Visuele Contentcreatie In-company

Type product
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Met visuele content maak je impact. Tenminste, als de presentatie een beetje aantrekkelijk is. Gelukkig hoef je daar niet meer altijd een gespecialiseerde designer voor in te schakelen. Er bestaan namelijk steeds meer tools waarmee je makkelijk zelf een mooi ontwerp maakt. In de training Visuele Contentcreatie experimenteer je met verschillende programma’s. En maak je je eigen design, bijvoorbeeld voor een infographic, video of presentatie.

Programma van de training Visuele Contentcreatie

Dag 1: The creative landscape

College 1

  • Trends, tools en ontwikkelingen: wat en waarom verandert het creatieve landschap? Welke ontwikkelingen zijn van invloed? Trends onder verschillende generaties, meth…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Content Marketing, Google Analytics, Gamification, Neuromarketing en Videomarketing.

Met visuele content maak je impact. Tenminste, als de presentatie een beetje aantrekkelijk is. Gelukkig hoef je daar niet meer altijd een gespecialiseerde designer voor in te schakelen. Er bestaan namelijk steeds meer tools waarmee je makkelijk zelf een mooi ontwerp maakt. In de training Visuele Contentcreatie experimenteer je met verschillende programma’s. En maak je je eigen design, bijvoorbeeld voor een infographic, video of presentatie.

Programma van de training Visuele Contentcreatie

Dag 1: The creative landscape

College 1

  • Trends, tools en ontwikkelingen: wat en waarom verandert het creatieve landschap? Welke ontwikkelingen zijn van invloed? Trends onder verschillende generaties, methodes als visual thinking.
  • The NEW Marketeer & Designer: door de technologische ontwikkelingen veranderen functieprofielen. Wat deed een marketeer vroeger, en wat doe 'ie/ze nu? Wat is en wordt de rol van designers? Theorie marketing/design vroeger en nu, visuele content, communicatiemiddelen.

College 2

  • The Landscape/ proeftuin: inspiratiesessie over creatieve tools in de markt. Welke boom uit het spreekwoordelijke bos moeten we hebben? Hoe selecteer je de beste tool voor jouw behoefte?
  • Verschillende tools: Wix, Canva, Prezi, Inplace, Adobe Spark etc. Live demo Infogram/ Fixel
  • Basics of design: als non-designer heb je geen idee waar je op moet letten. De bestand formats ai. eps. ken je nog wel, maar visualiseer je nou wat je in je hoofd hebt?
  • Praktische tips & tricks voor the basics of design.

Dag 2: Playday

College 1

Test test test: Deze dag warmen we op met een leuke opdracht, we gaan een cinemagraph maken (een foto met een bewegend element).

College 2

Aan de slag met jouw marketingcampagne:

  • Thema en doelstelling
  • Boodschap formuleren (1 of meerdere)
  • Tools selecteren en een planning maken
  • Aan de bak!
  • Feedback van trainer en peers
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.