Consultancy Skills - Communication

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Capgemini Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Capgemini Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 2.798 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Consultancy Skills - Communication
Gebaseerd op 47 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Tommy van Eldik
9
Consultancy Skills - Communication

"Het feit dat deze training ondanks de beperkingen van de huidige situatie (Covid-19) soepel en vlot is verlopen. De structuur was duidelijk, de inhoud was goed en de docenten uitstekend. Inhoudelijk gezien heb ik veel geleerd dat ik straks in de praktijk kan toepassen.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 09-06-2020 00:00

"Het feit dat deze training ondanks de beperkingen van de huidige situatie (Covid-19) soepel en vlot is verlopen. De structuur was duidelijk,… alles lezen - 09-06-2020 00:00

Startdata en plaatsen

computer Online: Online Virtual
12 aug. 2020 tot 19 aug. 2020
Toon rooster
event 12 augustus 2020, 09:00-16:30, Consultancy Skills - Communication
event 13 augustus 2020, 09:00-16:30, Consultancy Skills - Communication
event 19 augustus 2020, 09:00-12:30, Consultancy Skills - Communication
place3543 KA Utrecht
14 sep. 2020 tot 22 sep. 2020
Toon rooster
event 14 september 2020, 18:30-21:30, Consultancy Skills - Communication
event 21 september 2020, 14:00-21:30, Consultancy Skills - Communication
event 22 september 2020, 14:00-21:30, Consultancy Skills - Communication
place3543 KA Utrecht
15 okt. 2020 tot 22 okt. 2020
Toon rooster
event 15 oktober 2020, 09:00-16:30, Consultancy Skills - Communication
event 16 oktober 2020, 09:00-16:30, Consultancy Skills - Communication
event 22 oktober 2020, 09:00-12:30, Consultancy Skills - Communication
place3543 KA Utrecht
11 nov. 2020 tot 19 nov. 2020
Toon rooster
event 11 november 2020, 18:30-21:30, Consultancy Skills - Communication
event 18 november 2020, 14:00-21:30, Consultancy Skills - Communication
event 19 november 2020, 14:00-21:30, Consultancy Skills - Communication
place3543 KA Utrecht
8 dec. 2020 tot 15 dec. 2020
Toon rooster
event 8 december 2020, 09:00-16:30, Consultancy Skills - Communication
event 9 december 2020, 09:00-16:30, Consultancy Skills - Communication
event 15 december 2020, 09:00-12:30, Consultancy Skills - Communication
place3543 KA Utrecht
11 jan. 2021 tot 18 jan. 2021
Toon rooster
event 11 januari 2021, 09:00-16:30, Consultancy Skills - Communication
event 12 januari 2021, 09:00-16:30, Consultancy Skills - Communication
event 18 januari 2021, 09:00-12:30, Consultancy Skills - Communication
place3543 KA Utrecht
23 feb. 2021 tot 3 mrt. 2021
Toon rooster
event 23 februari 2021, 18:30-21:30, Consultancy Skills - Communication
event 2 maart 2021, 14:00-21:30, Consultancy Skills - Communication
event 3 maart 2021, 14:00-21:30, Consultancy Skills - Communication
place3543 KA Utrecht
22 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021
Toon rooster
event 22 maart 2021, 09:00-16:30, Consultancy Skills - Communication
event 23 maart 2021, 09:00-16:30, Consultancy Skills - Communication
event 29 maart 2021, 09:00-12:30, Consultancy Skills - Communication
place3543 KA Utrecht
21 apr. 2021 tot 29 apr. 2021
Toon rooster
event 21 april 2021, 09:00-16:30, Consultancy Skills - Communication
event 22 april 2021, 09:00-16:30, Consultancy Skills - Communication
event 29 april 2021, 09:00-12:30, Consultancy Skills - Communication
place3543 KA Utrecht
18 mei. 2021 tot 25 mei. 2021
Toon rooster
event 18 mei 2021, 09:00-16:30, Consultancy Skills - Communication
event 19 mei 2021, 09:00-16:30, Consultancy Skills - Communication
event 25 mei 2021, 13:00-16:30, Consultancy Skills - Communication
place3543 KA Utrecht
14 jun. 2021 tot 22 jun. 2021
Toon rooster
event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Consultancy Skills - Communication
event 21 juni 2021, 14:00-21:30, Consultancy Skills - Communication
event 22 juni 2021, 14:00-21:30, Consultancy Skills - Communication
place3543 KA Utrecht
14 jul. 2021 tot 21 jul. 2021
Toon rooster
event 14 juli 2021, 09:00-16:30, Consultancy Skills - Communication
event 15 juli 2021, 09:00-16:30, Consultancy Skills - Communication
event 21 juli 2021, 09:00-12:30, Consultancy Skills - Communication

Beschrijving

In het kader van de door het RIVM gecommuniceerde extra maatregelen, m.b.t. het tegengaan van verdere verspreiding van COVID-19, zijn trainingen bij ons op locatie omgezet naar virtuele varianten.

