Google Analytics 4 basis (virtueel)

Tijdsduur
Trainer
Sjoerd van den Broek
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Google Analytics 4 basis (virtueel)

Edumia B.V.
Logo van Edumia B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Edumia B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 731 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Marketing.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Marketing.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Marketing.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Marketing en #3 in Internet & Media.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeVirtueel
9 jan. 2025
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 9 januari 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Analytics 4 basis
placeVirtueel
11 feb. 2025
Toon rooster
event 11 februari 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Analytics 4 basis
placeVirtueel
12 mrt. 2025
Toon rooster
event 12 maart 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Analytics 4 basis
placeVirtueel
11 apr. 2025
Toon rooster
event 11 april 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Analytics 4 basis
placeVirtueel
6 mei. 2025
Toon rooster
event 6 mei 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Analytics 4 basis
placeVirtueel
4 jun. 2025
Toon rooster
event 4 juni 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Analytics 4 basis
placeVirtueel
10 jul. 2025
Toon rooster
event 10 juli 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Analytics 4 basis
placeVirtueel
19 aug. 2025
Toon rooster
event 19 augustus 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Analytics 4 basis
placeVirtueel
22 sep. 2025
Toon rooster
event 22 september 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Analytics 4 basis
placeVirtueel
21 okt. 2025
Toon rooster
event 21 oktober 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Analytics 4 basis
placeVirtueel
19 nov. 2025
Toon rooster
event 19 november 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Analytics 4 basis

Beschrijving

Waarom een training bij Edumia?

★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 725 ervaringen)
★ 7 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies

In de Google Analytics 4 basis training verkrijg je praktisch inzicht in de meest belangrijke rapporten.Google Analytics 4, dé tool om inzicht te krijgen over de bezoekers van je website. Door de statistische gegevens op een effectieve wijze te analyseren kun je hierop inspelen om zo je online marketingdoelen te verhogen. Maar hoe zet je deze tool effectief in? In de Google Analytics 4 basis training leer je hoe je rapporten analyseert en de belangrijkste instellingen configureert. Concreet wordt aangedragen hoe en welke statistieken je dient te analyseren, zodat je opgedane inzichten direct toe kunt passen in het verhogen van de conversie van je website.
  • Je verkrijgt basis kennis over Goog…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Google Analytics, Online marketing, Conversie optimalisatie, SEO en Google Ads.

Waarom een training bij Edumia?

★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 725 ervaringen)
★ 7 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies

In de Google Analytics 4 basis training verkrijg je praktisch inzicht in de meest belangrijke rapporten.Google Analytics 4, dé tool om inzicht te krijgen over de bezoekers van je website. Door de statistische gegevens op een effectieve wijze te analyseren kun je hierop inspelen om zo je online marketingdoelen te verhogen. Maar hoe zet je deze tool effectief in? In de Google Analytics 4 basis training leer je hoe je rapporten analyseert en de belangrijkste instellingen configureert. Concreet wordt aangedragen hoe en welke statistieken je dient te analyseren, zodat je opgedane inzichten direct toe kunt passen in het verhogen van de conversie van je website.
  • Je verkrijgt basis kennis over Google Analytics 4, zodat je zelf accounts kunt opzetten en inrichten.
  • Je verkrijgt inzicht in het interpreteren van statistieken en leert ze omzetten in concrete actiepunten.
  • Je weet hoe Google Analytics 4 functioneert en kunt het volgens de geldende privacyrichtlijnen installeren.
  • Op basis van grondige statistische analyses leer je kansen ontdekken, zodat je het rendement van een website kunt verhogen.
  • De training wordt gebaseerd op het eigen Google Analytics 4 account (en aanvullend je vragen), zodat je direct tijdens en na de training met concrete verbeterpunten aan de slag kunt.
  • Bij afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.
Wil je zelf aan de knoppen leren draaien of juist meer inzicht verkrijgen in de werkzaamheden van je online marketeer? Dan is deze training geschikt voor jou. Edumia is door de kleine groepen met veel persoonlijke aandacht gespecialiseerd in het opleiden van diegenen die vanuit de theorie direct praktijkgericht aan de slag willen. Wij ontvangen cursisten die werkzaam zijn binnen multinationals/het MKB of als (zelfstandig) ondernemer. Ook ontvangen we cursisten die in-between-jobs zijn. Cursisten zijn werkzaam in een divers werkveld, van B2B tot B2C, van profit tot non-profit.

Voorkennis

Voorkennis van Google Analytics 4 is niet noodzakelijk.
  • Introductie Google Analytics 4 en uitleg kernbegrippen.
  • Google Analytics UA-versie vs. nieuwe GA4-versie.
  • Werking van Google Analytics 4 dataverzamelingen.
  • Privacyrichtlijnen in Google Analytics 4 (AVG).
  • Account structureren.
  • Interface en data interpretatie.
  • Vergelijkingen instellen en gebruiken.
  • Rapporten personaliseren.
  • Basis inrichting van Google Analytics 4 (o.a.):
    • IP-adressen uitsluiten.
    • Google-signalen activeren.
    • Belangrijke gebeurtenissen meetbaar maken.
  • Introductie Google Analytics 4 en uitleg kernbegrippen.
  • Google Analytics UA-versie vs. nieuwe GA4-versie.
  • Werking van Google Analytics 4 dataverzamelingen.
  • Privacyrichtlijnen in Google Analytics 4 (AVG).
  • Account structureren.
  • Interface en data interpretatie.
  • Vergelijkingen instellen en gebruiken.
  • Rapporten personaliseren.
  • Basis inrichting van Google Analytics 4 (o.a.):
    • IP-adressen uitsluiten.
    • Google-signalen activeren.
    • Belangrijke gebeurtenissen meetbaar maken.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Sjoerd van den Broek
Sjoerd van den Broek
Google Analytics, conversie optimalisatie en UX
10

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Edumia B.V., om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.