Module WFM | Empowerment
Startdata en plaatsen
placeAmersfoort 15 nov. 2023 tot 13 dec. 2023Toon rooster event 15 november 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 29 november 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 13 december 2023, 09:30-13:00, Amersfoort |
Beschrijving
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
Leer hoe je jouw plannen aan de man kunt brengen binnen je eigen organisatie en krijg meer inzicht in hoe je de belangen van verschillende afdelingen op elkaar kunt laten aansluiten.
Het is belangrijk dat planners, roosteraars en forecasters de juiste kennis hebben en veranderprocessen omtrent WFM kunnen begeleiden in organisaties. Daarnaast is het hebben van kennis omtrent effectief leiderschap, diverse leiderschapsstijlen en van situationeel leiderschap essentieel. Als WFM expert dien je het management te kunnen overtuigen van noodzakelijke stappen. In twee dagen leer je hoe je plannen in de organisatie met overtuiging aan de man kunt brengen en heb je meer inzicht in hoe je de onderlinge …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
Leer hoe je jouw plannen aan de man kunt brengen binnen je eigen organisatie en krijg meer inzicht in hoe je de belangen van verschillende afdelingen op elkaar kunt laten aansluiten.
Het is belangrijk dat planners, roosteraars en forecasters de juiste kennis hebben en veranderprocessen omtrent WFM kunnen begeleiden in organisaties. Daarnaast is het hebben van kennis omtrent effectief leiderschap, diverse leiderschapsstijlen en van situationeel leiderschap essentieel. Als WFM expert dien je het management te kunnen overtuigen van noodzakelijke stappen. In twee dagen leer je hoe je plannen in de organisatie met overtuiging aan de man kunt brengen en heb je meer inzicht in hoe je de onderlinge belangen van de verschillende betrokken afdelingen op elkaar kunt laten aansluiten. Ook weet je veranderingen in processen assertiever te motiveren en begeleiden.
In vier colleges verdeeld over drie dagen leer je hoe je jouw
plannen aan de man kunt brengen binnen je eigen organisatie en heb
je meer inzicht in hoe je de belangen van verschillende afdelingen
op elkaar kunt laten aansluiten.In vier colleges verdeeld over drie
dagen leer je hoe je jouw plannen aan de man kunt brengen binnen je
eigen organisatie en heb je meer inzicht in hoe je de belangen van
verschillende afdelingen op elkaar kunt laten aansluiten.
Empowerment
* Samenwerken met stakeholders
* (Persoonlijk) leiderschap
* Presentatietechnieken
* Verandermanagement
WFM functionarissen zoals: forecasters, capaciteitsplanners, roosteraars, trafficers en managers. WFM specialisten zoals analysten en experts. HR sourcing experts en HR planning experts.WFM functionarissen zoals: forecasters, capaciteitsplanners, roosteraars, trafficers en managers. WFM specialisten zoals analysten en experts. HR sourcing experts en HR planning experts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.