Strategisch Brandmanagement (masterclass)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Strategisch Brandmanagement (masterclass)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 178 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
12 mrt. 2024 tot 27 mrt. 2024
Toon rooster
event 12 maart 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Brand purpose
event 12 maart 2024, 09:00-11:30, Amsterdam, Brand strategy en merkpositionering
event 12 maart 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Insights en merkessentie
event 13 maart 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Branded customer experience
event 13 maart 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Brand design
event 13 maart 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Evidence based branding
event 19 maart 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Content en branding
event 19 maart 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, (Digital) media
event 19 maart 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Digital branding
event 20 maart 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Managing brandperformance
event 20 maart 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Praktijkcase Brandleadership
event 20 maart 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Neuroscience en branding
event 26 maart 2024, 09:30-14:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 27 maart 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business School Strategie casedag
placeLeusden
12 mrt. 2024 tot 27 mrt. 2024
Toon rooster
event 12 maart 2024, 15:00-17:00, Leusden, Brand purpose
event 12 maart 2024, 12:30-14:30, Leusden, Insights en merkessentie
event 12 maart 2024, 09:00-11:30, Leusden, Brand strategy en merkpositionering
event 13 maart 2024, 15:00-17:00, Leusden, Brand design
event 13 maart 2024, 12:30-14:30, Leusden, Evidence based branding
event 13 maart 2024, 09:30-11:30, Leusden, Branded customer experience
event 19 maart 2024, 09:30-11:30, Leusden, Digital branding
event 19 maart 2024, 15:00-17:00, Leusden, Content en branding
event 19 maart 2024, 12:30-14:30, Leusden, (Digital) media
event 20 maart 2024, 09:30-11:30, Leusden, Neuroscience en branding
event 20 maart 2024, 12:30-14:30, Leusden, Praktijkcase Brandleadership
event 20 maart 2024, 15:00-17:00, Leusden, Managing brandperformance
event 26 maart 2024, 09:30-14:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 27 maart 2024, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Strategie casedag
placeUtrecht
12 mrt. 2024 tot 27 mrt. 2024
Toon rooster
event 12 maart 2024, 09:00-11:30, Utrecht, Brand strategy en merkpositionering
event 12 maart 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Insights en merkessentie
event 12 maart 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Brand purpose
event 13 maart 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Evidence based branding
event 13 maart 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Branded customer experience
event 13 maart 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Brand design
event 19 maart 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Content en branding
event 19 maart 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Digital branding
event 19 maart 2024, 12:30-14:30, Utrecht, (Digital) media
event 20 maart 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Managing brandperformance
event 20 maart 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Praktijkcase Brandleadership
event 20 maart 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Neuroscience en branding
event 26 maart 2024, 09:30-14:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 27 maart 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business School Strategie casedag
placeLeusden
8 jul. 2024 tot 12 jul. 2024
Toon rooster
event 8 juli 2024, 09:00-11:30, Leusden, Brand strategy en merkpositionering
event 8 juli 2024, 12:30-14:30, Leusden, Insights en merkessentie
event 8 juli 2024, 15:00-17:00, Leusden, Brand purpose
event 9 juli 2024, 15:00-17:00, Leusden, Brand design
event 9 juli 2024, 12:30-14:30, Leusden, Branded customer experience
event 9 juli 2024, 09:30-11:30, Leusden, Evidence based branding
event 10 juli 2024, 12:30-14:30, Leusden, (Digital) media
event 10 juli 2024, 09:30-11:30, Leusden, Digital branding
event 10 juli 2024, 15:00-17:00, Leusden, Neuroscience en branding
event 11 juli 2024, 12:30-14:30, Leusden, Praktijkcase Brandleadership
event 11 juli 2024, 09:30-11:30, Leusden, Content en branding
event 11 juli 2024, 15:00-17:00, Leusden, Managing brandperformance
event 11 juli 2024, 18:00-20:00, Leusden, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 12 juli 2024, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Strategie casedag
placeLeusden
19 aug. 2024 tot 23 aug. 2024
Toon rooster
event 19 augustus 2024, 15:00-17:00, Leusden, Brand purpose
event 19 augustus 2024, 09:00-11:30, Leusden, Brand strategy en merkpositionering
event 19 augustus 2024, 12:30-14:30, Leusden, Insights en merkessentie
event 20 augustus 2024, 12:30-14:30, Leusden, Branded customer experience
event 20 augustus 2024, 09:30-11:30, Leusden, Evidence based branding
event 20 augustus 2024, 15:00-17:00, Leusden, Brand design
event 21 augustus 2024, 15:00-17:00, Leusden, Neuroscience en branding
event 21 augustus 2024, 09:30-11:30, Leusden, Digital branding
event 21 augustus 2024, 12:30-14:30, Leusden, (Digital) media
event 22 augustus 2024, 15:00-17:00, Leusden, Managing brandperformance
event 22 augustus 2024, 09:30-11:30, Leusden, Content en branding
event 22 augustus 2024, 18:00-20:00, Leusden, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 22 augustus 2024, 12:30-14:30, Leusden, Praktijkcase Brandleadership
event 23 augustus 2024, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Strategie casedag

Beschrijving

Omschrijving:

Omschrijving: Hoe zet je een sterk (nieuw) merk op? En hoe koppel je de organisatiedoelstellingen aan de merkidentiteit? De masterclass Strategisch Brandmanagement geeft je een kennisupdate om succesvol met deze vragen aan de slag te gaan. In vijf dagen word jij bijgespijkerd in de belangrijkste onderwerpen binnen strategisch brandmanagement. Met deze nieuwe kennis en skills vaar je minder op onderbuikgevoel en maak je aantoonbaar waarom het merk belangrijk is.

Doel: - Ben je op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van brandmanagement, - Kan je een integrale merkvisie ontwikkelen, - Koppel je de organisatiedoelstellingen aan de merkidentiteit, - Heb j…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Copywriting, Schriftelijke communicatie, Brieven schrijven, Schrijven voor het web en Verhalen schrijven.

Omschrijving:

Omschrijving: Hoe zet je een sterk (nieuw) merk op? En hoe koppel je de organisatiedoelstellingen aan de merkidentiteit? De masterclass Strategisch Brandmanagement geeft je een kennisupdate om succesvol met deze vragen aan de slag te gaan. In vijf dagen word jij bijgespijkerd in de belangrijkste onderwerpen binnen strategisch brandmanagement. Met deze nieuwe kennis en skills vaar je minder op onderbuikgevoel en maak je aantoonbaar waarom het merk belangrijk is.

Doel: - Ben je op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van brandmanagement, - Kan je een integrale merkvisie ontwikkelen, - Koppel je de organisatiedoelstellingen aan de merkidentiteit, - Heb je een duidelijke koers voor het merk tegenover korte termijn doelen, - Kan je een merk positioneren in de markt

Doelgroep: Ben jij een ervaren marketing, brand of communicatie professionals? En ben je toe aan een kennisupdate op het gebied van brandmanagement? Dan past deze masterclass bij jou.

Vooropleiding: - HBO+ werk- en denkniveau, - 4+ jaar werkervaring, - Geen master diploma nodig

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.