Gids: Calling in & calling out

Aantal pagina's:
Formaat:

Gids: Calling in & calling out

Drakenfruit
Logo van Drakenfruit

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

In deze gids geven we je handvatten waarmee je kunt werken aan een betere organisatie of gemeenschap. Voor elke organisatie is het namelijk belangrijk om een omgeving te creëren waarin mensen elkaar kunnen aanspreken.

De gids geeft je in hoofdstuk 1 meer informatie over waarom het belangrijk is om problematische uitspraken en gedrag aan te kaarten. In hoofdstuk 2 gaan we in op het verschil tussen calling in en calling out. Hoofdstuk 3 geeft je handvatten voor het kiezen van de juiste methode in een specifieke situatie. In hoofdstuk 4 leer je over strategieën die je kunt inzetten. Tot slot krijg je in hoofdstuk 5 tips over hoe je kunt reageren op het moment dat jij de ontvanger van de call i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Cisco WebEx, Cisco, Reputatiemanagement, Webcare en PR (Public Relations) & Voorlichting.

In deze gids geven we je handvatten waarmee je kunt werken aan een betere organisatie of gemeenschap. Voor elke organisatie is het namelijk belangrijk om een omgeving te creëren waarin mensen elkaar kunnen aanspreken.

De gids geeft je in hoofdstuk 1 meer informatie over waarom het belangrijk is om problematische uitspraken en gedrag aan te kaarten. In hoofdstuk 2 gaan we in op het verschil tussen calling in en calling out. Hoofdstuk 3 geeft je handvatten voor het kiezen van de juiste methode in een specifieke situatie. In hoofdstuk 4 leer je over strategieën die je kunt inzetten. Tot slot krijg je in hoofdstuk 5 tips over hoe je kunt reageren op het moment dat jij de ontvanger van de call in of call out bent.

* Calling in en calling out zijn geen synoniemen voor cancel culture. Calling in en calling out zijn onlosmakelijk verbonden met feedbackcultuur, accountability en een lerende organisatie of gemeenschap. In die context moeten deze methodieken ook gebruikt en geplaatst worden.

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.