Korte beschrijving:

In deze training worden communicatietechnieken besproken en geoefend, voortbouwend op de training 'Empathisch luisteren'. Inzicht in de eigen communicatiestijl en weten hoe deze af te stemmen.

Doelgroep:

Professionals met minimaal 1 jaar praktijkervaring, die zich willen ontwikkelen in het kunnen schakelen op verschillende personen en situaties om een voor beide partijen zinvolle communicatie tot stand te brengen.

Voorvereisten:

Empathisch Luisteren (gespreksbeheersing).

Doelstelling:

Na afloop van de training is de professional vertrouwd met de meest gangbare theorieen rondom communicatie en is hij in staat om op basis daarvan zijn/haar eigen communicatiestijl te optimal…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Consultancy, Communicatiestijlen, Communiceren, Beïnvloeden en Samenwerken.

In het kader van de door het RIVM gecommuniceerde extra maatregelen, m.b.t. het tegengaan van verdere verspreiding van COVID-19, zijn trainingen bij ons op locatie omgezet naar virtuele varianten.

Korte beschrijving:

In deze training worden communicatietechnieken besproken en geoefend, voortbouwend op de training 'Empathisch luisteren'. Inzicht in de eigen communicatiestijl en weten hoe deze af te stemmen.

Doelgroep:

Professionals met minimaal 1 jaar praktijkervaring, die zich willen ontwikkelen in het kunnen schakelen op verschillende personen en situaties om een voor beide partijen zinvolle communicatie tot stand te brengen.

Voorvereisten:

Empathisch Luisteren (gespreksbeheersing).

Doelstelling:

Na afloop van de training is de professional vertrouwd met de meest gangbare theorieen rondom communicatie en is hij in staat om op basis daarvan zijn/haar eigen communicatiestijl te optimaliseren. Het ultieme doel is om, rekening houdend met je eigen communciatiestijl, in staat te zijn de verbindig met de ander aan te gaan om op basis daarvan met de ander te kunnen samenwerken. - Veel events zijn virtueel te volgen: kijk bij de locatie van de bijeenkomsten.
9,5
Gemiddeld cijfer voor Consultancy Skills - Communication
Gebaseerd op 47 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Tommy van Eldik
9
Consultancy Skills - Communication

"Het feit dat deze training ondanks de beperkingen van de huidige situatie (Covid-19) soepel en vlot is verlopen. De structuur was duidelijk, de inhoud was goed en de docenten uitstekend. Inhoudelijk gezien heb ik veel geleerd dat ik straks in de praktijk kan toepassen.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 09-06-2020 00:00

"Het feit dat deze training ondanks de beperkingen van de huidige situatie (Covid-19) soepel en vlot is verlopen. De structuur was duidelijk,… alles lezen - 09-06-2020 00:00

starstarstarstarstar
mevr. Shelly van Erp
10
Consultancy Skills - Communication

"Training ging fantastisch virtueel!
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 09-06-2020 00:00

"Training ging fantastisch virtueel!Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10In hoeverre z… alles lezen - 09-06-2020 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Consultancy Skills - Communication

"De training was online vanwege de coronavirus, maar tegen mijn verwachtingen in een succes. Erg creatief met breakout rooms.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 09-06-2020 00:00

"De training was online vanwege de coronavirus, maar tegen mijn verwachtingen in een succes. Erg creatief met breakout rooms.Hoe waardeer je … alles lezen - 09-06-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
Tommy van Eldik
9
Consultancy Skills - Communication

"Het feit dat deze training ondanks de beperkingen van de huidige situatie (Covid-19) soepel en vlot is verlopen. De structuur was duidelijk, de inhoud was goed en de docenten uitstekend. Inhoudelijk gezien heb ik veel geleerd dat ik straks in de praktijk kan toepassen.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 09-06-2020 00:00

"Het feit dat deze training ondanks de beperkingen van de huidige situatie (Covid-19) soepel en vlot is verlopen. De structuur was duidelijk,… alles lezen - 09-06-2020 00:00

starstarstarstarstar
dhr. Mark Wong
10
Consultancy Skills - Communication

"Mila zorgde ervoor dat de training interactief en geïnteresseerd bleef. De vele oefeningen en activiteiten zorgde ervoor dat je niet te passief werd bij de training.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 24-04-2020 00:00

