Deep dive Google Tag Manager
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Hoe meet je gebruikersinteracties en installeer je third-party pixels met aandacht voor privacy en wetgeving? Onze Google Tag Manager deep dive biedt praktische vaardigheden om je digitale strategie te optimaliseren. Ontdek de details over doelgroep, omschrijving en resultaten op de website!
- Optimaliseer je digitale strategie met praktische GTM-vaardigheden.
- Krijg diepgaand inzicht in gebruikersgedrag via aangepaste GA4-events.
- Toekomstbestendige tracking: ethiek, wetgeving en geavanceerde implementaties.
Voor wie?
Deze training is geschikt voor marketeers, e-commerce specialisten, webanalisten en professionals op het gebied van conversieoptimalisatie (CRO) of gebruikerservaring (UX…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe meet je gebruikersinteracties en installeer je third-party pixels met aandacht voor privacy en wetgeving? Onze Google Tag Manager deep dive biedt praktische vaardigheden om je digitale strategie te optimaliseren. Ontdek de details over doelgroep, omschrijving en resultaten op de website!
- Optimaliseer je digitale strategie met praktische GTM-vaardigheden.
- Krijg diepgaand inzicht in gebruikersgedrag via aangepaste GA4-events.
- Toekomstbestendige tracking: ethiek, wetgeving en geavanceerde implementaties.
Voor wie?
Deze training is geschikt voor marketeers, e-commerce specialisten, webanalisten en professionals op het gebied van conversieoptimalisatie (CRO) of gebruikerservaring (UX). Hoewel de focus van de training ligt op e-commerce events, zijn de opgedane kennis en vaardigheden uitstekend toepasbaar op alle soorten websites en apps.
Omschrijving
Deze Google Tag Manager masterclass biedt een gedetailleerde verkenning van de basiscomponenten, waaronder variabelen, triggers en events. Je leert hoe je deze op een optimale manier inzet voor een krachtige trackingimplementatie. De focus ligt voornamelijk op Third-Party Pixels en Google Analytics 4 events. Na een grondige test- en optimalisatie ronde ontdek je hoe je deze op maat gemaakte events naadloos integreert in Google Analytics 4. Waardoor je een dieper inzicht verkrijgt in gebruikersgedrag en website prestaties.
De masterclass is opgedeeld in twee delen. Na het leggen van de basis op dag 1, richten we ons in het tweede deel op trends, wetgeving en gaan we aan de slag met een van je use-cases als uitdagende opdracht.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.