Module WFM | Workforce management cyclus

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 15 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
6 sep. 2021 tot 4 okt. 2021
Toon rooster
event 20 september 2021, 09:30-17:00, Online
event 4 november 2021, 09:30-17:00, Online
event 6 september 2022, 09:30-17:00, Online

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Kwaliteit voor de organisatie, plezier én rendement en een breed draagvlak op strategisch, tactisch en operationeel niveau door de succesvolle aanpak van de schijf van 6.

Zes colleges verdeeld over drie dagen.
De kracht van de schijf van zes is dat planning als integraal onderdeel van de bedrijfsvoering wordt gezien. De belangen van de klant, de medewerker en de organisatie zijn in evenwicht waarbij het resultaat tegelijkertijd aan alle regelgeving voldoet. Daardoor realiseert de organisatie kwaliteit, plezier én rendement en is er breed draagvlak op strategisch, tactisch en operationeel niveau voor deze aanpak. In drie dagen leer je hoe de optimale balans te bereiken voor de klant, de medew…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Kwaliteit voor de organisatie, plezier én rendement en een breed draagvlak op strategisch, tactisch en operationeel niveau door de succesvolle aanpak van de schijf van 6.

Zes colleges verdeeld over drie dagen.
De kracht van de schijf van zes is dat planning als integraal onderdeel van de bedrijfsvoering wordt gezien. De belangen van de klant, de medewerker en de organisatie zijn in evenwicht waarbij het resultaat tegelijkertijd aan alle regelgeving voldoet. Daardoor realiseert de organisatie kwaliteit, plezier én rendement en is er breed draagvlak op strategisch, tactisch en operationeel niveau voor deze aanpak. In drie dagen leer je hoe de optimale balans te bereiken voor de klant, de medewerker én de organisatie.

Zes colleges verdeeld over drie dagen. Kwaliteit voor de organisatie, plezier én rendement en een breed draagvlak op strategisch, tactisch en operationeel niveau door de succesvolle aanpak van de schijf van 6.Capaciteitsmanagement Cyclus (de schijf van zes)

* Forecasting
* Capaciteitsplanning
* Roosteren en Intraday management
* Rapportage en resultaat sturing
* Analyse en advies
* WFM Best practices

WFM functionarissen zoals: forecasters, capaciteitsplanners, roosteraars, trafficers en managers. WFM specialisten zoals analysten en experts. HR sourcing experts en HR planning experts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.