"Mila zorgde ervoor dat de training interactief en geïnteresseerd bleef. De vele oefeningen en activiteiten zorgde ervoor dat je niet te pass… alles lezen - 24-04-2020 00:00

starstarstarstarstar
dhr. Mark Wong
10
Consultancy Skills - Communication

"Mila zorgde ervoor dat de training interactief en geïnteresseerd bleef. De vele oefeningen en activiteiten zorgde ervoor dat je niet te passief werd bij de training.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 24-04-2020 00:00

"Mila zorgde ervoor dat de training interactief en geïnteresseerd bleef. De vele oefeningen en activiteiten zorgde ervoor dat je niet te pass… alles lezen - 24-04-2020 00:00

starstarstarstarstar
Marissa Willemse
Medewerker communicatie kennismanagement
10
Consultancy Skills - Communication

"Ik vond de training verrassend, interactief en gelijk bruikbaar in de praktijk. De trainingsdagen vlogen voorbij. Geen open deuren, echt "food for thought" waar ik veel aan ga hebben. Locatie is prima bereikbaar. " - 19-02-2020 16:19

"Ik vond de training verrassend, interactief en gelijk bruikbaar in de praktijk. De trainingsdagen vlogen voorbij. Geen open deuren, echt "fo… alles lezen - 19-02-2020 16:19

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Consultancy Skills - Communication

"Het was een interessante en leerzame cursus gegeven door twee professionele trainers.
Goede uitleg van de basis communicatietechnieken en daarnaast is het fijn interactief te leren van anderen.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 18-02-2020 00:00

"Het was een interessante en leerzame cursus gegeven door twee professionele trainers. Goede uitleg van de basis communicatietechnieken en … alles lezen - 18-02-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Consultancy Skills - Communication

"Op de opzet van de opleidingsdagen; goed programma (afwisselend, goed voorbereid, inhoudelijk, interactief) en goede begeleiding. Verder goed verzorgd qua faciliteiten; materiaal, eten 's avonds etc.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 6
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 6
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 16-01-2020 00:00

"Op de opzet van de opleidingsdagen; goed programma (afwisselend, goed voorbereid, inhoudelijk, interactief) en goede begeleiding. Verder goe… alles lezen - 16-01-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Consultancy Skills - Communication

"Goede opzet van de training, de afwisseling tussen luisteren en zelf actief iets doen is heel goed. Het is niet snel saai.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 8" - 14-11-2019 00:00

"Goede opzet van de training, de afwisseling tussen luisteren en zelf actief iets doen is heel goed. Het is niet snel saai.Hoe waardeer je de… alles lezen - 14-11-2019 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Consultancy Skills - Communication

"De training is heel interactief, weinig momenten dat we lang hoefden te luisteren. Ik vind dat persoonlijk heel fijn, zeker 's avonds na een werkdag houdt dat je wakker. De opdrachten vond ik leuk, zeker de eerste opdracht waar je ook de anderen goed leert kennen doordat iedereen een presentatie houd over iemand anders. Super originele manier om een training te beginnen! Ook vond ik het leuk dat de kernkwadranten erin verweven zaten; eigenlijk niet eens heel veel met communicatie te maken maar toch ook iets van persoonlijke ontwikkeling in de training door bijvoorbeeld het kwaliteiten spel. Ook een eye-opener om te zien hoe anderen over jou denken en hoe ik over mezelf denk. Vooral dat vond ik heel waardevol. Daarnaast wisten jullie een veilige omgeving te creëren, vrijheid om te zeggen wat we wilden maar ook met enige sturing erbij. Acteurs waren ook heel waardevol, je leert echt nadenken over hoe je zou reageren in een bepaalde situatie en waaraan je kunt werken. Ik vond het een enorm waardevolle training!" - 13-11-2019 00:00

"De training is heel interactief, weinig momenten dat we lang hoefden te luisteren. Ik vind dat persoonlijk heel fijn, zeker 's avonds na een… alles lezen - 13-11-2019 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Consultancy Skills - Communication

"De trainers en de opzet. Mila en Roland doen het super samen en maken er een leuke tijd van, ondertussen is het super leerzaam!
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 13-11-2019 00:00

"De trainers en de opzet. Mila en Roland doen het super samen en maken er een leuke tijd van, ondertussen is het super leerzaam!Hoe waardeer … alles lezen - 13-11-2019 00:00

starstarstarstarstar_half
mevr. Carmen Stauffer
9
Consultancy Skills - Communication

"Het was een hele persoonlijke training, heel veel goede adviezen gekregen. Er werd een hele open en fijne sfeer gecreëerd met ook humor. Het gaat toch ook om behoorlijk veel persoonlijke kwaliteiten en je leert elkaar goed kennen. Genoeg theorie, nu nog in praktijk brengen. " - 13-11-2019 00:00

