ISO/IEC 20000 Associate in IT Service Management

Niveau
Tijdsduur
Logo van D-ICT Solutions
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 D-ICT Solutions heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 254 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

D-ICT Solutions biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Utrecht

Beschrijving

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

De 5 daagse training ITSM Associate is bedoeld voor personeel dat praktisch betrokken is bij: implementatie, verbetering of kwaliteitswaarborging van dienstverleningsprocessen; implementatie of verbetering van het managementsysteem; coördinatie van dienstverleningssectoren; en/of rapportage over de performance en effectiviteit van service management.

Context
Het examen ITSM Associate maakt deel uit van het kwalificatieprogramma.

Ingangseis

Het certificaat ITSM Foundation gebaseerd op ISO/IEC 20000 of gelijkwaardig en de IT Service Management Associate trainingscursus bij een EXIN accredited training provider (ATP), plus drie (3) met succes afgesloten praktische opdrachten als onderdeel van de …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

De 5 daagse training ITSM Associate is bedoeld voor personeel dat praktisch betrokken is bij: implementatie, verbetering of kwaliteitswaarborging van dienstverleningsprocessen; implementatie of verbetering van het managementsysteem; coördinatie van dienstverleningssectoren; en/of rapportage over de performance en effectiviteit van service management.

Context
Het examen ITSM Associate maakt deel uit van het kwalificatieprogramma.

Ingangseis

Het certificaat ITSM Foundation gebaseerd op ISO/IEC 20000 of gelijkwaardig en de IT Service Management Associate trainingscursus bij een EXIN accredited training provider (ATP), plus drie (3) met succes afgesloten praktische opdrachten als onderdeel van de cursus.


Examenonderwerpen
Kandidaten worden getest op de volgende onderwerpen: Plannen van de dienstverlening Management van de dienstverlening Meten, monitoren en rapporteren, verbetering van de dienstverlening.

Examendetails
Examendetails Aantal vragen: 60
Cesuur: 65% (39 uit 60)
Open boek/notities: nee
Elektronische apparatuur toegestaan: nee

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.