijfer voor Training notuleren
Gebaseerd op 1 ervaring
Bea Mantel
starstarstarstarstar
Bea Mantel
Office Manager
10
Training notuleren

"Ik heb een 1 op 1 training notuleren gevolgd. Door de goede voorbereiding van de trainster was duidelijk welke persoonlijke vaardigheden in aanmerking kwamen om te verbeteren. Tijdens deze training is aan de knelpunten continu persoonlijk aandacht aan besteed. Door flink veel daar aan gerelateerde oefeningen tijdens deze training te doen, is deze training voor mij succesvol verlopen." - 26-08-2012 20:42

"Ik heb een 1 op 1 training notuleren gevolgd. Door de goede voorbereiding van de trainster was duidelijk welke persoonlijke vaardigheden in … alles lezen - 26-08-2012 20:42

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.