"Het was een hele persoonlijke training, heel veel goede adviezen gekregen. Er werd een hele open en fijne sfeer gecreëerd met ook humor. Het… alles lezen - 13-11-2019 00:00

starstarstarstarstar
Remy Louwe
10
Consultancy Skills - Communication

"Alle aspecten uit het boek komen uitgebreid terug in de training, inclusief praktische tips. Eén en ander wordt ook uitgebreid in de praktijk gebracht door de cursisten zelf te laten oefenen met lastige situaties. Een persoonlijke benadering waarin ruimte wordt gegeven voor de eigen problematiek, zonder oordeel. Wat ik ook heel goed vond is de externe acteur die precies de juiste snaar wist te raken waar het qua communicatie lastig zou worden, om daarin te kunnen groeien." - 13-11-2019 00:00

"Alle aspecten uit het boek komen uitgebreid terug in de training, inclusief praktische tips. Eén en ander wordt ook uitgebreid in de praktij… alles lezen - 13-11-2019 00:00

starstarstarstarstar
Wouter Gowdy
10
Consultancy Skills - Communication

"Het zelf laten beseffen van de stof, het geven van goede oefenmethoden en het geven van een fantastische training die ik aan iedereen kan aanraden.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 24-10-2019 00:00

"Het zelf laten beseffen van de stof, het geven van goede oefenmethoden en het geven van een fantastische training die ik aan iedereen kan aa… alles lezen - 24-10-2019 00:00

starstarstarstarstar
Sarah Beijk
10
Consultancy Skills - Communication

"De theorie werd door de trainers heel duidelijk overgebracht. de oefeningen waren interessant en interactief waardoor ze niet alleen leerzaam waren maar ook leuk om te doen. Wensen van deelnemers werden in acht genomen, maar er was ook duidelijk stimulatie om uit de comfortzone te komen." - 17-10-2019 00:00

"De theorie werd door de trainers heel duidelijk overgebracht. de oefeningen waren interessant en interactief waardoor ze niet alleen leerzaa… alles lezen - 17-10-2019 00:00

starstarstarstarstar
dhr. Gijs van der Velden
10
Consultancy Skills - Communication

"Het fijne van deze training is dat we zelf praktijk situaties kunnen inbrengen en hier van kunnen leren.
(Dat geld voor een deel ook voor de andere trainingen, maar deze worden door de meeste young professionals aan het begin van onze carrière gevolgd. Waardoor we vaak geen of weinig praktijk situaties kunnen inbrengen.)

Ik heb van deze training geleerd om assertiever te zijn op het werk, dit was voor mij voornamelijk een zelf acceptatie proces / training om zelfverzekerder te worden en om hier meer handigheid in te krijgen. Wienke heeft mij hier goed bij geholpen door met een aantal goede rechtvaardigingen / argumenten te komen. :)" - 28-08-2019 00:00

"Het fijne van deze training is dat we zelf praktijk situaties kunnen inbrengen en hier van kunnen leren. (Dat geld voor een deel ook voor d… alles lezen - 28-08-2019 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Consultancy Skills - Communication

"Aangezien het 2,5 dag duurde, dacht ik dat het een lange zit zou worden. Dit was totaal niet het geval, door de variatie aan stof en hoe deze behandeld werd. Bleef je geboeid en geinteresseerd. Dat vond ik erg knap." - 14-08-2019 00:00

"Aangezien het 2,5 dag duurde, dacht ik dat het een lange zit zou worden. Dit was totaal niet het geval, door de variatie aan stof en hoe dez… alles lezen - 14-08-2019 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Consultancy Skills - Communication

"Een hele leuke en leerzame training waar je hand's on ervaring kunt opdoen met de modellen en concepten die je leert.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 14-08-2019 00:00

"Een hele leuke en leerzame training waar je hand's on ervaring kunt opdoen met de modellen en concepten die je leert.Hoe waardeer je de trai… alles lezen - 14-08-2019 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Consultancy Skills - Communication

"Super opzet van de training. De theorie is waardevol, de praktijk nog meer.

Super trainers. Ze weten precies hoe ze de training moeten aanvliegen, welke vragen ze moeten stellen en kunnen vriendelijk door mensen heen prikken. Op deze manier leert iedere deelnemer iets over communicatie, maar vooral over zichtzelf." - 13-08-2019 00:00

"Super opzet van de training. De theorie is waardevol, de praktijk nog meer. Super trainers. Ze weten precies hoe ze de training moeten aa… alles lezen - 13-08-2019 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.